Ben ik wel gewend.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:47 schreef Dagoduck het volgende:
Ik durfe geen nieuwe te openen, krijg ik allemaal gezeik over me heen
100 miljoen miljard keer.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:47 schreef Yurithemaster het volgende:
weening is echt 20x beter dan guus
"Nee, hoor dat zei ik niet"quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:47 schreef DaMook het volgende:
Dat wakker maken.
Coen ruikt je bij de dj booth.
Klein tot nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:48 schreef Tism het volgende:
Ik wilde een liedje aanvragen via 3fm.nl maar deze staat niet in hun bestand, hoe groot is de kans dat deze toch gedraaid wordt???..
Guus was saai, Dennis zorgt voor entertainment pur sang.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:47 schreef Yurithemaster het volgende:
weening is echt 20x beter dan guus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:48 schreef Tism het volgende:
Ik wilde een liedje aanvragen via 3fm.nl maar deze staat niet in hun bestand, hoe groot is de kans dat deze toch gedraaid wordt???..
ligt eraan hoeveel het zijn, bellen werkt dan misschien nog het bestequote:Op dinsdag 21 december 2010 01:48 schreef Tism het volgende:
Neuh, dan liggen de klemtonen andersquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:48 schreef naatje_1 het volgende:
of het is, ik denk dat ik U2 leuk vind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
-1.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:48 schreef Tism het volgende:
Cd'tje langsbrengen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:48 schreef Tism het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |