michiel veenstra zette de hype in volgens mijquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat is toch dat Joe wat ik steeds zie?
Stardust
Waar woon je?quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:37 schreef Stuart het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de gevoelstemperatuur
Ik denk het ja.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:38 schreef Guanabana het volgende:
Huh, moet Gerard van 2 tot 6 en van 10 tot 2?
uhuquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:38 schreef Guanabana het volgende:
Yup... hij kan tijdens Giel dus nog ff slapenquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:38 schreef Guanabana het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:38 schreef Guanabana het volgende:
Die iddquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:38 schreef Geo3kant het volgende:
Dit is die coole clip met dat kunst zweefvliegje
Maar gaan ze niet omstebeurt dan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup... hij kan tijdens Giel dus nog ff slapen
zo volwassen, zo beleefdquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:38 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik wil die met internetbankieren is je beste vriend. (thanx nog Naatje)
Londen maar ben nu in Hoofddorpquote:
Welterusten TFMquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:38 schreef TheFamousMan het volgende:
ik zoek m'n bedje maar eens op!
weer eens een keertje wat vroeger, voor de verandering
Nope...quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:39 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar gaan ze niet omstebeurt dan?
Idd die temp van andere plaatsen, WAT BOEIT ONS DAT !!!!quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dit is ook al eerder opgemerkt/gevraagd: voor WIE? Echt, de users hier zitten overal en nergens en SR is in Eindhoven
Ja. net zoals zondag.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:38 schreef Guanabana het volgende:
quote:
Trustequote:Op dinsdag 21 december 2010 01:38 schreef TheFamousMan het volgende:
ik zoek m'n bedje maar eens op!
weer eens een keertje wat vroeger, voor de verandering
quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:38 schreef Geo3kant het volgende: ja
Dit is die coole clip met dat kunst zweefvliegje
quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:38 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik wil die met internetbankieren is je beste vriend. (thanx nog Naatje)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had ik niet van je verwacht iBenny.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
En je leven?quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Idd die temp van andere plaatsen, WAT BOEIT ONS DAT !!!!
Ik zit trouwens vandaag weer in eindhoven heb ik net besloten. Toch niets beters te doen
.
welkom terugquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:40 schreef heloef het volgende:
GOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEDEEEEEMIDDAAAAAG! Daar ben ik weer.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:40 schreef Dagoduck het volgende:
Postcount vanaf start SR10:da's gewoon niet meer gezond, DDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had ik niet van je verwacht iBenny.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Ik ook, apies kijken ergens rond de klok van 12.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Idd die temp van andere plaatsen, WAT BOEIT ONS DAT !!!!
Ik zit trouwens vandaag weer in eindhoven heb ik net besloten. Toch niets beters te doen
.
het kan erger, dat op 1 dag postenquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
da's gewoon niet meer gezond, DD
Ik kijk na Expeditie Robinson toch wel voorgoed anders tegen hem aanquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:40 schreef djkoelkast het volgende:
Dennis is echt een topgast hoorBoven verwachting.
Guus Meeuwis kende Cassius niet eens, Dennis kent Stardust wel
Danke schon.quote:
heb ik cassius gemist?quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:40 schreef djkoelkast het volgende:
Dennis is echt een topgast hoorBoven verwachting.
Guus Meeuwis kende Cassius niet eens, Dennis kent Stardust wel
en vooral voor Fokquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:41 schreef Geo3kant het volgende:
DaMook ga eens naar de microfoon morgen en request een lied namens heel Fok!
Gast dan heb je het tegen mij, kijk iBenny vanaf begin deze maand:quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
da's gewoon niet meer gezond, DD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Dat ligt vandaag weer in ehvquote:
Dat is best knap eigenlijkquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het kan erger, dat op 1 dag posten
Gisterquote:
Geen werk/studie?quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat ligt vandaag weer in ehv. Of bedoelde je mijn echte leven ? Online dus
. Dat wordt iets omlaag gezet
.
Ja eventjes leuk maar vond 'm wel te lang doorgaan met dat deuntjequote:Op dinsdag 21 december 2010 01:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij bent niet goed hoor![]()
Klassieker en echt een briljant en heerlijk nummer!
Ik pas laterquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook, apies kijken ergens rond de klok van 12.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gast dan heb je het tegen mij, kijk iBenny vanaf begin deze maand:Belachelijk inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
connectiesquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:42 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hey, mijn shownieuwsachtergrondmuziekje. Hoe komt Coen daar nou weer aan?!?
Ik wens je succes om het eens te proberenquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
klopt, maar alles is mogelijk met MEN
Dat heet refrein. Heeft al die rockmuziek ook.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:42 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Ja eventjes leuk maar vond 'm wel te lang doorgaan met dat deuntje
quote:
Werkquote:
mij niet gezienquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wens je succes om het eens te proberen
Ik weet niet waar je het over hebtquote:
Dat ik het eens eens ben met pinoquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:42 schreef Pino112 het volgende:
Tieft nou eens op met die postcountdingen.
Ah, ik zie het al: KSCquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt
quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:43 schreef djkoelkast het volgende:
"je moet zo wel even je tanden poetsen Gerard"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |