Oja.. tis laat op de avond jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Die t hebben we in de jaren vijftig al afgeschaft php, gebiedende wijs, zoek maar op
Want dat typeert mij idd... Ik strooi ermeequote:Op dinsdag 21 december 2010 00:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik dacht : laat ik me eens verlagen tot jouw niveau.
Onder deze lap tekst al jouw ad hominems:quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Want dat typeert mij idd... Ik strooi ermee
Ja en dat had ik over het hoofd gezienquote:
Nee, het was een vraag om hulp.. En als hij het in 1669 niet veranderd doe ik het wel in 1670quote:
Indrukwekkend iddquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:50 schreef JoaC het volgende:
[..]
Onder deze lap tekst al jouw ad hominems:
.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:53 schreef JoaC het volgende:
php: ga studie doen in stad met academisch ziekenhuis
Ja, vroeger zeiden we "Marcheert voorwaarts kameraden!", nu zeggen we "Kom op makkers!", en niet komt dusquote:
Why?quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:53 schreef JoaC het volgende:
php: ga studie doen in stad met academisch ziekenhuis
Omdat daar plastisch chirurgen rondlopenquote:
Omdat die chicks niet preuts zijn.quote:
Perspectief en folklore leren dat je deze het vaakst tegenkomt op momenten van zondigenquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:53 schreef Arglist het volgende:
JoaC, vanwaar de voorkeur voor geneeskunde studentes?
Ik moest trouwens 'de internationale' zingen met sinterklaas. Ik kende de tekst niet eens.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, vroeger zeiden we "Marcheert voorwaarts kameraden!", nu zeggen we "Kom op makkers!", en niet komt dus
Waarom??? Spel?quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:56 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik moest trouwens 'de internationale' zingen met sinterklaas. Ik kende de tekst niet eens.![]()
Maar: Ik wist wel dat het bestond, dankzij jou.
Haha, daar valt inderdaad wel wat voor te zeggen. Het zijn de grootste zuiplappen die medica studenten.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:56 schreef JoaC het volgende:
[..]
Perspectief en folklore leren dat je deze het vaakst tegenkomt op momenten van zondigen
Je was me voor.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:55 schreef Arglist het volgende:
[..]
Omdat die chicks niet preuts zijn.
Speciaal voor jou en php dan nog even:quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:56 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik moest trouwens 'de internationale' zingen met sinterklaas. Ik kende de tekst niet eens.![]()
Maar: Ik wist wel dat het bestond, dankzij jou.
suprise.quote:
Ja, ik heb die van Tom genomen, twee naamtopics achter elkaar in deze reeks is iets teveel eerquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie heeft de TT veraranderd?? Remlof????
Ook ik kan uit enige ervaring spreken uiteraard.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:57 schreef JoaC het volgende:
[..]
Je was me voor.
Het is geen voorkeur btw
Heel rap terug!!! Is MIJN TT...quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie heeft de TT veraranderd?? Remlof????
Ik moest hem ook met oude spelling zingen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Speciaal voor jou en php dan nog even:
Let op de oude spelling
Dan had je het de 1e keer maar goed moeten doen.. MIJN topic, en MIJN TT...quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ik heb die van Tom genomen, twee naamtopics achter elkaar in deze reeks is iets teveel eer
quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Speciaal voor jou en php dan nog even:
Let op de oude spelling
Omg, en nu?quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan had je het de 1e keer maar goed moeten doen.. MIJN topic, en MIJN TT...
En snel wat!!
In Remlof???quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, ok... Lieve Remlof, zou je aub voor mijn plezier de TT willen wijzigen?
Dat is het verleden, dit is de toekomst:quote:
Ik zal m'n hele lichaam in de strijd gooien om dat te voorkomen. Geert Mark komop!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is het verleden, dit is de toekomst:
Nee??? Mannetje je hebt geen idee..quote:
Neequote:Op dinsdag 21 december 2010 01:04 schreef TomLievense het volgende:
Remlof???? Wil je deze SC sluiten en die van mij weer openen??
Dank.
Je hele lichaam? Toe maar. Oorlogszuchtig mannetje ben je of niet?quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zal m'n hele lichaam in de strijd gooien om dat te voorkomen. Geert Mark komop!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:06 schreef Arglist het volgende:
[..]
Je hele lichaam? Toe maar. Oorlogszuchtig mannetje ben je of niet?
Gaan we dreigen?quote:
Afvoeren en opsluiten...quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Opdat het nationalisme in onze harten zullen blijven
quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Haarbalquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gaan we weer eens humorloos zijn??quote:
Je moet dat trouwens niet verkeerd zien, er zijn namelijk verschillende varianten van het nationalisme.quote:
En waar ben jij, als jongen van het platteland, een persoon die 10km tot zijn tandarts moet fietsen, zo trots op dan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb tegen landsgrenzen in het algemeen. Ik hoop dat ze langzaam vervagen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je moet dat trouwens niet verkeerd zien, er zijn namelijk verschillende soorten ''nationalisme''.
Europees nationalisme heb ik al minder moeite mee. Mits gezien uit de verbondenheid der volken en open naar de rest van de wereld.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je moet dat trouwens niet verkeerd zien, er zijn namelijk verschillende soorten ''nationalisme''.
Tuurlijk, gelukkig heb jij nog niet aangegeven welke jij aanhangt..quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je moet dat trouwens niet verkeerd zien, er zijn namelijk verschillende varianten van het nationalisme.
Nee jouw eurofilie is om aan te horen bedoel jequote:
Ik woon niet op het platteland, en er zijn wel tandartsen bij mij in de buurt maar die zitten allemaal vol.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:08 schreef Arglist het volgende:
[..]
En waar ben jij, als jongen van het platteland, een persoon die 10km tot zijn tandarts moet fietsen, zo trots op dan?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Europees nationalisme heb ik al minder moeite mee. Mits gezien uit de verbondenheid der volken en open naar de rest van de wereld.
Je kunt het noemen hoe je wilt, maar als je 10km voor de eerste vrije tandarts moet fietsen, dan woon je toch wel echt in een dorp/gehucht. Dus op het platteland.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik woon niet op het platteland, en er zijn wel tandartsen bij mij in de buurt maar die zitten allemaal vol.
Kom nou eens voor je mening op, ipv te proberen anderen af te kraken..quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee jouw eurofilie is om aan te horen bedoel je
Ergens tussen de PVV en de VVD in.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tuurlijk, gelukkig heb jij nog niet aangegeven welke jij aanhangt..
Dat kende maar één Herrenvolk en stond nou niet bepaald openquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Eng
zoiets als het derde rijk ofzo?
Ik zou GRAAG lachen...quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:11 schreef TomLievense het volgende:
Gisteren heb ik meer gelachen in de SC.
Hoezo trots? Je mag toch best opkomen voor je eigen land? Maar ik heb niet zo iemand als ''quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:11 schreef Arglist het volgende:
[..]
Je kan het noemen hoe je wilt, maar als je 10km voor de eerste vrije tandarts moet fietsen, dan woon je toch wel echt in een dorp/gehucht. Dus op het platteland.
Maar goed, zelfs als het niet waar is, waar ben je precies trots op dan?
ECHT?quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ergens tussen de PVV en de VVD in.
'Op komen voor je eigen land', waarom doe je dat? Zo moeilijk zijn die vragen niet hoor. Je weet toch wel dat nationalisme met trots voor het vaderland te maken heeft?quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoezo trots? Je mag toch best opkomen voor je eigen land? Maar ik heb niet zo iemand als ''EiGeN V0Lk EerST
'' , mocht dat gedacht worden.
Ik voorspel een val van de euro binnen 5 jaar.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat kende maar één Herrenvolk en stond nou niet bepaald open
Waarom is de gemiddelde Nederlander belangrijker voor je dan de gemiddelde Belg?quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoezo trots? Je mag toch best opkomen voor je eigen land? Maar ik heb niet zo iemand als ''EiGeN V0Lk EerST
'' , mocht dat gedacht worden.
Fijn voor jequote:Op dinsdag 21 december 2010 01:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik voorspel een val van de euro binnen 5 jaar.
En ik van de dollar binnen 10 jaar.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik hoop dat de beurzen dit niet lezen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik hecht weinig waarde aan jouw mening indeze. Jij wist ook zo zeker dat er een P + kwam en dat Wilders met zijn bakkes buiten de macht zou blijven.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:14 schreef remlof het volgende:
[..]
En ik van de dollar binnen 10 jaar.
Dat heb ik nooit zeker geweten, als je een post van mij kan aanwijzen waar ik dat heb gezegd stuur ik je een fles wijn.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik hecht weinig waarde aan jouw mening indeze. Jij wist ook zo zeker dat er een P + kwam en dat Wilders met zijn bakkes buiten de macht zou blijven.
Misschien is het woord patriottisme dan ook beter..quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:13 schreef Arglist het volgende:
[..]
'Op komen voor je eigen land', waarom doe je dat? Zo moeilijk zijn die vragen niet hoor. Je weet toch wel dat nationalisme met trots voor het vaderland te maken heeft?
Goh, laat ik JOUW mening nou irrelevant vinden..quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik hecht weinig waarde aan jouw mening indeze. Jij wist ook zo zeker dat er een P + kwam en dat Wilders met zijn bakkes buiten de macht zou blijven.
Truste Tomquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:16 schreef TomLievense het volgende:
Moet weg batterij bijna leeg. Truste
"Paars plus lijkt in duigen te vallen"quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit zeker geweten, als je een post van mij kan aanwijzen waar ik dat heb gezegd stuur ik je een fles wijn.
Ik vraag je gewoon simpel, waar ben je precies trots op? Maar doordat jij nooit concrete antwoorden op concrete vragen stelt, tot drie maal toe, ga ik er maar van uit dat je er zelf geen een idee van hebt en je 'maar wat roept'.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Misschien is het woord patriottisme dan ook beter..
Sleep wellquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:16 schreef TomLievense het volgende:
Moet weg batterij bijna leeg. Truste
NEEE, laat me niet alleen...quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:17 schreef remlof het volgende:
Ik ben hier alleen nog omdat er geen p&w was
Ben ook zo weg.
Nederland had bijvoorbeeld het eerste multinational, of dat wij als klein kut landje best wel een dikke vinger in de pap hebbenquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:17 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ik vraag je gewoon simpel, waar ben je precies trots op? Maar doordat jij nooit concrete antwoorden op concrete vragen stelt, tot drie maal toe, ga ik er maar van uit dat je er zelf geen een idee van hebt en je 'maar wat roept'.
Dat zeg je mooiquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:17 schreef JoaC het volgende:
Nationalisme is conformisme aan willekeur
Ok, je hebt me, pm je adres maar.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
"Paars plus lijkt in duigen te vallen"
Je weet waar ik woon
En ik wil een stevige bordeaux dus kom niet aan met een goedkoop lidl wijntje.
quote:Op maandag 19 juli 2010 11:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Paars+ komt er gewoon, hoe hard pvvmystyle, Wiegel en de Telegraaf ook hopen dat dat niet zo is
Weet je ook hoe die NV gedijt? Precies, buiten de landsgrenzen, en niet alleen binnen de lands grenzen. Het woord zegt het al, multinational.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nederland had bijvoorbeeld het eerste multinational, of dat wij als klein kut landje best wel een dikke vinger in de pap hebben
Ik heb ook nog nooit bepleit dat we NL hermetisch moeten afsluitenquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:19 schreef Arglist het volgende:
[..]
Weet je ook hoe die NV gedijt? Precies, buiten de landsgrenzen, en niet alleen binnen de lands grenzen.
Ook maar gejat, alhoewel ik vast de eerste op schrift benquote:
Nee, je stelt wel dat je heel erg vaderlandslievend bent, nationalistisch, en bang bent voor allerlei enge, vreemde Europese volkeren om vervolgens er achter te komen dat je trots bent op de multinationale ondernemingsgeest van Nederland.....quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit bepleit dat we NL hermetisch moeten afsluiten
Beter mooi gejat dan slecht verzonnenquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:20 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ook maar gejat, alhoewel ik vast de eerste op schrift ben
Ik ben noch voor Belgen Polen Duitsers of wie dan ook bang. Alleen vind ik het niet handig om hier het halve MO heen te halenquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:21 schreef Arglist het volgende:
[..]
Nee, je stelt wel dat je heel erg vaderlandslievend bent, nationalistisch, en bang bent voor allerlei enge, vreemde Europese volkeren om vervolgens er achter te komen dat je trots bent op de multinationale ondernemingsgeest van Nederland.....
Sneuquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben noch voor Belgen Polen Duitsers of wie dan ook bang. Alleen vind ik het niet handig om hier het halve MO heen te halen
Ah hoeft niet, ik heb geen zin in vreemde blikken van mijn ouders als ze zien dat ik van een wildvreemde een fles krijgquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, je hebt me, pm je adres maar.
[..]
Wat is daar sneu aan?quote:
Zal allemaal wel. Verder heeft dat natuurlijk vrij weinig met nationalisme te maken. Je claimt van alles, maar als je er naar gevraagd wordt heb je ineens geen antwoord.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben noch voor Belgen Polen Duitsers of wie dan ook bang. Alleen vind ik het niet handig om hier het halve MO heen te halen
Ik stuur je zo een fles Bordeaux hoor, want ik dacht echt dat ik het niet zo keihard had gezegd.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ah hoeft niet, ik heb geen zin in vreemde blikken van mijn ouders als ze zien dat ik van een wildvreemde een fles krijg
Dat je bang bent voor enge Arabieren etcquote:
Geef dan maar aan mijquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik stuur je zo een fles Bordeaux hoor, want ik dacht echt dat ik het niet zo keihard had gezegd.
Niks mis om op je 18e van een oudere man een middel krijgt om dronken te wordenquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ah hoeft niet, ik heb geen zin in vreemde blikken van mijn ouders als ze zien dat ik van een wildvreemde een fles krijg
Mwah, mijn ouders hebben me half Europa laten zien en weet derhalve wel wat er buiten een straal van 1500 km gebeurd. En ik heb nog nooit gezegd dat ik een muur om Nederland wil, echter wil ik wel gezegd hebben dan we best trots en zelfbewust mogen zijn op een cultuur als deze. Dat is namelijk niet zonder bloed vergieten gegaan.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:25 schreef Arglist het volgende:
[..]
Zal allemaal wel. Verder heeft dat natuurlijk vrij weinig met nationalisme te maken. Je claimt van alles, maar als je er naar gevraagd wordt heb je ineens geen antwoord.
Je bent trots op de Nederlandse NV's maar bent bang voor volkeren die Nederland de mogelijkheden bieden om NV's op te zetten, mensen die de producten van de Nederlandse NV's opkomen.
Je hebt heel weinig van de wereld gezien, behalve je eigen en wat nabij gelegen provincies, is het niet?
Ik denk ook wel dat je hem stuurt. Tis alleen dat mijn ouders te bekrompen zijn om te bevatten dat dat van iemand komt van internetquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik stuur je zo een fles Bordeaux hoor, want ik dacht echt dat ik het niet zo keihard had gezegd.
En het is nodig om mensen toe te laten uit andere landen om bloedvergieten te verminderenquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwah, mijn ouders hebben me half Europa laten zien en weet derhalve wel wat er buiten een straal van 1500 km gebeurd. En ik heb nog nooit gezegd dat ik een muur om Nederland wil, echter wil ik wel gezegd hebben dan we best trots en zelfbewust mogen zijn op een cultuur als deze. Dat is namelijk niet zonder bloed vergieten gegaan.
Klets niet zo dom...quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwah, mijn ouders hebben me half Europa laten zien en weet derhalve wel wat er buiten een straal van 1500 km gebeurd. En ik heb nog nooit gezegd dat ik een muur om Nederland wil, echter wil ik wel gezegd hebben dan we best trots en zelfbewust mogen zijn op een cultuur als deze. Dat is namelijk niet zonder bloed vergieten gegaan.
"Ik heb een aardige man op het internet ontmoet"quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat je hem stuurt. Tis alleen dat mijn ouders te bekrompen zijn om te bevatten dat dat van iemand komt van internet
Wij zijn niet zo rijk en sterk geworden door altijd maar tolerant te zijn. Waar is de V-O-C mentaliteit geblevenquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klets niet zo dom...
Was het "tolorante NL" waar niks van over is..
Slavernij is afgeschaftquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wij zijn niet zo rijk en sterk geworden door altijd maar tolerant te zijn. Waar is de V-O-C mentaliteit gebleven
Als je DAAR trots op bent...quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wij zijn niet zo rijk en sterk geworden door altijd maar tolerant te zijn. Waar is de V-O-C mentaliteit gebleven
Hoe hard het ook klinkt: Het heeft ons wel gevormd tot wie we nu zijnquote:
op de wallen wel hoorquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Straal van 1500km? Dat reikt tot Bosnië, Servië, Hongarije, Slovakije en Polen. Ik ben daar niet echt overtuigd dat je ook maar iets van die landen af weet. Verder mag jij best trots en zelfbewust zijn op een cultuur, die je niet zelf hebt opgebouwd, en die je zelf niet eens in stand houdt. Je denkt natuurlijk van wel, maar dat is niet waar. Nederland is niet meer zo tolerant als het eens was.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tot watjes dus....quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe hard het ook klinkt: Het heeft ons wel gevormd tot wie we nu zijn
Dat bloedvergieten op ons grondgebied was vooral om die tolerantie in stand te houden.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Prima, jouw mening. Ik heb ook nergens gezegd dat ik een volgroeid mens ben.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:32 schreef Arglist het volgende:
[..]
Straal van 1500km? Dat reikt tot Bosnië, Servië, Hongarije, Slovakije en Polen. Ik ben daar niet echt overtuigd dat je ook maar iets van die landen af weet. Verder mag jij best trots en zelfbewust zijn op een cultuur, die je niet zelf hebt opgebouwd, en die je zelf niet eens in standhoudt. Je denkt natuurlijk van wel, maar dat is niet waar.
Klopt, daarentegen komt er voldoende talent binnenwandelen wat in eigen land vermoord zal worden ivm mening hebben enzo, daarvoor geen quota'squote:Op dinsdag 21 december 2010 01:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, het is wel onze geschiedenis en het heeft ons gevormd tot dit.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat bloedvergieten op ons grondgebied was vooral om die tolerantie in stand te houden.
Indië is een ander verhaal, daar was zelfs de VS het niet mee eens.
Als je het zou zeggen zou hoongelach je deel zijn..quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Prima, jouw mening. Ik heb ook nergens gezegd dat ik een volgroeid mens ben.
Soms krijg ik dat gevoel wel ja ..quote:
Nee dan gewoon op z'n NLs een studente met een 10 voor biologie e.d. uitloten voor de opleiding tot medicus....quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:33 schreef JoaC het volgende:
[..]
Klopt, daarentegen komt er voldoende talent binnenwandelen wat in eigen land vermoord zal worden ivm mening hebben enzo, daarvoor geen quota's
Op zwarte bladzijden ben je niet trots, lezen doe je om te leren, zodat je fouten niet meer maaktquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, het is wel onze geschiedenis en het heeft ons gevormd tot dit.
Nederland is vooral groot geworden door de immigratie die we door de eeuwen heen gehad hebben dankzij onze tolerantie,quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dit is precies de reden waarom discussiëren met jou niet al te veel zin heeft. Je kunt je maar tot een bepaald niveau verdedigen, en dan is het klaar en kom je met zo'n zin als deze.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Schoolpleinniveau inderdaad.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:35 schreef Arglist het volgende:
[..]
Dit is precies de reden waarom discussiëren met jou niet al te veel zin heeft. Je kan je maar tot een bepaald niveau verdedigen, en dan is het klaar en kom je met zo'n zin als deze.
Los van wat ik vind: vanaf een 7,5 mag je overal naar binnen lopen bij Geneeskundequote:Op dinsdag 21 december 2010 01:34 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nee dan gewoon op z'n NLs een studente met een 10 voor biologie e.d. uitloten voor de opleiding tot medicus....
Je bedoelt de import van gekleurde mensen die vervolgens behandeld werden als dieren?quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Nederland is vooral groot geworden door de immigratie die we door de eeuwen heen gehad hebben dankzij onze tolerantie,
Sinds welke eeuw?quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Nederland is vooral groot geworden door de immigratie die we door de eeuwen heen gehad hebben dankzij onze tolerantie,
Nee, meer bijvoorbeeld de joden in de 17e eeuw.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je bedoelt de import van gekleurde mensen die vervolgens behandeld werden als dieren?
Ik heb jou anders ook nog nooit een bepaald niveau zien ontstijgen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:35 schreef Arglist het volgende:
[..]
Dit is precies de reden waarom discussiëren met jou niet al te veel zin heeft. Je kunt je maar tot een bepaald niveau verdedigen, en dan is het klaar en kom je met zo'n zin als deze.
Je studeert Geneeskunde? Of je vriendin?quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:35 schreef JoaC het volgende:
[..]
Los van wat ik vind: vanaf een 7,5 mag je overal naar binnen lopen bij Geneeskunde
Portugese Joden, Fransmannen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je bedoelt de import van gekleurde mensen die vervolgens behandeld werden als dieren?
Dat kan goed kloppen. Natuurlijk moet je het zelf ook kunnen zien. Maar volgens mij was mijn punt duidelijk, met jouw discussiëren heeft echt geen zin. Je weet gewoon te weinig.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb jou anders ook nog nooit een bepaald niveau zien ontstijgen.
Single politicoloogquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je studeert Geneeskunde? Of je vriendin?
Klopt en dat was dan wel weer succesvol. Ik kan de import van Marokkanen van nu niet bepaald als succesvol bestempelen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, meer bijvoorbeeld de joden in de 17e eeuw.
Doei.
IK heb jou nog nooit uiets zinnigs zien postenquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb jou anders ook nog nooit een bepaald niveau zien ontstijgen.
RK dus, heej die hebben en hadden ze in die landen ook.....quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:37 schreef JoaC het volgende:
[..]
Portugese Joden, Fransmannen.
Wij waren een vrij land, wij gedoogden zelfs katholieke kerken in een protestants land
Het zou je anders sieren door zelf eens te vertellen wat jouw puntje aan de horizon is ipv iedereen af te blaffen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:37 schreef Arglist het volgende:
[..]
Dat kan goed kloppen ja. Natuurlijk moet je het zelf ook kunnen zien he.
Vanwaar die voorliefde voor conservatisme dan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt en dat was dan wel weer succesvol. Ik kan de import van Marokkanen van nu niet bepaald als succesvol bestempelen.
Studiegenoot van Zolcon he?? Jij was verder toch??quote:
Werkelijk, ik heb echt zin om je met haren en al op internet te sleuren.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
IK heb jou nog nooit uiets zinnigs zien posten
Jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sudiegenoot van Zolcon he?? Jij was verder toch??
Wat heeft mijn mening van het heden daagse immigratie te maken met het conservatisme?quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:38 schreef JoaC het volgende:
[..]
Vanwaar die voorliefde voor conservatisme dan?
Hier ga je weer slachtoffertje spelen, terwijl jij het was die de discussie in eerste instantie uit de weg ging door een makkelijke oneliner.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het zou je anders sieren door zelf eens te vertellen wat jouw puntje aan de horizon is ipv iedereen af te blaffen.
Ken het verleden,quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat heeft mijn mening van het heden daagse immigratie te maken met het conservatisme?
Dus ook , protestant IS roomskatholiek.....quote:
Protestantse landen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:38 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
RK dus, heej die hebben en hadden ze in die landen ook.....
|Ik heb in duidelijk taal uitgelegd hoe ik tegen bepaalde dingen aankijk, mocht je iets niet begrijpen dan kun je dat gewoon aangeven.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:39 schreef Arglist het volgende:
[..]
Hier ga je weer slachtoffertje spelen, terwijl jij het was die de discussie in eerste instantie uit de weg ging door een makkelijke oneliner.![]()
Ga ik niet meer op in. Vanaf zie ik dat als een gebrek van jouw kant.quote:Wanneer leer je het eens?
?quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:41 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dus ook , protestant IS roomskatholiek.....
protestant IS roomskatholiek..... en omgekeerd.quote:
Je bedoelt christelijk?quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:41 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
protestant IS roomskatholiek..... en omgekeerd.
Blader maar terugquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:40 schreef Arglist het volgende:
Straal van 1500km? Dat reikt tot Bosnië, Servië, Hongarije, Slovakije en Polen. Ik ben daar niet echt van overtuigd dat je ook maar iets van die landen af weet. Verder mag jij best trots en zelfbewust zijn op een cultuur, die je niet zelf hebt opgebouwd, en die je zelf niet eens in stand houdt. Je denkt natuurlijk van wel, maar dat is niet waar. Nederland is niet meer zo tolerant als het eens was.
Ga hier maar op verder..... ow ijdele hoop.
Nee, het is allebei christendomquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:41 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
1 hand aan mijn onderdelen en je mist er zelf een paar...quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Werkelijk, ik heb echt zin om je met haren en al op internet te sleuren.
Klopt, ze zijn aan elkaar gelieerd.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:41 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
EDIT zie hier bijv. : http://nl.wikipedia.org/wiki/Protestants
Met jou in de politiek dus geen uitgestoken handen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
1 hand aan mijn onderdelen en je mist er zelf een paar...
?quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
1 hand aan mijn onderdelen en je mist er zelf een paar...
Daar GAAN we weer...quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:39 schreef Arglist het volgende:
[..]
Hier ga je weer slachtoffertje spelen, terwijl jij het was die de discussie in eerste instantie uit de weg ging door een makkelijke oneliner.![]()
Wanneer leer je het eens?
Nee hoor, maar als je niet inhoudelijk kan reageren is mijn devies dat je beter je bek kan houden.quote:
Haren trekken = aan iemand zittenquote:
Dit was jouw oneliner. Waarom moet je nu zo moeilijk doen over dingen die zo overduidelijk zijn?quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Neuh, niet als php er ook is..quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:43 schreef JoaC het volgende:
[..]
Met jou in de politiek dus geen uitgestoken handen?
Nogmaals, wat begrijp je niet? Zeg het en ik zal dat zo duidelijk mogelijk uitleggen. Verdere domme aantijgingen ga ik vanaf nu negeren.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:44 schreef Arglist het volgende:
[..]
Dit was jouw oneliner. Waarom moet je nu zo moeilijk doen over dingen die zo overduidelijk zijn?
* Keiharde mep in het gezicht*quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee hoor, maar als je niet inhoudelijk kan reageren is mijn devies dat je beter je bek kan houden.
Dat het een oneliner is. Wat moet ik er aan begrijpen? Er staat namelijk niks. Je beweerde dat je in het grootste gedeelte van Europa gezien hebt, terwijl dat nergens uit blijkt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nogmaals, wat begrijp je niet? Zeg het en ik zal dat zo duidelijk mogelijk uitleggen. Verdere domme aantijgingen ga ik vanaf nu negeren.
Fout Nederlanders: groepsdenkenquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:45 schreef fokthesystem het volgende:
Maar ff ontopic weer, NLse mensen houden bij meerderheid niet van andere mensen in hun groep, dat kost eerstens tijd en dan moet het ook nog blijvend klikken. Ga de mist in en je bent exit.
Prima, jouw perceptiequote:Op dinsdag 21 december 2010 01:45 schreef Arglist het volgende:
[..]
Dat het een oneliner is. Wat moet ik er aan begrijpen? Er staat namelijk niks. Je beweerde dat je in het grootste gedeelte van Europa gezien hebt, terwijl dat nergens uit blijkt.
Meid, ik heb meerdere mensen van internet zien vertrekken..quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
* Keiharde mep in het gezicht*
Waarom bevestig je keer op keer de stelling dat discussiëren met jouw geen nut heeft. Je kent de regels niet. Je zou kunnen proberen de zeggen waarom ik ongelijk heb, maar over die capaciteiten beschik je niet, derhalve begin je weer met oneliners.quote:
Het zou ECHT enorm fijn zijn als je eens van enige inhoud blijk gaf... Misschien te vel gevraagd van een 18-jarige...quote:
Gast, ik doe hier niets anders als inhoudelijk posten, dat dat jou de pet te boven gaat is echt een probleem van jou.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:47 schreef Arglist het volgende:
[..]
Waarom bevestig je keer op keer de stelling dat discussiëren met jouw geen nut heeft. Je kent de regels niet. Je zou kunnen proberen de zeggen waarom ik ongelijk heb, maar over die capaciteiten beschik je niet, derhalve begin je weer met oneliners.
35 jarige meid.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het zou ECHT enorm fijn zijn als je eens van enige inhoud blijk gaf... Misschien te vel gevraagd van een 18-jarige...
Misschien weet je niet wat inhoudelijk betekent.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gast, ik doe hier niets anders als inhoudelijk posten, dat dat jou de pet te boven gaat is echt een probleem van jou.
Dat is jouw perceptie, echter iemand van 28 loopt toch weer 10 jaar langer mee, 50% meer al dus.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gast, ik doe hier niets anders als inhoudelijk posten, dat dat jou de pet te boven gaat is echt een probleem van jou.
Goede inhoudelijke post hoorquote:
Meid, mij nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Meid, ik heb meerdere mensen van internet zien vertrekken..
Post over vrijgezel-schap Whiskers?quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat jij zegt...quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:47 schreef fokthesystem het volgende:
Whiskers je hapt en hapt en hapt, en dan kom je zelf ook verdiepingen lager uit met je doen en niet-laten...
JoaC, hoeveelste jaars ben jij?quote:
Mens, je hebt zelf gezegd dat je zat te janken achter de PC, ik heb nog moeite gedaan om je hier te houden. Dat is mijn grootste fout in mijn leven geweest.quote:
Jullie lijken wel krolse kater/ehhh vrouwen katje, poes? maar dan met territorium ruzie.quote:
In vergelijking met die van jou.quote:
Als ik dat zeg, kan je erachter komen wie ik benquote:
Je bent ECHT niet slim he???quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mens, je hebt zelf gezegd dat je zat te janken achter de PC, ik heb nog moeite gedaan om je hier te houden. Dat is mijn grootste fout in mijn leven geweest.
haha, nou ik zou niet weten hoe eigenlijk, maar goed. Dan probeer ik het zo, wat voor vakken krijg je in de master politicologie aan de uva?quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:51 schreef JoaC het volgende:
[..]
Als ik dat zeg, kan je erachter komen wie ik ben
Zonder mij was je hier allang wegquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je bent ECHT niet slim he???
Wie kwam er slecht uit "Whiskersgate", jij of ik??
Zo moeilijk is het niet hoor JoaC.. Maar ik zeg niks..quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:51 schreef JoaC het volgende:
[..]
Als ik dat zeg, kan je erachter komen wie ik ben
Zoner jou was ik weg?? Dus jouw excuses gaven de doorslag??quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zonder mij was je hier allang wegEn hoezo ben ik er slecht uit gekomen?
Zolcon hoeft alleen maar te weten welk jaar, en ik ben de lulquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:52 schreef Arglist het volgende:
[..]
haha, nou ik zou niet weten hoe eigenlijk, maar goed. Dan probeer ik het zo, wat voor vakken krijg je in de master politicologie aan de uva?
Omdat ik een aantal mensen achter de schermen bericht heb jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zoner jou was ik weg?? Dus jouw excuses gaven de doorslag??![]()
De mensen die me hier graag wilden houden gaven de doorslag.. Niet jouw tot tig maal toe excuses
Dus met weg bedoel jij: een ban voor W ?quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat ik een aantal mensen achter de schermen bericht heb ja
Tuurlijk....quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat ik een aantal mensen achter de schermen bericht heb ja
Goed laat ik het zo vragen. Wordt er gedoceerd over de Joegoslavische oorlogen in de bachelor en/of master politicologie aan de UvA? Nogal een algemene, risicoloze vraag.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:55 schreef JoaC het volgende:
[..]
Zolcon hoeft alleen maar te weten welk jaar, en ik ben de lul
Dat weet hij al...quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:55 schreef JoaC het volgende:
[..]
Zolcon hoeft alleen maar te weten welk jaar, en ik ben de lul
Voorheen minder dan er dit jaar begonnen zijnquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:56 schreef thettes het volgende:
Hoeveel mensen hier zijn dan eigenlijk wel niet politicologiestudent aan de UvA?
Mwah, omdat zij destijds poste dat ze zat te huilen kreeg ik inderdaad wel wat compassie jegens whis, daarom heb ik een aantal mensen ge pmt die ook vonden dat ze moest blijven, daaruitvolgend heb ik haar weer ge pmt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:56 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dus met weg bedoel jij: een ban voor W ?
En jullie kunnen het niet los laten?quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:57 schreef phpmystyle het volgende:
Mwah, omdat zij destijds poste dat ze zat te huilen kreeg ik inderdaad wel wat compassie jegens whis, daarom heb ik een aantal mensen ge pmt die ook vonden dat ze moest blijven, daaruitvolgend heb ik haar weer ge pmt.
Ach, ze gedraagt zich als een onzekere meid van 12 die alleen maar kan katten, vandaar dat ik spijt heb dat ik moeite voor haar heb gedaan.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:59 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
En jullie kunnen het niet los laten?
Bij DS over Snyder? ;pquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:57 schreef Arglist het volgende:
[..]
Goed laat ik het zo vragen. Wordt er gedoceerd over de Joegoslavische oorlogen in de bachelor en/of master politicologie aan de UvA? Nogal een algemene, risicoloze vraag.
Grootste fout in je leven toch?quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach, ze gedraagt zich als een onzekere meid van 12 die alleen maar kan katten, vandaar dat ik spijt heb dat ik moeite voor haar heb gedaan.
Geen idee wat je zegt.quote:
Was meer een metafoor.quote:
Hij zet zichzelf voor schut.. Mij bestquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:59 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
En jullie kunnen het niet los laten?
'ja'quote:Op dinsdag 21 december 2010 02:01 schreef Arglist het volgende:
[..]
Geen idee wat je zegt.Het is in ieder geval geen antwoord op mijn vraag.
Ik dacht een eufemisme.quote:
Ook dat is een na-trap, ergo : nee jullie kunnen niet los laten. Stelletje pitbullsquote:Op dinsdag 21 december 2010 02:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij zet zichzelf voor schut.. Mij best
Wat precies?quote:
Voor een nog grotere dan GROOTSTE fout? huh!?quote:
Het werd behandeld in de context van nationalismequote:Op dinsdag 21 december 2010 02:02 schreef Arglist het volgende:
[..]
Wat precies?
1. Is het interessant?
2. Wordt er gezocht naar verklaringen vanuit verschillende visies?
Ik reageer niet meer op die onzekere meidquote:Op dinsdag 21 december 2010 02:01 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ook dat is een na-trap, ergo : nee jullie kunnen niet los laten. Stelletje pitbulls
Had ook nog gekund ja.quote:
Tuurlijkquote:Op dinsdag 21 december 2010 02:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik reageer niet meer op die onzekere meidGeloof me, die is zo vertrokken
Hmmm, te simplistisch voor mijn smaak.quote:Op dinsdag 21 december 2010 02:03 schreef thettes het volgende:
[..]
Het werd behandeld in de context van nationalisme
Je bent het eens met php?quote:
Hecht je daar waarde aan dan?quote:
Dan moet je ze eens gaan uitleggen in welke zin het nog meer zo verschrikkelijk veel politicologische relevantie heeft vrees ikquote:Op dinsdag 21 december 2010 02:03 schreef Arglist het volgende:
[..]
Hmmm, te simplistisch voor mijn smaak.
Alsjeblieft zeg. Waar ziet u mij voor aan?quote:
Hecht ik daar warde an?? Neu, ik probeer de verhoudingen te peilen...quote:
Okay, ik zie het als te lang lopende nietigheid, dus min 1 voor beide.quote:Op dinsdag 21 december 2010 02:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hecht ik daar warde an?? Neu, ik probeer de verhoudingen te peilen...
Sorry, ik schrok al...quote:Op dinsdag 21 december 2010 02:05 schreef Arglist het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg. Waar ziet u mij voor aan?
Je doet maar..quote:Op dinsdag 21 december 2010 02:07 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Okay, ik zie het als te lang lopende nietigheid, dus min 1 voor beide.
Da's niet handig, je peilt, krijgt respons en dan dat!quote:
Zo voel ik het nu..quote:Op dinsdag 21 december 2010 02:09 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Da's niet handig, je peilt, krijgt respons en dan dat!edit: zo een reactie.
Tja, gevoel en uiten, dat wil wel eens ontsporen.quote:
True, maar heb het gewoon ff gehad met php,, En daar doe ik niet geheimzinnig over..quote:Op dinsdag 21 december 2010 02:12 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Tja, gevoel en uiten, dat wil wel eens ontsporen.
Ik ben geen politicologie student maar waar valt het sociaal-constructivisme bijvoorbeeld onder? Of het federalisme of realisme. Dat zijn allemaal visies op internationale betrekkingen, net als het nationalisme. Dus dat het nationalisme alleen maar politicologisch relevant is, dat betwijfel ik ten zeerste.quote:Op dinsdag 21 december 2010 02:05 schreef thettes het volgende:
[..]
Dan moet je ze eens gaan uitleggen in welke zin het nog meer zo verschrikkelijk veel politicologische relevantie heeft vrees ik
In de politiek denk ik onder : mes in rug steken tivismequote:Op dinsdag 21 december 2010 02:15 schreef Arglist het volgende:
[..]
Ik ben geen politicologie student maar waar valt het sociaal-constructivisme bijvoorbeeld onder?
Mja, dat zijn GS praktijken, daarbij nam je de foto neem ik aan.quote:Op dinsdag 21 december 2010 02:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En hij gooit er ook nog eens mijn opmerkingen in dat topic in.. Ben je dan triest, of ben je dan triest??
Ik ben het niet.. Wil je nog wel eens op een meet zien php...quote:Op dinsdag 21 december 2010 02:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik wil je ook nog wel de pm posten waarin jij toegeeft dat jij dat bent.
Check jij je pm even?quote:Op dinsdag 21 december 2010 02:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Openheid en transparantie dame. Jij wil toch zo graag een internet vete? Mocht je je bedenken dan weet je me pm te vinden.
Stel je niet aan..quote:Op dinsdag 21 december 2010 02:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Openheid en transparantie dame. Jij wil toch zo graag een internet vete? Mocht je je bedenken dan weet je me pm te vinden.
Jij wil toch zo graag de confrontatie aangaan? Bijdeze.quote:Op dinsdag 21 december 2010 02:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Stel je niet aan..
En ik zal NOOIT zo sneu reageren als jij...
Je bent echt een internet maffiosoquote:Op dinsdag 21 december 2010 02:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij wil toch zo graag een internet vete?
Je zet JEZELF voor lul hoor...Ga je gangquote:Op dinsdag 21 december 2010 02:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij wil toch zo graag de confrontatie aangaan? Bijdeze.
Is even kijken als ik nog mensen in mijn MSN lijst heb staan die nog meer raad weten met dit soort dingen![]()
GA vooral zo door... Lach me suf..quote:Op dinsdag 21 december 2010 02:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik mag geen pm's posten maar dergelijk informatie is beschikbaar
Doe maar vooral, dan zoek ik nog even door.quote:Op dinsdag 21 december 2010 02:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
GA vooral zo door... Lach me suf..
Neen, dit is serieus, en een beter onderwerp ook.quote:
Okquote:Op dinsdag 21 december 2010 02:30 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Neen, dit is serieus, en een beter onderwerp ook.
Het product van een digitale maatschappij. Maar ik heb hier boven ergens op je gereageerd.quote:Op dinsdag 21 december 2010 02:27 schreef thettes het volgende:
Ik kreeg eerder al de indruk dat php ooit op wikipedia eens had gelezen wat Ron Paul zoal zegt en aan de hand daarvan de jonge geleerde conservatief uit ging hangen, maar óók dit hier is een beetje triest.
En ik wilde haar daten, was ze nu geijkt (nee niet overdreven grote lul:) ) en zelfverzekerder.quote:
In judo zou dit een briljante worp zijn, en hij buiten de mat, straal negeren, nu geef je hem nog 'macht'.quote:Op dinsdag 21 december 2010 02:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat je je het er met me over wilt hebben: prima... Maar moet je zo'n smurf als php voeden?
Je bent echt dieptriest bezig...quote:
Klopt, ik wil wel eens weten hoe mensen zoals jij zich nou voelen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 02:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je bent echt dieptriest bezig...
Ja, ff een zijweg in, en de gesprekspartners filteren.quote:
Nope, ik ga net zolang door tot ze normaal doet. Ik heb haar geen onrecht aangedaan.quote:
Mmmm, hij doet de moedermavo lees ik..quote:Op dinsdag 21 december 2010 02:38 schreef phpmystyle het volgende:
Hmm, ze heeft anderhalf jaar terug nog gestudeerd lees ik.
Niet???quote:Op dinsdag 21 december 2010 02:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nope, ik ga net zolang door tot ze normaal doet. Ik heb haar geen onrecht aangedaan.
Tegen een 'in the eye of the beholder' is geen argument gewassen. Lijkt negatieve aandacht stoppen jou ook niet beter?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |