Super, snel duidelijkheidquote:Op maandag 20 december 2010 23:37 schreef golfer het volgende:
Ook niet al te laat naar bed vandaag, want morgenochtend kan ik al langs bij UWV-keuringsarts.
quote:Op maandag 20 december 2010 23:40 schreef ColdFeet het volgende:
Sun, als je een dichte vorm gebruikt, heb je dat probleem niet. Als 'ie echt superlekker is, vind ik dat jij 'm ook moet proberen, hoor
okido! desnoods leg ik wat alufolie op de bodemquote:Op maandag 20 december 2010 23:40 schreef ColdFeet het volgende:
Sun, als je een dichte vorm gebruikt, heb je dat probleem niet. Als 'ie echt superlekker is, vind ik dat jij 'm ook moet proberen, hoor
Ik hoop het wel. Werd vanmiddag gebeld dat ze morgenochtend nog een gaatje bij de arts in Haarlem hebben.quote:
Goed dat je het kanquote:Op maandag 20 december 2010 23:24 schreef mascara-klodder het volgende:
even binnenvallen hier. Respect voor Lein en haar beroep. Ik woon nu tijdelijk bij mijn opa in om voor hem te zorgen, dat is een vak apart, laat ik het maar op deze manier zeggen
Nee, is volkomen normaal.quote:Op maandag 20 december 2010 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hoop het wel. Werd vanmiddag gebeld dat ze morgenochtend nog een gaatje bij de arts in Haarlem hebben.
Neem Bluezz mee, of is dat raar?
Ik denk het nietquote:Op maandag 20 december 2010 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hoop het wel. Werd vanmiddag gebeld dat ze morgenochtend nog een gaatje bij de arts in Haarlem hebben.
Nee, bij die rare instantie is dat heel verstandig!quote:Op maandag 20 december 2010 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Neuh, spijsquote:Op maandag 20 december 2010 23:41 schreef PdeHoog het volgende:
Iemand nog een muffin btw? Ik heb er vijf over
Nee, doen!! Denk ik.. Zou ik iig fijn vinden, mijn moeder ging tzt ook met me mee. Je hoort samen meer dan alleen, vaak ontgaat je de helft in zulke gesprekken omdat het best spannend is allemaal! Dan is een steun en 2e geheugen heel prettig.quote:Op maandag 20 december 2010 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hoop het wel. Werd vanmiddag gebeld dat ze mortgenochtend nog een gaatje bij de arts in Haarlem hebben.
Over welk prütje heb je hetquote:Op maandag 20 december 2010 23:41 schreef ColdFeet het volgende:
Ik denk trouwens dat dat paddestoelenprutje zich ook wel voor andere doeleinden leent - als tapenade op bruschetta's bijvoorbeeld
quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 23:42 schreef krakkemieke het volgende:
Nee, bij die rare instantie is dat heel verstandig!
Dan is mijn twijfel bij deze weg, tnx damesquote:Op maandag 20 december 2010 23:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Nee, doen!! Denk ik.. Zou ik iig fijn vinden, mijn moeder ging tzt ook met me mee. Je hoort samen meer dan alleen, vaak ontgaat je de helft in zulke gesprekken omdat het best spannend is allemaal! Dan is een steun en 2e geheugen heel prettig.
quote:Op maandag 20 december 2010 23:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Dan is mijn twijfel bij deze weg, tnx dames
Ik mot het recept nog even begrijpend lezenquote:Op maandag 20 december 2010 23:43 schreef ColdFeet het volgende:
Dat prutje uit het recept, dat je op de prosciutto smeert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |