Is dat zo belangrijk?quote:
Idd, wat een vieze rascist!quote:
Goed dat je hem ontmaskertquote:Op maandag 20 december 2010 23:17 schreef 4USuper het volgende:
Hallo volk,
Via via kwam ik terecht op de volgende website: http://www.glazenhuis3fm.nl/
De eigenaar spamt namelijk op nujij.nl om mensen naar zijn website te leiden, daar heb ik inmiddels een melding van gemaakt en zijn berichten zijn verwijderd.
Op zijn website kun je donaties maken (van 1 tot 100 euro), die dan zogenaamd gaan naar Giro 661. Daar heb ik echter zo mijn bedenkingen bij, want:
1. De donaties gaan niet direct via 3fm maar komen op zijn rekeningnummer via TargetPay.
2. Het is op de website van 3fm helemaal niet mogelijk om bedragen kleiner dan ¤10,- te doneren, op zijn website wel.
3. De eigenaar doneert maar 75% om zogenaamde kosten te dekken, zoals vermeld staat in zijn "voorwaarden": "webhosting, advertentie kosten, scripting, werkuren etc"
4. Niemand kan controleren wat hij met het geld doet.
Wat denken jullie hier van en welke stappen kan ik ondernemen?
Ik heb inmiddels zijn adres en contactgegevens kunnen achterhalen. Ook heb ik hem om een reactie gevraagd waar ik tot op heden nog geen antwoord op heb gekregen. Als het echt oplichting is vind ik het echt zo'n loser dat hij misbruikt maakt van zo'n goed initiatief.
Inderdaad, daarmee bedoelde ik eigenlijk fake/oplichterquote:Op maandag 20 december 2010 23:28 schreef ganzenherder het volgende:
Een fake oplichter zeg je zelf, geen oplichter dus...
+1 voor scherptequote:Op maandag 20 december 2010 23:28 schreef ganzenherder het volgende:
Een fake oplichter zeg je zelf, geen oplichter dus...
Veel mensen denken dat het om de originele site gaat, en hebben ook gedoneerd, wat ook uit de reacties blijkt. Pas als je de voorwaarden bekijkt zie je het staan. Maar het feit dat de doneerknoppen en de voorwaarden nu zijn verwijderd zegt al genoeg.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:26 schreef trovey het volgende:
Ik snap alzo niet waarom mensen via zijn site willen doneren (of het nou een oplichter is of niet) als je het ook rechtstreeks kan doen en dat dan het hele bedrag naar het goede doel gaat....of snap ik nou iets niet?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:34 schreef 4USuper het volgende:
[..]
Veel mensen denken dat het om de originele site gaat, en hebben ook gedoneerd, wat ook uit de reacties blijkt. Pas als je de voorwaarden bekijkt zie je het staan. Maar het feit dat de doneerknoppen en de voorwaarden nu zijn verwijderd zegt al genoeg.
Kan best zijn maar dan zit er in ieder geval dit exemplaar niet tussen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 02:00 schreef Geranium_Opa het volgende:
En jij denkt dat als je het rechtstreeks doneert het grootste deel niet in de hoeden van hoge heren beland? Het blijft evengoed oplichting en de mensen trappen er massaal in.
Wilde ik net zeggenquote:Op dinsdag 21 december 2010 02:00 schreef Geranium_Opa het volgende:
En jij denkt dat als je het rechtstreeks doneert het grootste deel niet in de hoeden van hoge heren beland? Het blijft evengoed oplichting en de mensen trappen er massaal in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |