Goed om te horen dat je geen spijt hebt van het stoppen met je studiequote:Op maandag 20 december 2010 23:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Prima toch?
Callcenter is ook niet echt prestigieus, maar ik schijn het goed te kunnen, ik kan ervan leven, ik kan misschien zelfs sparen en het geeft me ademruimte om na te denken over de toekomst
Je kan zelf geen cocktail maken?quote:Op maandag 20 december 2010 23:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
GodskolereIk sta nu dus echt op het punt de deur uit te gaan
Zeker niet. Ik werd er doodongelukkig van. Nu zie ik meer in dan voorheen dat het de juiste keuze is geweestquote:Op maandag 20 december 2010 23:19 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Goed om te horen dat je geen spijt hebt van het stoppen met je studie
Nou, wat denk je zelf?quote:Op maandag 20 december 2010 23:17 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je bedenkt nieuwe programma's? Formats ofzo? Of poneer je wat ideeën en meer niet?
Ja. Daarom vind ik het werk in het ziekenhuis ook helemaal niet erg.. Ik heb vandaag echt een leuke dag gehadquote:Op maandag 20 december 2010 23:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor mij wel scheelt dat het inbound is, en ik echt heel afwisselende gevallen binnenkrijg.
Vandaag eerst iemand die tussen neus en lippen door meldde dat ze 2 weken geleden bevallen isen daarna iemand die palliatief bestraald wordt
Vrouwelijke me.quote:Op maandag 20 december 2010 23:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nou, ik heb dus meerdere malen (3x) bij een callcenter gewerkt. Vond het echt kutwerk. Ik ben er wel heel goed in.. ( Vooral als ik stoned ben)
Sja. Mijn leuke collega's werden ontslagen nadat ze in de pauze in de coffeeshop betrapt werden, toen ik een keer niet meegingquote:Op maandag 20 december 2010 23:20 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Vrouwelijke me.
Vond het ook echt bagger, maar het werd wel leuker gemaakt door collegas enzo.
Ik had vandaag een uurtje coaching, heb toen ook nog heel gezellig zitten ouwehoeren met een senior. Ging uiteindelijk helemaaaaaal niet meer over mijn functioneren of het gesprek met de klantquote:Op maandag 20 december 2010 23:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Daarom vind ik het werk in het ziekenhuis ook helemaal niet erg.. Ik heb vandaag echt een leuke dag gehad![]()
Heb eerst een oud vrouwtje in bed getild, omdat het haar zelf niet lukte, daarna een half uur met een andere vrouw staan 'praten' over haar huisarts die haar een spuit vol bacterien had gegeven en daarna nog even met een oud vrouwtje gezeten die zat te haken en over haar steunkous aan het vertellen was
Aangezien ik het vraag, heb ik geen anusquote:Op maandag 20 december 2010 23:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, wat denk je zelf?
Ik verdien er al bijna 9 jaar mijn geld mee, dus het zal wel ietsje anders liggen dan af en toe een idee in de ruimte roepen he
Werken in een ziekenhuis lijkt me heel moeilijk maar ook heel rewarding. Het feit dat je iets zo direct in iemands leven bijdraagt is best bijzonder.quote:Op maandag 20 december 2010 23:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Daarom vind ik het werk in het ziekenhuis ook helemaal niet erg.. Ik heb vandaag echt een leuke dag gehad![]()
Heb eerst een oud vrouwtje in bed getild, omdat het haar zelf niet lukte, daarna een half uur met een andere vrouw staan 'praten' over haar huisarts die haar een spuit vol bacterien had gegeven en daarna nog even met een oud vrouwtje gezeten die zat te haken en over haar steunkous aan het vertellen was
Nja, ik hou enorm van afwisseling in mijn werk, en dat kan ik dus niet vinden in een callcenterquote:Op maandag 20 december 2010 23:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik had vandaag een uurtje coaching, heb toen ook nog heel gezellig zitten ouwehoeren met een senior. Ging uiteindelijk helemaaaaaal niet meer over mijn functioneren of het gesprek met de klant
Nja, ik doe niet echt iets met of bij de patientenquote:Op maandag 20 december 2010 23:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Werken in een ziekenhuis lijkt me heel moeilijk maar ook heel rewarding. Het feit dat je iets zo direct in iemands leven bijdraagt is best bijzonder.
Zo kan het ook.quote:Op maandag 20 december 2010 23:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zeker niet. Ik werd er doodongelukkig van. Nu zie ik meer in dan voorheen dat het de juiste keuze is geweest
Welke afwisseling is er in een winkel dan?quote:Op maandag 20 december 2010 23:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, ik hou enorm van afwisseling in mijn werk, en dat kan ik dus niet vinden in een callcenter
Ja, anders deed ik mijn werk niet goed. Maar heb gewerkt bij verschillende bekende productiebedrijven en voor alle zenders en vind alles wat we bedacht hebben een teamresultaat. Dus ik ben niet ijdel genoeg om er hier mee te pochenquote:Op maandag 20 december 2010 23:22 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Aangezien ik het vraag, heb ik geen anus
En heb je nog wat bedacht wat bij het publiek bekend is?
Duh. Want Elvis.quote:Op maandag 20 december 2010 23:22 schreef Barbusse het volgende:
Elvis Presley; Jailhouse Rock. Dat nummer kicked nog steeds ass![]()
1 dag in een callcenter gewerkt.... ben toen heel snel weer in de horeca gegaan.quote:Op maandag 20 december 2010 23:20 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Vrouwelijke me.
Vond het ook echt bagger, maar het werd wel leuker gemaakt door collegas enzo.
Hoi Myraela! Heb je al veel verkocht in je pakje?quote:Op maandag 20 december 2010 23:20 schreef Myraela het volgende:
Ik word gek van werken.Alles verveeld me. Kan niet wachten tot ik volgend jaar weer studeer.
Dat is dan ook wel weer stomquote:Op maandag 20 december 2010 23:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja. Mijn leuke collega's werden ontslagen nadat ze in de pauze in de coffeeshop betrapt werden, toen ik een keer niet meeging
Vullen, klanten, kassa, een veranderlijk assortiment. enz enz.quote:Op maandag 20 december 2010 23:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Welke afwisseling is er in een winkel dan?
Ik heb mijn pakje verkocht.quote:Op maandag 20 december 2010 23:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoi Myraela! Heb je al veel verkocht in je pakje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |