DUDE, 96 dagenquote:Op maandag 20 december 2010 22:30 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik heb 96 dagen speeltijd in runescape ofzo staat er bij mijn account.![]()
! triest he. Toen ik klein was speelde ik dat volop.
waar kan je dat zien?quote:Op maandag 20 december 2010 22:30 schreef porsche1 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 december 2010 22:30 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja oud grapje tussen ons. had vroeger een topic aangemaakt dat ik werd aangerand door een leraar van mij.
Tsja, sorry, inkakmomentjequote:Op maandag 20 december 2010 22:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Foei MSP te traag noemen
Jouw leraar heeft je die wijsheid zeker laten ervaren?quote:Op maandag 20 december 2010 22:28 schreef Paul het volgende:
[..]
Je mag hem gewoon slaan he? Lerararen horen niet aan kinderen te komen, vooral niet aan mij zoon, gooi gewoon je neophyte pet op zijn piemol
Doe ik al maar mama gaat slapen en moet het zachter zetten. maar dan hoor ik het nauwelijks meerquote:
runescape is toch wel iets voor debielenquote:Op maandag 20 december 2010 22:30 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Die spamt er op los jaquote:Op maandag 20 december 2010 22:29 schreef Paul het volgende:
Porsche gaat voor nr1 vandaag in de top posters
Als je member bent ofzo bij adventure loggsquote:
Hoezo grapjequote:Op maandag 20 december 2010 22:30 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja oud grapje tussen ons. had vroeger een topic aangemaakt dat ik werd aangerand door een leraar van mij.
quote:
Ben ik met je eens, maar feit is wel dat Chrome het snelst isquote:Op maandag 20 december 2010 22:30 schreef alors het volgende:
[..]
Nou ik had dat vermoedden wel, maar geen zin om Chrome te installeren. Ik vind eigenlijk dat een layout gewoon op alle browsers goed moet werken.
ik ben geen member meer manquote:Op maandag 20 december 2010 22:31 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Als je member bent ofzo bij adventure loggs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |