Gewoon iets wat met een sfeer te maken heeftquote:Op maandag 20 december 2010 20:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb het alleen in de zomer
Ik hoef er nu geen sigaretje hoor
zoiets jaquote:Op maandag 20 december 2010 20:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon iets wat met een sfeer te maken heeft
ja wellicht. Maar ben amper online geweest en vergeten om Muck een opdracht te geven.quote:Op maandag 20 december 2010 20:10 schreef MPG het volgende:
Enne Toek, die ouwe pedofiele baardaap is het land allang weer uit. Misschien tijd om je UI te wisselen?
Nee, op een bergquote:Op maandag 20 december 2010 20:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
woon je in een boomhut inmiddels?
What goes up...... must come downquote:Op maandag 20 december 2010 20:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, op een berg.
Naast de Maas hebben we in Limburg namelijk ook bergen.
je woont heul niet op de Cauberg!quote:Op maandag 20 december 2010 20:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, op een berg.
Naast de Maas hebben we in Limburg namelijk ook bergen.
Er zijn heus wel meer bergen hoorquote:Op maandag 20 december 2010 20:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
je woont heul niet op de Cauberg!
Hahahaaaaaaaaa vet XDquote:Op maandag 20 december 2010 20:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Trapkast geordend
Woah en check m'n nieuwe toetsenbord![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mijn huidige toetsenbord is net zo oud als m'n beeldscherm, bejaard dusDus ik vond dat ik wel een nieuwe roze mocht uitzoeken in China
![]()
Hoezo een Hello Kitty en geen Puca?quote:Op maandag 20 december 2010 20:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Trapkast geordend
![]()
[ afbeelding ]
Mijn huidige toetsenbord is net zo oud als m'n beeldscherm, bejaard dusDus ik vond dat ik wel een nieuwe roze mocht uitzoeken in China
![]()
CUTEquote:Op maandag 20 december 2010 20:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Trapkast geordend
![]()
[ afbeelding ]
![]()
Ja he?quote:Op maandag 20 december 2010 20:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hahahaaaaaaaaa vet XD![]()
Goeie kleur
Trev, waarom denk je? Als ik Puca zo leuk had gevonden had ik die wel gezocht he?quote:Op maandag 20 december 2010 20:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo een Hello Kitty en geen Puca?
Wow, das echt een koopje, geweldigquote:Op maandag 20 december 2010 20:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja he?![]()
En dat voor een tientje
![]()
[..]
Trev, waarom denk je? Als ik Puca zo leuk had gevonden had ik die wel gezocht he?![]()
OMGquote:Op maandag 20 december 2010 20:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Trapkast geordend
![]()
[ afbeelding ]
![]()
Das waar maar eigenlijk is Pucca niet zo leuk, Garu is coolquote:Op maandag 20 december 2010 20:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja he?![]()
En dat voor een tientje
![]()
[..]
Trev, waarom denk je? Als ik Puca zo leuk had gevonden had ik die wel gezocht he?![]()
quote:Op maandag 20 december 2010 20:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wow, das echt een koopje, geweldig![]()
Ik heb een wit toetsenbordMaar het zit vast aan mn laptop dus heb niet zoveel keus zeg maar XD
maar de Cauberg is de coolstequote:Op maandag 20 december 2010 20:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Er zijn heus wel meer bergen hoor.
Wijsneus.
WTF die is lelijk!quote:Op maandag 20 december 2010 20:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
![]()
Dan zet je maar een zonnebril opquote:
Ik vind Hello Kitty dus cool en nu alsjeblieft ophouden?quote:Op maandag 20 december 2010 20:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Das waar maar eigenlijk is Pucca niet zo leuk, Garu is cool
Voor jongetjes wel jaquote:
Will doquote:Op maandag 20 december 2010 20:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan zet je maar een zonnebril op
[..]
Ik vind Hello Kitty dus cool en nu alsjeblieft ophouden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |