Nu snap ik waarom jij nummer 1 poster bent. Wat een bagger komt er uit je, zeg. Kun je niet voor elke post ¤1 doneren aan SR?quote:Op maandag 20 december 2010 20:02 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nee, zit hier lekker in mijn string. Dus mijn keutel word in 2e gedeelt door dat flosdraadje van mn string.
In WMP ging dat prima gisterquote:Op maandag 20 december 2010 20:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, maar daar krijg ik een link waarbij ik niet kan doorspoelen. Zal nog ff andere player proberen dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijna ingehaald.Harde plasser!
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
Haha.quote:Op maandag 20 december 2010 20:07 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom jij nummer 1 poster bent. Wat een bagger komt er uit je, zeg. Kun je niet voor elke post ¤1 doneren aan SR?
Nou als ze aan mijn vinger trekken ruiken ze het wel.quote:
"Dat".quote:Op maandag 20 december 2010 20:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wie dat schrijft is triest.
Slap antwoord. Ja of nee?quote:Op maandag 20 december 2010 20:08 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Haha.Dan krijgen ze heel veel van mij ja.
Mexicaantjequote:Op maandag 20 december 2010 20:06 schreef Proletariaat het volgende:
Welke FOK!er sms'te net: "Ik houd van papa en mama!" ?
quote:Op maandag 20 december 2010 20:08 schreef porsche1 het volgende:
Pfff heb nog wel ff te gaan danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijna ingehaald.Harde plasser!
Ik heb geen centjes.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |