Waar jij over klaagt is niet sr gerelateerdquote:Op maandag 20 december 2010 19:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ga er dan niet op in man. Alsof ik de enige ben die hier klaagt.
quote:Op maandag 20 december 2010 19:35 schreef porsche1 het volgende:
OOOO IK SNAP DE GRAP AL. DOORDAT ZE MET AFRIKA BELLEN IS HET BEELD ZWART XD al die mensen enzo snap je? haha... Hahaaa...
Zie mijn soort grap boven je post.quote:Op maandag 20 december 2010 19:35 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Eric Corton weer met zijn reportage ?
quote:Op maandag 20 december 2010 19:35 schreef Caland het volgende:
Ze bedoelt trek natuurlijk, in Afrika hebben ze honger. En aids.
OOOO IK SNAP DE GRAP AL. DOORDAT ZE MET AFRIKA BELLEN IS HET BEELD ZWART XD al die mensen enzo snap je? haha... Hahaaa...
En hoe weet je dat?quote:Op maandag 20 december 2010 19:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dit en anders valt annemieke in
Het is niet voor niets een slowchat.quote:Op maandag 20 december 2010 19:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waar jij over klaagt is niet sr gerelateerd
Pas op, er kijken negers mee.quote:Op maandag 20 december 2010 19:36 schreef Swomp het volgende:
Tijd om te fappen jongens, 101tv op zwart !
Ik zagquote:Op maandag 20 december 2010 19:35 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Zie mijn soort grap boven je post.
deed ekdom ook mee met de bend over competitiequote:Op maandag 20 december 2010 19:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Zo. Ik ben na het werk even langs geweest bij het Glazen Huis, stond links van het glazen huis. Opeens zegt zo'n beveiliger: Hou je camera's gereed, de PSV selectie komt er zo aan.
En 2 minuten later ging de deur open en zowaar, heel PSV kwam opdagen.
Ik heb Dszudszak en Hutchinson van dichtbij gezien.
Maar de grootste ster van dichtbij was toch Gerard Ekdom.
Ik moest echt serieus hard op lachen door jouw post.quote:
ik ook!quote:Op maandag 20 december 2010 19:37 schreef Geo3kant het volgende:
Zo te zien ben ik de enige die het een tof nummer vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |