Preciesquote:Op maandag 20 december 2010 19:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Doe dat lekker in r&p en niet hier, we zijn geen borderline kliniek hier
Jullie beschuldigen me van dingen waar jullie geen flauw benul van hebben, ga dan niet janken als ik me verdedig want het is gewoon onterecht.quote:Op maandag 20 december 2010 19:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ja, ga eens 3fm luisteren manquote:Op maandag 20 december 2010 19:32 schreef porsche1 het volgende:
Wie de neuk is Rudy? Die meneer aan de telefoon?
Ik acht ekdom hoger dan mjquote:Op maandag 20 december 2010 19:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof MJ uit z'n graf opgestaan is en langskwam.
Ik luister nooit radio, behalve met SR. Maar dan is het meer kijken.quote:
Een ex 3fm djquote:Op maandag 20 december 2010 19:32 schreef porsche1 het volgende:
Wie de neuk is Rudy? Die meneer aan de telefoon?
m_a_wquote:Op maandag 20 december 2010 19:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Marijkequote:Op maandag 20 december 2010 19:32 schreef naatje_1 het volgende:
Heeft zojuist Janelle Monae - Tightrope aangevraagd, die is zo lekker jongens #sr10
@marijkeroskam
heldin
Gewoon wieberen met je persoonlijk onleedquote:Op maandag 20 december 2010 19:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jullie beschuldigen me van dingen waar jullie geen flauw benul van hebben, ga dan niet janken als ik me verdedig want het is gewoon onterecht.
Weet ik dat ook weerquote:
quote:
Eric is toch weer terug ?quote:Op maandag 20 december 2010 19:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nog half dj toch? Zal nog wel voor Eric invallen als die er niet is.
Ga er dan niet op in man. Alsof ik de enige ben die hier klaagt.quote:Op maandag 20 december 2010 19:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gewoon wieberen met je persoonlijk onleed
dit en anders valt annemieke inquote:Op maandag 20 december 2010 19:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Eric is toch weer terug ?
Doe eensch lezen.quote:Op maandag 20 december 2010 19:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
JA heel erg.quote:
Yup, maar die is natuurlijk ook wel es wegquote:Op maandag 20 december 2010 19:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jammer.quote:Op maandag 20 december 2010 19:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dit en anders valt annemieke in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |