Henquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
hee, die hangt boven mijn bedquote:
't Is heel makkelijkquote:Op maandag 20 december 2010 19:17 schreef FCTVCF het volgende:
Jou/jouw wist ik zelf ook nooit goed, maar nu wel. Ik heb het geleerd door naar het Engels te vertalen
Het is ooit geschilderd door San en daar is destijds een foto van gemaaktquote:Op maandag 20 december 2010 19:16 schreef rulerofdeath het volgende:
hee, die hangt boven mijn bed
hoe kom je er aan?
Vind ik nu ook wel ja, hehe. In spreektaal zeg ik trouwens altijd nog meer als/groter als. Schrijf het altijd wel goedquote:
ik dacht in eerste instantie dat 't een schilderij van San wasquote:Op maandag 20 december 2010 19:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is ooit geschilderd door San en daar is destijds een foto van gemaakt
quote:Op maandag 20 december 2010 19:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is ook een carnavalszelfportret. Dat heb je goed gezien Sherlock!quote:Op maandag 20 december 2010 19:18 schreef rulerofdeath het volgende:
ik dacht in eerste instantie dat 't een schilderij van San was
Zeg dat nou niet! Nu weet iedereen dat ik.... *ril* Oud benquote:Op maandag 20 december 2010 19:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Was dat niet bekend dan?quote:Op maandag 20 december 2010 19:26 schreef Samzz het volgende:
Zeg dat nou niet! Nu weet iedereen dat ik.... *ril* Oud ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |