quote:
Op donderdag 3 oktober 2013 18:17 schreef Djuuls het volgende:Hartstikke leuk dat jullie doorgaan met het adopteren van Dierenthuisdieren. Ik ben vrijwilligster in Dierenthuis en was er bij toen jullie destijds met een hele groep langs zijn geweest in Aarle Rixtel, de actie voor Piet Pootje. Dat was een happening die we ons nog goed herinneren! Jullie waren allemaal in het groen volgens mij ( zelfs groene nagellak). En kwamen met een enorme berg goederen, zelfgebakken taarten en een geld bedrag, er zijn toen tranen gevloeid, zoveel was het. Na een hele hoop gezeik en juridische toestanden met de gemeente en buurman zijn we sinds eind vorig jaar naar Almere verhuisd. Héél hard gewerkt maar het nieuwe pand is geweldig, we zijn nu echt aan het opbouwen en gaan hier nooit meer weg. We hebben een heel actieve facebook met super veel foto's en verhalen dus kom eens langs op facebook of in Almere!
Och wat leuk dat je ons gevonden hebt!
En inderdaad, dat waren wij met die hele groep en het klopt wat je zegt, de meesten in het groen haha. Met honderden keukenrollen, heel veel wasmiddel, dekens, dettol enzo geloof ik. Het was een geweldige dag.
Het was hier een beetje in het slop geraakt (de meesten van ons hebben allemaal wel gewoon nog ons prive-adoptie-dier van Dierenthuis hoor!) maar we gaan nu ook weer actief aan de slag hier. In de tussentijd hebben we wel al die tijd ook nog via FOK! de twee honden en 1 kat geadopteerd. Hopen dat er nog wat donateurs bij komen, dan kunnen we wellicht nog wel een kat extra adopteren
Erg leuk dat je ons gevonden hebt en misschien vind je het leuk om af en toe eens mee te kletsen voor als mensen vragen hebben over dierenthuis ofzo!
Het pand in Almere is prachtig inderdaad en we willen zeker langs komen maar de bezoekdagen dit hele jaar zitten al vol

Dus we komen in het nieuwe jaar het nieuwe pand bewonderen.
[ Bericht 6% gewijzigd door Greys op 03-10-2013 18:32:42 ]