abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 oktober 2013 @ 17:36:05 #226
163650 Greys
pi_131814690
Ja maar zelfs Patty kreeg hem niet mee, zo zie je maar.
En terecht. Laatste fijne eindstation is laatste fijne eindstation O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131814982
Mee eens, beter dat dan weer een mens die zo'n hond/kat met de beste bedoelingen meeneemt en het niet aan kan en weer dumpt of erger.....
(ik zeg altijd tegen man, och, al zeker 20 jaar, als ik de staatsloterij win kopen we een boerderij en dan mogen alle gedumpte honden tot aan hun dood bij ons blijven wonen. Helaas win ik maar nooit }:| dus is het enkel HHH gegund (en Peppertje RIP uiteraard) tot aan haar dood lichtelijk verwend te worden in huize Knoblauch O+ )

Mooi initiatief meiden, alle beetjes helpen ^O^
Waar het stinkt is het warm.
pi_131815149
Ik kan het dus niet laten: dié uitzending (stukje) mét Hummer O+
http://www.uitzendinggemi(...)as_Draaien_Door.html

[ Bericht 6% gewijzigd door knoblaucha6 op 03-10-2013 18:04:40 ]
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 oktober 2013 @ 18:09:49 #229
163650 Greys
pi_131815497
Ik zag dat Patty Brard op haar Facebook (Dierenthuis had het gedeeld, daardoor zag ik het) afgelopen september nog aandacht aan ze heeft besteed, of mensen de kalender van DTH willen kopen. Mooi, uit het oog misschien maar niet uit het hart dus ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131815679
Hartstikke leuk dat jullie doorgaan met het adopteren van Dierenthuisdieren. Ik ben vrijwilligster in Dierenthuis en was er bij toen jullie destijds met een hele groep langs zijn geweest in Aarle Rixtel, de actie voor Piet Pootje. Dat was een happening die we ons nog goed herinneren! Jullie waren allemaal in het groen volgens mij ( zelfs groene nagellak). En kwamen met een enorme berg goederen, zelfgebakken taarten en een geld bedrag, er zijn toen tranen gevloeid, zoveel was het. Na een hele hoop gezeik en juridische toestanden met de gemeente en buurman zijn we sinds eind vorig jaar naar Almere verhuisd. Héél hard gewerkt maar het nieuwe pand is geweldig, we zijn nu echt aan het opbouwen en gaan hier nooit meer weg. We hebben een heel actieve facebook met super veel foto's en verhalen dus kom eens langs op facebook of in Almere!
pi_131815750
En nu gaan zeker heel veel bellen rinkelen van herkenbaarheid en hopelijk rinkelen ook de euro's.
(en voersponsors )
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 oktober 2013 @ 18:23:01 #232
163650 Greys
pi_131815829
quote:
7s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 18:17 schreef Djuuls het volgende:
Hartstikke leuk dat jullie doorgaan met het adopteren van Dierenthuisdieren. Ik ben vrijwilligster in Dierenthuis en was er bij toen jullie destijds met een hele groep langs zijn geweest in Aarle Rixtel, de actie voor Piet Pootje. Dat was een happening die we ons nog goed herinneren! Jullie waren allemaal in het groen volgens mij ( zelfs groene nagellak). En kwamen met een enorme berg goederen, zelfgebakken taarten en een geld bedrag, er zijn toen tranen gevloeid, zoveel was het. Na een hele hoop gezeik en juridische toestanden met de gemeente en buurman zijn we sinds eind vorig jaar naar Almere verhuisd. Héél hard gewerkt maar het nieuwe pand is geweldig, we zijn nu echt aan het opbouwen en gaan hier nooit meer weg. We hebben een heel actieve facebook met super veel foto's en verhalen dus kom eens langs op facebook of in Almere!
Och wat leuk dat je ons gevonden hebt!
En inderdaad, dat waren wij met die hele groep en het klopt wat je zegt, de meesten in het groen haha. Met honderden keukenrollen, heel veel wasmiddel, dekens, dettol enzo geloof ik. Het was een geweldige dag.

Het was hier een beetje in het slop geraakt (de meesten van ons hebben allemaal wel gewoon nog ons prive-adoptie-dier van Dierenthuis hoor!) maar we gaan nu ook weer actief aan de slag hier. In de tussentijd hebben we wel al die tijd ook nog via FOK! de twee honden en 1 kat geadopteerd. Hopen dat er nog wat donateurs bij komen, dan kunnen we wellicht nog wel een kat extra adopteren O+

Erg leuk dat je ons gevonden hebt en misschien vind je het leuk om af en toe eens mee te kletsen voor als mensen vragen hebben over dierenthuis ofzo!

Het pand in Almere is prachtig inderdaad en we willen zeker langs komen maar de bezoekdagen dit hele jaar zitten al vol :D Dus we komen in het nieuwe jaar het nieuwe pand bewonderen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Greys op 03-10-2013 18:32:42 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131816080
Het was niet moeilijk jullie te vinden want sinds die Dierenthuisactie ben ik het Fokforum ( flora en fauna) altijd een beetje blijven volgen :-) En ik vind het natuurlijk prima om mee te kletsen als er vragen zijn. Leuk.
pi_131816096
Hi Djuuls :W

De roze tietentaart van Muis _O-
pi_131816145
We hebben nog maar twee bezoekdag per maand en dat loopt storm. Het is voor de dieren hartstikke leuk als er bezoek komt maar het is ook heel druk dus daarom niet te vaak. De honden zijn altijd bek af als het bezoek weer weg is en liggen uitgeteld op de bedden. En wij vrijwilligers liggen er bij, ook bek af haha.
pi_131816179
Mooi, iemand van de werkvloer is altijd welkom denk ik zo.
(en op gevaar af dat ik een zeikwijf ben, Hummer mag een extra knuffel namens mijn HHH (en een beetje van mij O-) ) O+ )
Verder zoeken we naar gaatjes in budgetten en lopen te lobbyen. Maar die recessie }:|
pi_131816249
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 18:33 schreef Queller het volgende:
Hi Djuuls :W

De roze tietentaart van Muis _O-
En dáár heb je natuurlijk weer eens geen foto van :P
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 oktober 2013 @ 18:45:39 #238
163650 Greys
pi_131816473
Voor degenen die het verslag van die betreffende overhandiging nog eens willen nalezen :D
(1200 keukenrollen _O- )

Opbrengst FOK!asielactie overhandigd!

090912_148800_asiel1.jpg
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131816600
*O* hoe tof!
2009 alweer, tijd voor een nieuwe aktie wellicht
Ik ben vóór en compleet óm (toen wist ik het niet of zat nog niet op FOK! :@ )
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 3 oktober 2013 @ 18:59:14 #240
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_131816869
Ja, dat was gaaf! O+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_131817472
Goffer, niet goed voor mijn emo-gradatie zulks terug te kijken. En dat verslag! Wat een toffe aktie was dat O+
Ga de mascara wegpoetsen en in potten en pannen roeren, ik ben zwárt tot aan de (onder)kin, domme emodoos.
Die beestjes..... zo lief en zo happy.

[ Bericht 4% gewijzigd door knoblaucha6 op 03-10-2013 19:28:03 ]
pi_131817783
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 18:59 schreef Rewimo het volgende:
Ja, dat was gaaf! O+
Was jij daar toen? En ook zo groen :P
(en ja, het rijmt *O* )
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 3 oktober 2013 @ 19:50:33 #243
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_131818514
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 19:29 schreef knoblaucha6 het volgende:

Was jij daar toen? En ook zo groen :P
(en ja, het rijmt *O* )
Nee, ik was niet bij de overhandiging maar die actie en alles eromheen was zó tof! _O_
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_131820169
Ik ben weer een uur van mijn leven kwijt met topics teruglezen. O+

De keukenrollen! _O- _O_ _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_131820955
Ja leuk die actie, daardoor ben ik van FOK-F&F-lurker toch maar tevoorschijn gekomen en nu zitten jullie met me opgescheept :P , DTH kende ik al toen .
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 oktober 2013 @ 20:55:29 #246
163650 Greys
pi_131821486
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 20:30 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben weer een uur van mijn leven kwijt met topics teruglezen. O+

De keukenrollen! _O- _O_ _O-
Hahaha leuk he, ik heb gister ook al e.e.a. hier in deze reeks teruggelezen vanaf het begin.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 20:46 schreef indaha het volgende:
Ja leuk die actie, daardoor ben ik van FOK-F&F-lurker toch maar tevoorschijn gekomen en nu zitten jullie met me opgescheept :P , DTH kende ik al toen .
Jij bent er toch ook wel eens een dag wezen soppen met je man?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131821906
Ja we zijn er een keer of 3 geweest toen en ik vond het heel leuk, wij moesten toen stoppen omdat mijn man begon te sukkelen met zijn gezondheid en Aarle Rixtel zonder auto niet te doen was.
Zo komen wij ook aan onze adoptiehond Ollie want wij zijn eigenlijk meer van de katten zoals je weet O-) maar Ollie O+ bleef de hele dag achter me aan lopen toen ik daar bezig was dus toen kon ik niet anders dan hem ook adopteren , onze adoptiekat Milo O+ hadden we toen al .
Nu zitten ze helaas echt te ver weg anders zou ik best wel weer willen vrijwilligen daar.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  donderdag 3 oktober 2013 @ 22:33:35 #248
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_131826806

Alice en de Tietentaart *O*

Djuuls :W
Leuk dat je ook ff reageert :)
Doe Janetje de eerstvolgende keer dat je haar ziet maar ff een flinke knuffel van mij O+
Hopelijk kan ik haar snel zelf weer ff knuffelen :D
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 22:37:39 #249
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_131827008

En dit was onze hal ten tijde van de Dierenthuis-actie :+
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_131827886
Verrek, die keukenrollen had ik bij de MCD aan de overkant gekocht :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')