SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
Hoop hetquote:Op maandag 20 december 2010 19:12 schreef Succinyl het volgende:
Dennis wordt vast lachen, die is zo gek als een deur.
quote:Op maandag 20 december 2010 19:12 schreef TheVulture het volgende:
Hopelijk gaat Dennis niet net als bij ER na een uur al naar huis omdat ie het 'niet eten'-principe niet meer trekt
quote:Op maandag 20 december 2010 19:11 schreef porsche1 het volgende:
Die van mij waren allemaal vannacht, vanmiddag was ik er live bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
quote:Op maandag 20 december 2010 19:11 schreef porsche1 het volgende:OK.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 december 2010 19:12 schreef TheVulture het volgende:
Hopelijk gaat Dennis niet net als bij ER na een uur al naar huis omdat ie het 'niet eten'-principe niet meer trekt
Tof. Die van mij zijn voor de helft van vanacht, en de andere helft van vanmiddag.quote:Op maandag 20 december 2010 19:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die van mij waren allemaal vannacht, vanmiddag was ik er live bij.
ja.quote:
quote:
Inderdaad. Zat daar als een dooie pier op dat krukje steeds.. Daar krijgen die DJs toch ook geen energie van..quote:
Die tattoo'squote:
In ieder geval een grote op z'n rug, ergens in een of ander tibetaans klooster laten zetten.quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze freak komt morgen slapen.
quote:Op maandag 20 december 2010 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Zanger van The Gorilla's?quote:Op maandag 20 december 2010 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Afgelopen zomer in Portugal tegengekomen... als ze die tot 2029 zonder eten laten zitten is ie nog te zwaarquote:Op maandag 20 december 2010 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |