Nee, helaas niet. Van mijn werkgever gekregen als kerstpakket.quote:
De EVA9150 heb ik destijds wel via Ibood gekocht. Deze heb ik dus kado gekregen.quote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:06 schreef Dengaman het volgende:
Te gebruiken in samenwerking met Ziggo? Want je zegt wel Settop box maar ik kan er nergens wat over vinden
Bron: Wikipedia.quote:Een settopbox (afgekort: STB) is een elektronisch apparaat dat een televisie verbindt met externe bronnen (zoals een satellietschotel, kabel, een ethernetverbinding of telefoonlijn) en het signaal decodeert zodat het op de aangesloten televisie te zien is.
Omgeving Almelo (Twente).quote:
Ik hoorde inderdaad dat hij onlangs op Ibood heeft gestaan. Deze aanbieding was echter maar 1 dag geldig. Mocht je hem nu willen kopen dan zul je weer gewoon minimaal 159 euro moeten betalen. Daarom denk ik dat mijn verkoopprijs van 95 euro nog niet zo gek is.quote:Op maandag 27 december 2010 22:29 schreef knuppelhout het volgende:
heel fijn apparaat. heb m een paar weken terug van ibood gekocht, 59 euro. denk dat er daarom zo weinig animo is... zonde wel!
Hij is er nogquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:46 schreef Chanty87 het volgende:
Ik heb wel interesse als 'ie nog niet weg is¤90 incl. verzendkosten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |