quote:Op maandag 20 december 2010 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Een Vughtenaar die dacht een stukje af te snijden is zondagavond per ongeluk op de ijsbaan in Drunen terechtgekomen en daar vervolgens doorheengezakt.
Epic fail
quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Een Vughtenaar die dacht een stukje af te snijden is zondagavond per ongeluk op de ijsbaan in Drunen terechtgekomen en daar vervolgens doorheengezakt.
Epic fail
Witte bonen met spek hierquote:Op maandag 20 december 2010 18:16 schreef Yurithemaster het volgende:
ik heb ook boerenkool gehad net
quote:Op maandag 20 december 2010 18:16 schreef Yurithemaster het volgende:
ik heb ook boerenkool gehad net
je moet ook niet picknicken op natuurijs.quote:Op maandag 20 december 2010 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Epic fail
quote:Ik ouw nie fan spahéttie of are vremde kost wir ajje mien dan blie bie mikt is boerekôôl mie wost
Stih se in de keuken mikt ze wat vremds klaer, Hih k mè wee om friet of zô hih tt ut ééle jaer
refr geef mien me boerekost boerekost ovvun lekker flesje bier ja voe de dost
Himme wee uut frete sithk wee hlad voe paele, eale menu is oppeschreve in un rare taele
Ik wies dan mè wat an en hope daht wat wordt, kom die vent deran mie olve puten op mn bord
Tis soms best te freten t wen wè oallemille, eale dééhen friet is ok niks om dn oenger mie te stillen
Tis eihenlek best lekker je wen tr best wer an, mè r ak dan toch mocht kieze kom tr stampot voe Johan
Zodat het zich kan blijven verspreiden?quote:Op maandag 20 december 2010 18:16 schreef motorbloempje het volgende:
Dat kutkind lekker die gasten daar lekker maken met z'n boerenkool met worst
'geld geven aan aids'!
quote:Op maandag 20 december 2010 18:16 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
daar kan je zeker van zijn, ik geef em 100 miljoen miljard procent geen seks
Tsja je kan moeilijk geld gaan geven aan iets wat niet bestaat he.quote:Op maandag 20 december 2010 18:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er zijn tenslotte mensen nodig die het in stand moeten houden.
Ik hoor geen gitaren, dusquote:Op maandag 20 december 2010 18:18 schreef porsche1 het volgende:
Weer van die flikker muziek.Van die kinderfeestjes muziek.
neen, omdat hij godgruwelijk lelijk is!quote:Op maandag 20 december 2010 18:17 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Zeker omdat hij het 1 en het ander mankeert?
![]()
Die grap maak ik ook altijd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |