Der zit wel een punt.. de software heeft directe invloed op het functioneren van de hardware..quote:
Ga jij nu maar met je Ipad spelen he.quote:Op maandag 20 december 2010 16:28 schreef HeatWave het volgende:
Hard disk, floppy disk, etc etc, kom maar met de computer/seksgrapjes.
iPad's he?quote:Op maandag 20 december 2010 16:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ga jij nu maar met je Ipad spelen he.
Oh ja, die zit dan ook nog gesealedquote:Op maandag 20 december 2010 16:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, want die ene ging je verkopen dus daar mag je niet mee spelen.
Kostda?quote:Op maandag 20 december 2010 16:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, die zit dan ook nog gesealed.
Eeeew, er zitten geen bugs bij mijn piemel!quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eeeew, er zitten geen bugs bij mijn piemel!
Dat was toen ik 21 was of zo!
Veelquote:
En dan woon je nog thuisquote:
Inclusief kerstgedachte?quote:Op maandag 20 december 2010 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Veel. het is de 799 versie, dus voor 600 maggie weg
.
Je was op ontdekkingsreis?quote:Op maandag 20 december 2010 16:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan woon je nog thuis
Uuuuuuuuh... hoe gaan we dit uitleggen...
Hij's commercieel bezig. Meer kerst dan dat krijg je het niet.quote:
De 64GB met 3Gquote:Op maandag 20 december 2010 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Veel. het is de 799 versie, dus voor 600 maggie weg
.
Precies! "Ik was van het weekend ff in Argentinie en zat op het strand en toen..."quote:
Klopt, die heb ik nu dus dubbelquote:Op maandag 20 december 2010 16:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De 64GB met 3G![]()
Helaas heb ik er het geld niet voor
quote:Op maandag 20 december 2010 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, die heb ik nu dus dubbel.
"This one time, at bandcamp".quote:Op maandag 20 december 2010 16:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies! "Ik was van het weekend ff in Argentinie en zat op het strand en toen..."
quote:Op maandag 20 december 2010 16:36 schreef Ang3l het volgende:
Whenever I'm doooown
I call on you my frieeeend
Nope, geen idee hoe dat zit eigenlijk, maar qua reparatie oid heb je altijd garantie via Apple.quote:Op maandag 20 december 2010 16:37 schreef CherryLips het volgende:
[..].
Al zou ik hem kunnen opgeven bij de belasting... hmmm...maar dan moet er wel een bon bijzitten en dat zal wel niet
quote:
een ipad is een beetje te hoog gegrepen voor je denk ikquote:
Da's gewoon een grote iPhonequote:Op maandag 20 december 2010 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
een ipad is een beetje te hoog gegrepen voor je denk ik.
Jij liegebeest! altijd weer die leugens of onvolledige waarheden..quote:Op maandag 20 december 2010 16:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, ik sliep ieder weekend bij Lips of een andere vriendin, terwijl ik naast mijn vriendje lag.
En toen ik ging samenwonen was dat met "een vriend om de kosten te drukken".
Die leugen kon er nog wel bij hoor
iPodquote:Op maandag 20 december 2010 16:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Da's gewoon een grote iPhone
Maar serieus, ik kan geen knop vinden. En hij zit onder het stof.
quote:Op maandag 20 december 2010 16:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik begon net ergens aan te draaien en toen kwam de lampenkap los
Ja oké, een grote ipod touch. Maar je kunt er toch je simkaart indoen en dan gewoon 3g gebruiken?quote:Op maandag 20 december 2010 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
iPod. je kan niet bellen, wel smsen trouwens
.
Leugentjes om bestwil, om de goede vrede te bewaren. Dat magquote:Op maandag 20 december 2010 16:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij liegebeest! altijd weer die leugens of onvolledige waarheden..
mag hopen dat ze t ondertussen wel weten toch?quote:Op maandag 20 december 2010 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Leugentjes om bestwil, om de goede vrede te bewaren. Dat mag
in/aan t snoer?quote:
Dat schakelaartje bovenop gaf geen hint?quote:
Hoelang heb jij zulke verhalen moeten verzinnen tot jij uit de Ikeakast kwam?quote:Op maandag 20 december 2010 16:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, ik sliep ieder weekend bij Lips of een andere vriendin, terwijl ik naast mijn vriendje lag.
En toen ik ging samenwonen was dat met "een vriend om de kosten te drukken".
Die leugen kon er nog wel bij hoor
Ik ben er wel heel creatief door geworden....quote:Op maandag 20 december 2010 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Leugentjes om bestwil, om de goede vrede te bewaren. Dat mag
Waar bovenop?quote:Op maandag 20 december 2010 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat schakelaartje bovenop gaf geen hint?
quote:Op maandag 20 december 2010 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben er wel heel creatief door geworden....
Moet ook wel als je zegt dat je bij een vriendin slaapt... en je dus eigenlijk op de hogere hotelschool campus slaapt, en dan in maastricht je portemonnee gestolen wordt en op het anagiftebriefje dus de stad vermeld staat waar je eigenlijk helemaal niet zou slapen
Niet alleen voor, ook nog daarna.quote:Op maandag 20 december 2010 16:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoelang heb jij zulke verhalen moeten verzinnen tot jij uit de Ikeakast kwam?
quote:Op maandag 20 december 2010 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben er wel heel creatief door geworden....
Moet ook wel als je zegt dat je bij een vriendin slaapt... en je dus eigenlijk op de hogere hotelschool campus slaapt, en dan in maastricht je portemonnee gestolen wordt en op het anagiftebriefje dus de stad vermeld staat waar je eigenlijk helemaal niet zou slapen
quote:
"Jamaar pappaaaa...... eefje zit in Sittard op kamers en ik had de ochtend vrij van collega... en we wilden winkelen en Sittard is saai qua winkels dus we zijn met de OV naar maastricht doorgereden en toen is in de stad mijn porrtemonnee gerold en dus moet je DAAR dan aangifte doen... daaaarom staat er op dat briefje Maastricht!"quote:Op maandag 20 december 2010 16:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wat ben jij toch ook een heerlijke nerd!
![]()
Jeetje, dat is ook niks.quote:Op maandag 20 december 2010 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet alleen voor, ook nog daarna.
Lang dus.
Vrouw!quote:
Uuuuuhm...... zeker 4 jaarquote:
En je vader maar al te trots dat je met zoveel vriendinnetjes thuis kwam.quote:Op maandag 20 december 2010 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Jamaar pappaaaa...... eefje zit in Sittard op kamers en ik had de ochtend vrij van collega... en we wilden winkelen en Sittard is saai qua winkels dus we zijn met de OV naar maastricht doorgereden en toen is in de stad mijn porrtemonnee gerold en dus moet je DAAR dan aangifte doen... daaaarom staat er op dat briefje Maastricht!"
phoe, knap hoor. Vanaf wanneer kregen ze het door? Of bleven ze ontkennen?quote:
Echt een koningshosselaarquote:Op maandag 20 december 2010 16:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
En je vader maar al te trots dat je met zoveel vriendinnetjes thuis kwam.
Neuh. Daarom ben ik ook nog steeds heel geslotenquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 16:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben zo vreselijk blond. Zaterdag ook weer, naar een vriendin in haar nieuwe appartementje. Ik en andere vriendin stappen de lift in, drukken op de knop. Ik voelde niet dat we omhoog gingen, maar na een tijdje hoorde je PING en gingen de deuren open. En ik zei nog: wat een goede lift, ik voelde hem niet eens. En ik stap uit. Staan we nog gewoon op de begane grond
Maar ze weten dus wel dat je homoseksueel bent? Maar er wordt simpelweg verder niet over gesproken?quote:Op maandag 20 december 2010 16:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh. Daarom ben ik ook nog steeds heel gesloten
(nou ja, op internet wat minder)
En goed in liegen dus!
Ik heb het er nog steeds niet over met pap&mam.
De eerste 2 jaar wisten ze het niet, een loog ik daarom.quote:Op maandag 20 december 2010 16:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
phoe, knap hoor. Vanaf wanneer kregen ze het door? Of bleven ze ontkennen?
Klinkt net zoals bij een vriend van me. Zijn moeder verwacht stiekem nog dat hij een keer thuiskomt met een meisje.quote:Op maandag 20 december 2010 16:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh. Daarom ben ik ook nog steeds heel gesloten
(nou ja, op internet wat minder)
En goed in liegen dus!
Ik heb het er nog steeds niet over met pap&mam.
Pa tegen alle vrienden en familie: Dat heeft 'ie van mij. Vroeger kon ik er ook wat van.quote:Op maandag 20 december 2010 16:45 schreef vencodark het volgende:
En je vader maar al te trots dat je met zoveel vriendinnetjes thuis kwam.
quote:Op maandag 20 december 2010 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De eerste 2 jaar wisten ze het niet, een loog ik daarom.
De andere 2 jaar wisten ze het wel... en loog ik door omdat ze het niet accepteerden en ik de vrede in huis wilde behouden. Was het een beetje beu iedere avond te schreeuwen en huilen en een scheiding te veroorzaken dus ging ik maar weer bij "vriendinnen slapen". Al denk ik niet dat ze dat toen nog iedere keer geloofdenmaar goed, dan was er geen ruzie. Niet echt.
Vooral leuk als die familie weet wat hij écht in t weekend doetquote:Op maandag 20 december 2010 16:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pa tegen alle vrienden en familie: Dat heeft 'ie van mij. Vroeger kon ik er ook wat van.
Jep.quote:Op maandag 20 december 2010 16:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar ze weten dus wel dat je homoseksueel bent? Maar er wordt simpelweg verder niet over gesproken?
Ik denk mijn vader eerlijk gezegd ook nog steeds, na 10 jaar.quote:Op maandag 20 december 2010 16:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klinkt net zoals bij een vriend van me. Zijn moeder verwacht stiekem nog dat hij een keer thuiskomt met een meisje.
Met je grote gele plastic tas met legpuzzelsquote:Op maandag 20 december 2010 16:49 schreef Samzz het volgende:
Daar sta je dan in de kou bij de bushalte
De gayslut van Eindhoven.quote:Op maandag 20 december 2010 16:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vooral leuk als die familie weet wat hij écht in t weekend doet
jij ging toch autorijden? Ongelukje gehad?quote:Op maandag 20 december 2010 16:49 schreef Samzz het volgende:
Jij moet echt hoognodig aan de Twitter.quote:Op maandag 20 december 2010 16:49 schreef Samzz het volgende:
Aidshoven in de volksmondquote:Op maandag 20 december 2010 16:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
De gayslut van Eindhoven.(Eindhoven toch?)
Vind het wel heel sneu. Hij is zo snel mogelijk het huis uit gegaan en woont nu ook in een andere stad, een andere provincie. Zo gaat het een stuk beter.quote:Op maandag 20 december 2010 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk mijn vader eerlijk gezegd ook nog steeds, na 10 jaar.
quote:Op maandag 20 december 2010 16:49 schreef Samzz het volgende:
quote:Op maandag 20 december 2010 16:50 schreef PeuRac het volgende:
jij ging toch autorijden? Ongelukje gehad?
quote:Op maandag 20 december 2010 16:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vooral leuk als die familie weet wat hij écht in t weekend doet
Nee, die ga ik nu ophalen... Lijk wel gek, maar m'n zusjes willen niet.quote:Op maandag 20 december 2010 16:50 schreef STING het volgende:
[..]
Met je grote gele plastic tas met legpuzzels
Hm, dus in feite wordt het beetje in het ongewisse gelaten ofzo?quote:Op maandag 20 december 2010 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jep.
Nou ja, met mam kan ik het er nu wel over hebben. Tenminste, ze vraagt wel eens of er iemand nieuw is. Maar ik kan het er gewoon niet meer met ze over hebben na alles wat er gebeurd is. Dat zit op slot of zo.
Ik laat bv ook nog steeds niet de WING of zo slingeren als ze langskomen. En da's niet eens een smerig blad of zoEn mijn verjaardag is apart voor familie en apart voor vrienden.
Ik kan niet sms'en of mailen vanaf de bushalte.quote:Op maandag 20 december 2010 16:49 schreef Samzz het volgende:
Is idd een goede oplossing. Jij confronteert hen niet iedere dag, zij jou ook niet. Ik had het veeeeel eerder moeten doen.quote:Op maandag 20 december 2010 16:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vind het wel heel sneu. Hij is zo snel mogelijk het huis uit gegaan en woont nu ook in een andere stad, een andere provincie. Zo gaat het een stuk beter.
prima tochquote:Op maandag 20 december 2010 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie mijn familie niet zo veel hoorPaar keer per jaar maar. Mede hierom. Niet dat die me niet accepteren, maar ik ben te gewend er niets over te kunnen zeggen wat ik doe en wat me bezighoudt. Dus ik heb niet echt een band met ze.
Vandaar dat op Fok ook aaaaaaaaalles staat over mijn gayness.
Compensatiegedrag!
Nee, auto stijf dichtgevroren, dus ik heb gebadderdquote:
huh? Je bent ziek, ga naar huis gekquote:Op maandag 20 december 2010 16:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, die ga ik nu ophalen... Lijk wel gek, maar m'n zusjes willen niet.
krabbers enzo?quote:Op maandag 20 december 2010 16:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, auto stijf dichtgevroren, dus ik heb gebadderd
Maar nu dus die kutpuzzels halen.
Bij mam niet. Met pap... weet ik het niet, hoe ie gaat reageren als ik het er over zou hebben. Vast weer janken en zo. Geen idee. Maar ik durf het ook gewoon niet meerquote:Op maandag 20 december 2010 16:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm, dus in feite wordt het beetje in het ongewisse gelaten ofzo?
Wel vervelend maar misschien niet de slechtste situatie. Niet haatdragend dus ofzo?
Het is nu al beter dan dat ik 10 jaar geleden ooit had durven denken zo net na de coming out... en 2 jaar later bij het samen gaan wonen. Vandaar ook dat ik het er gewoon niet meer over heb, om dat niet te verstoren zegmaar.quote:Hopelijk gaat het met de jaren nog wel wat beter.
M'n ma wil die puzzels graag hebben.quote:Op maandag 20 december 2010 16:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
huh? Je bent ziek, ga naar huis gek
Voorzichtig de deur open trekkenquote:Op maandag 20 december 2010 16:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
M'n ma wil die puzzels graag hebben.
Die krabbers liggen in de dichtgevroren auto
Lekker kêk doen, met een roséetje op de bank.quote:Op maandag 20 december 2010 16:53 schreef rival het volgende:
Lijkt me zo naar als je niet gewoon jezelf kan zijn
tip voor de toekomst, de rubbers inspuiten met siliconenspray... dan vriezen ze niet zo snel weer vast...quote:Op maandag 20 december 2010 16:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
M'n ma wil die puzzels graag hebben.
Die krabbers liggen in de dichtgevroren auto
60Mbit thuis en nog met pagina's werkenquote:Op maandag 20 december 2010 16:54 schreef Kreator het volgende:
Tijdelijke maximumsnelheid
Goed topic. Vanaf pagina 2 ergens.
Heeft je vader er dan echt zo'n verdriet over? Wat is er nu werkelijk zo naar aan dan...dat volg ik ff niet. Ok, het is misschien niet wat je als vader in gedachten had...maar toch.quote:Op maandag 20 december 2010 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij mam niet. Met pap... weet ik het niet, hoe ie gaat reageren als ik het er over zou hebben. Vast weer janken en zo. Geen idee. Maar ik durf het ook gewoon niet meer
[..]
Het is nu al beter dan dat ik 10 jaar geleden ooit had durven denken zo net na de coming out... en 2 jaar later bij het samen gaan wonen. Vandaar ook dat ik het er gewoon niet meer over heb, om dat niet te verstoren zegmaar.
Zoeken gaat sneller.quote:Op maandag 20 december 2010 16:55 schreef HeatWave het volgende:
60Mbit thuis en nog met pagina's werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |