Nope, geen idee hoe dat zit eigenlijk, maar qua reparatie oid heb je altijd garantie via Apple.quote:Op maandag 20 december 2010 16:37 schreef CherryLips het volgende:
[..].
Al zou ik hem kunnen opgeven bij de belasting... hmmm...maar dan moet er wel een bon bijzitten en dat zal wel niet
quote:
een ipad is een beetje te hoog gegrepen voor je denk ikquote:
Da's gewoon een grote iPhonequote:Op maandag 20 december 2010 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
een ipad is een beetje te hoog gegrepen voor je denk ik.
Jij liegebeest! altijd weer die leugens of onvolledige waarheden..quote:Op maandag 20 december 2010 16:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, ik sliep ieder weekend bij Lips of een andere vriendin, terwijl ik naast mijn vriendje lag.
En toen ik ging samenwonen was dat met "een vriend om de kosten te drukken".
Die leugen kon er nog wel bij hoor
iPodquote:Op maandag 20 december 2010 16:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Da's gewoon een grote iPhone
Maar serieus, ik kan geen knop vinden. En hij zit onder het stof.
quote:Op maandag 20 december 2010 16:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik begon net ergens aan te draaien en toen kwam de lampenkap los
Ja oké, een grote ipod touch. Maar je kunt er toch je simkaart indoen en dan gewoon 3g gebruiken?quote:Op maandag 20 december 2010 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
iPod. je kan niet bellen, wel smsen trouwens
.
Leugentjes om bestwil, om de goede vrede te bewaren. Dat magquote:Op maandag 20 december 2010 16:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij liegebeest! altijd weer die leugens of onvolledige waarheden..
mag hopen dat ze t ondertussen wel weten toch?quote:Op maandag 20 december 2010 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Leugentjes om bestwil, om de goede vrede te bewaren. Dat mag
in/aan t snoer?quote:
Dat schakelaartje bovenop gaf geen hint?quote:
Hoelang heb jij zulke verhalen moeten verzinnen tot jij uit de Ikeakast kwam?quote:Op maandag 20 december 2010 16:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, ik sliep ieder weekend bij Lips of een andere vriendin, terwijl ik naast mijn vriendje lag.
En toen ik ging samenwonen was dat met "een vriend om de kosten te drukken".
Die leugen kon er nog wel bij hoor
Ik ben er wel heel creatief door geworden....quote:Op maandag 20 december 2010 16:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Leugentjes om bestwil, om de goede vrede te bewaren. Dat mag
Waar bovenop?quote:Op maandag 20 december 2010 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat schakelaartje bovenop gaf geen hint?
quote:Op maandag 20 december 2010 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben er wel heel creatief door geworden....
Moet ook wel als je zegt dat je bij een vriendin slaapt... en je dus eigenlijk op de hogere hotelschool campus slaapt, en dan in maastricht je portemonnee gestolen wordt en op het anagiftebriefje dus de stad vermeld staat waar je eigenlijk helemaal niet zou slapen
Niet alleen voor, ook nog daarna.quote:Op maandag 20 december 2010 16:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoelang heb jij zulke verhalen moeten verzinnen tot jij uit de Ikeakast kwam?
quote:Op maandag 20 december 2010 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben er wel heel creatief door geworden....
Moet ook wel als je zegt dat je bij een vriendin slaapt... en je dus eigenlijk op de hogere hotelschool campus slaapt, en dan in maastricht je portemonnee gestolen wordt en op het anagiftebriefje dus de stad vermeld staat waar je eigenlijk helemaal niet zou slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |