Jammer genoeg heb ik hem niet opgenomen op video.
Weet iemand waar ik deze kan bestellen, als ie al op video is.
quote:In 1999 is ie opgenomen en eind 2000 uitgezonden op RTL plus. Maar ik heb op allerlei sites gekeken om een videoband te vinden, maar die is er gewoonweg niet.
Op dinsdag 04 juni 2002 16:26 schreef neggix het volgende:
hij was zeker goed
Denk alleen niet dat ie al uit is. Legaal dan
Ik heb wel een mailtje naar RTL plus gestuurd, daar kan men alle programma's die uitgezonden zijn op video verkrijgen. Dus wie weet....
quote:Volgens mij ging die fux dood op zo'n tropisch eiland. Weet niet meer precies hoe. Volgens mij werd hij opgeblazen correct me if i'm wrong
Op dinsdag 04 juni 2002 22:58 schreef ChrisJX het volgende:
Ik kwam er dus pas na een uur achter dat er een nw aflevering was
Is dit trouwens de eerste keer dat de afleveringen met Tom Kranich worden uitgezonden? Ik heb er wel een paar gezien, maar dat was op de Duitser geloof ik.
En vraagje 2: Waar is Andre Fux gebleven? Die was ook in 1 keer *floep* weg, net als Frank Stolte, die miep van de Raststette en die cheffin ('k geloof Lamprecht) met die blonde haren.
Of ik mis ik steeds de cruciale afleveringen????
Bij mijn weten was dit de eerste aflevering met Kranich. Volgens mijn bedgenote een lekker ding. Waarvan akte. gelukkig zit Andrea er nog in. Mooie meid. De miep van het wegrestaurant (Marijke) zit er gewoon niet meer in geloof ik. Die is gewoon stilletjes verdwenen.
Hè gelukkig ik ben niet de enige liefhebber van Cobra 11!!
[offtopic]
Wat vinden jullie van Medicopter 117?
[/Offtopic]
sjips 2 typo's
[Dit bericht is gewijzigd door edjekroketje op 05-06-2002 14:29]
quote:Nou ik er over denk... er staat me wel iets bij van een tropisch eiland ja... Kranich is trouwens wel een lekker ding hoor. En Semir een schattig ventje
Op woensdag 05 juni 2002 14:20 schreef edjekroketje het volgende:
Klopt, Fux is op een zuideuropees eiland of zo aan zijn eind gekomen... Waren ook wel goede afleveringen.Bij mijn weten was dit de eerste aflevering met Kranich. Volgens mijn bedgenote een lekker ding. Waarvan akte. gelukkig zit Andrea er nog in. Mooie meid. De miep van het wegrestaurant (Marijke) zit er gewoon niet meer in geloof ik. Die is gewoon stilletjes verdwenen.
Hè gelukkig ik ben niet de enige liefhebber van Cobra 11!!
[offtopic]
Wat vinden jullie van Medicopter 117?
[/Offtopic]sjips 2 typo's
Medicopter vind ik ook helemaal geweldig! Al is het soms wel heeeeel ongeloofwaardig. Zoals die afldvering op de stuwdam en dat ze met geboeide handen aan die heli hangen.
Maar ik heb een paar afleveringen op Duitsland gezien en Ralph is dan uit de serie En Michael ook geloof ik.
Ik ben gewoon gek op Duitse series
Edit: t valt me nu pas op dat je de Duitse titel gebruikt, terwijl in de gids de serie 'Cobra 11' wordt genoemd.
Wat ik trouwens ook weer vaag vind, want alle Amerikaanse series behouden wel hun originele naam, maar van de Duitse series wordt de naam veranderd. Tsss...
[Dit bericht is gewijzigd door ChrisJX op 05-06-2002 16:08]
[Offtopic
Medicopter is leuk hè. OK De verhalen zijn soms wat sterk, maar dat maakt toch niet uit?
Ik weet niet wie van de dames daarin ik het leukste vind. ] Klein zwakje voor Duitse vrouwen heb ik wel... Eenmaal een Duits vriendinnetje gehad en uit haar mond klonk het ook zo mooi... Zucht.. Nu gewoon getrouwd met een Hollandse hoor! Zo goed is m'n Duits nou ook weer niet.
En de Clown? Over sterke verhalen gesproken...
[Ontopic:] Ik heb de aflevering op Video (stereo) maar alleen jammer genoeg niet de eerste 5 minuten...
(shit net op tv dat de situatie in india escaleerd, "ze beschietenelkaar met zware wapens" )
Der Clown vond ik in het begin heel leuk, maar daarna werd het zooooo ongeloofwaardig. Terug in de tijd gaan, ja dahag!
En die Clown moest toch onherkenbaar blijven omdat iedereen dacht dat hij dood was? Inmiddels had half Duitsland hem al een keer zien rondlopen.
Maar toen Andre en Semir in Der Clown waren vond ik het wel heel leuk!
Vond het ook grappig dat de laatste afl. van Cobra 11 in Aken en Heinsberg was (weet alleen niet zeker of ze echt daar waren), is nl. bij mij in de buurt. Ik dacht nog, zometeen rijden ze Sittard binnen
Van mij mogen ze Cobra 11, Commissaris Rex, Medicopter 117, Wolff en Der Clown (eerste afleveringen) allemaal blijven/nog een keer uitzenden!
quote:ChrisJX, je hebt weer gelijk!
Op woensdag 05 juni 2002 22:39 schreef ChrisJX het volgende:
Vond het ook grappig dat de laatste afl. van Cobra 11 in Aken en Heinsberg was (weet alleen niet zeker of ze echt daar waren), is nl. bij mij in de buurt. Ik dacht nog, zometeen rijden ze Sittard binnenVan mij mogen ze Cobra 11, Commissaris Rex, Medicopter 117, Wolff en Der Clown (eerste afleveringen) allemaal blijven/nog een keer uitzenden!
Tja dat zal mij niet zo snel gebeuren, hoewel, een aflevering op de A2 tussen A'dam en Utrecht is dan voor mij weer herkenbaar... Herkende je iets van Aken en Heinsberg? Bijv die brug die maar niet dicht wilde?
Voornoemde series mogen idd zo weer op de buis! Weet je dat Yorin nu begonnen is met de eerste afleveringen uit te zenden van Commissaris Rex? Elke avond (werkdagen) 18:05.
Bij de weg, voornoemd vriendinnetje woonde in Garmisch Partenkirchen en dat is ook bijna Oostenrijk....
quote:Ik vind het wel leuk dat je me zo vaak gelijk geeft
Op donderdag 06 juni 2002 08:33 schreef edjekroketje het volgende:[..]
ChrisJX, je hebt weer gelijk!
Tja dat zal mij niet zo snel gebeuren, hoewel, een aflevering op de A2 tussen A'dam en Utrecht is dan voor mij weer herkenbaar... Herkende je iets van Aken en Heinsberg? Bijv die brug die maar niet dicht wilde?
Voornoemde series mogen idd zo weer op de buis! Weet je dat Yorin nu begonnen is met de eerste afleveringen uit te zenden van Commissaris Rex? Elke avond (werkdagen) 18:05.
Bij de weg, voornoemd vriendinnetje woonde in Garmisch Partenkirchen en dat is ook bijna Oostenrijk....
Die afleveringen op Yorin? Is dat met Tobias Moretti???
Na Brandtner komt er trouwens weer een nieuwe. En ik geloof dat Boeck en die andere kerel dan ook weggaan... Maar er is inmiddels toch niemand meer van de originele bezetting.
Garmisch, dan moet ik gelijk denken aan het skispringen! En daar kun je volgens mij ook wel 'gewoon' leuk skiën.
Mijn vriendje is trouwens uit Kaprun, das het echte Oostenrijk
quote:Tja, wat kan ik zeggen. We zitten gewoon op een golflengte!
Op donderdag 06 juni 2002 09:27 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Ik vind het wel leuk dat je me zo vaak gelijk geeft
Ik herkende niks. In Heinsberg ben ik nooit geweest, in Aken wel. Maar t had voor mij net zo goed Berlijn kunnen zijn, ik zag niks bekends. Maar zo bekend ben ik daar nu ook niet...Die afleveringen op Yorin? Is dat met Tobias Moretti???
Na Brandtner komt er trouwens weer een nieuwe. En ik geloof dat Boeck en die andere kerel dan ook weggaan... Maar er is inmiddels toch niemand meer van de originele bezetting.Garmisch, dan moet ik gelijk denken aan het skispringen! En daar kun je volgens mij ook wel 'gewoon' leuk skiën.
Mijn vriendje is trouwens uit Kaprun, das het echte Oostenrijk
[offtopic]
Die afleveringen zijn idd met Tobias Moretti dus als je die leuk vindt dan weet je wat je te doen staat! De helemaal nieuwe afleveringen na Brandtner wordt het baasje van Rex een vrouwtje. Ik ben niet tegen...
Zijn die anderen niet Böck en Höllerer?
En idd in Garmisch kun je prima skiën (zelf geprobeerd!) Probeer vooral de Zugspitze eens!
Hmm we gaan wel erg offtopic hè?
[/offtopic]
quote:Hoellerer is inmiddels ook al weg, die nieuwe heet Kunz.
Op donderdag 06 juni 2002 10:16 schreef edjekroketje het volgende:[..]
[offtopic]
Die afleveringen zijn idd met Tobias Moretti dus als je die leuk vindt dan weet je wat je te doen staat! De helemaal nieuwe afleveringen na Brandtner wordt het baasje van Rex een vrouwtje. Ik ben niet tegen...
Zijn die anderen niet Böck en Höllerer?En idd in Garmisch kun je prima skiën (zelf geprobeerd!) Probeer vooral de Zugspitze eens!
Hmm we gaan wel erg offtopic hè?
[/offtopic]
Zugspite zal ik onthouden, moet jij de Kitzsteinhorn eens proberen
Nog meer offtopic: Wat leuk! Je hebt je precies 2 jaar later dan ik geregistreerd
[Dit bericht is gewijzigd door ChrisJX op 06-06-2002 15:28]
Maar weet niemand of die 'Hollenfahrt auf die A4' op video is uitebracht. Ik ben net op de site van hun wezen kijken, ze zoeken nog acteurs. (Misschien voelt iemand zich aangesproken.) Maar helaas geen videoband te vinden.
http://www.actionconcept.de/index_ja.htm
quote:Nee die kerel werd 'toevallig' aangereden, en het meisje bood hem een lift aan.... toen ging die wagen vreemd doen.
Op donderdag 06 juni 2002 15:57 schreef ChrisJX het volgende:
En wat deed Kranich dan in de auto? Kende hij die mensen of was het een Speed-actie?
Ik ben nog steeds aan het zoeken naar die band, Oom_Agent heeft namelijk ook zo'n ouwe SE.
Misschien wordt deze aflevering wel ooit herhaald. Moeten we elkaar maar waarschuwen denk ik... Ik had hem opgenomen van RTL 4 maar ja een originele video is beter natuurlijk.
Iemand al op Kazaa gekeken?
[offtopic]
ChrisJX, (het wordt vervelend maar...) dat is waar! Kunz! Höllerer is ook uit het verleden. Kan best zijn dat er een assistente komt, ipv vrouwelijk inspecteur. Tja en een mooie vrouw is ook nooit weg natuurlijk! Tevens een beetje tegengas voor die mooie mannen van jou!
Ik had nog niet eens opgemerkt dat er precies 2 jaar tussen onze registraties zit. Leuk.
[/Offtopic]
quote:Kijk eens op de site van Actionconcept bij Rückblick. Als dezelfde volgorde als in Duitsland wordt aangehouden, dan komt die aflevering zeer binnenkort. Hij heet "Tulpen Aus Amsterdam" Helaas geen Amsterdam.... Maar wel een bus!
Op donderdag 06 juni 2002 16:00 schreef ChrisJX het volgende:
Ik geloof dat er trouwens nog een aflevering komt met een bus oid, das wel net speed
[offtopic]
De Kitzsteinhorn ga ik zeker proberen!
[/offtopic]
quote:Oom_Agent, probeer eens even het forum op de Cobra 11 site zelf. Het is in het Duits, maar je kunt niet alles hebben...
Op maandag 03 juni 2002 23:28 schreef Oom_Agent het volgende:
Zo dat was wel een gave pilotfilm net op RTL 4.Jammer genoeg heb ik hem niet opgenomen op video.
Weet iemand waar ik deze kan bestellen, als ie al op video is.
Tschüß!
quote:ja klopt.......ik zit ook op dat forum maar het is nogal omslachtig om aan zo'n band te komen als NL'er.
Op donderdag 06 juni 2002 21:53 schreef edjekroketje het volgende:[..]
Oom_Agent, probeer eens even het forum op de Cobra 11 site zelf. Het is in het Duits, maar je kunt niet alles hebben...
Tschüß!
En die shop;
Wir bitten um Ihr Verständnis,
dass der action-shop aufgrund einer Software-Umstellung und einer Erweiterung unseres Sortiments zur Zeit nicht Online ist!
Misschien is ie volgende week weer operationeel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |