Alles godverdomt naar beneeje!quote:Op maandag 20 december 2010 14:41 schreef djkoelkast het volgende:
Tijdens Pearl Jam kan ik mooi even Lange Frans opzoeken, was benieuwd, maar was beter van niet![]()
En die Thé Lau, ik dacht aan die vent van SBS met zijn kerstversiering![]()
[ afbeelding ]
Maar het was hem niet
Godgodgodgodverdome pestpleuris kankeritus zooi!quote:Op maandag 20 december 2010 14:41 schreef djkoelkast het volgende:
Tijdens Pearl Jam kan ik mooi even Lange Frans opzoeken, was benieuwd, maar was beter van niet![]()
[ afbeelding ]
Maar het was hem niet
quote:Op maandag 20 december 2010 14:41 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
Maar het was hem niet
Nee.quote:Op maandag 20 december 2010 14:42 schreef Piles het volgende:
Kunnen jullie een beetje zuinig doen met de topics, ik blijf bijwerken
Neequote:Op maandag 20 december 2010 14:42 schreef Piles het volgende:
Kunnen jullie een beetje zuinig doen met de topics, ik blijf bijwerken
ik ook nietquote:Op maandag 20 december 2010 14:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
DE TERING IK BEN DEZE SNELHEID NEIT MEER GEWEND MAN
Neeee dat meen je niet hequote:Op maandag 20 december 2010 14:41 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
Maar het was hem niet
quote:Op maandag 20 december 2010 14:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Godgodgodgodverdome pestpleuris kankeritus zooi!![]()
Ik ben er klaar mee rotkerstquote:
hihihihiquote:
quote:
quote:
Ik hoop niemand. Wat een bagger idee. Niet grappig, niet origineel en vooral erg kinderachtig.quote:Op maandag 20 december 2010 14:42 schreef Swomp het volgende:
Ok wie gaat er allemaal sms'en ?
Dan maken we even een lijste, dan sms'en we zodra het nieuwe topic er is !
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Sorry, ik ken niet alle zangers van alle Nederlandse bands, een hoop ken ik wel bij naam, maar deze man had ik nog nooit van gehoordquote:
voor jou.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |