![media_xl_280575.jpg?20101220100057]()
quote:
AMSTERDAM - Gerard Joling hoeft niet langer te zoeken naar de identiteit van zijn halfnaakte fan. Het meisje dat in lingerie op de foto staat naast Gerard Joling heeft zich gemeld. Het is niet Jeniffer Ewbank, Doutzen Kroes of Estelle Gullit, maar model Stephanie Tency.
Gerard Joling.
"Ik was voor een lingeriemerk bezig met een fotoshoot en toen kwam Gerard opeens door de set heen joggen," aldus het model. "De fotograaf heeft er toen meteen een leuk plaatje van geschoten."
Verbaasd over enorme aandacht
Het model is wel verbaasd over de enorme aandacht die ze vandaag plotseling krijgt. "De zanger had zelf ook een digitale camera bij zich. Toen onze fotograaf een leuk kiekje van ons tweeën had geschoten, vroeg Gerard of we er ook één konden maken met zijn toestel. Hij zou dus eigenlijk wel moeten weten hoe het zit."
Met bezweet bovenlijf
Joling was op zoek naar zijn fan die hij gistermiddag tijdens tijdens een rondje joggen in het Amsterdamse bos tegen het ontblote lijf liep.
"Het meisje was daar in lingerie. Ze zei 'wat zie je er goed uit' en wilde met mij op de foto, maar ze wilde niet zeggen wat zij daar deed en waarom. Ze vroegen ook nog of ik met bloot bovenlijf op de foto wilde, maar ik had net vijftien kilometer gelopen en was helemaal bezweet. Je gaat toch niet voor je lol zo rondlopen met deze temperatuur?" zo schreef de Telegraaf eerder over de reactie van de zanger.
Gelukkig kan Gerard, nu het mysterie is opgelost, weer rustig rondrennen in het bos. (BRUNOPRESS)
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ing-meldt-zich.dhtml