Idd.quote:Op maandag 20 december 2010 14:08 schreef djkoelkast het volgende:
Die top 2000 is niet erg objectief want heel veel muziek staat niet in de keuzelijst. Tuurlijk kun je zelf invullen, maar dat soort platen komen er nooit in.
quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 14:08 schreef Krambo het volgende:
[..]
Zo'n dikke kont heeft ze toch niet
Nou ja, als je Gé Reinders op 99 kunt krijgen...quote:
quote:
eetse, want dat zal snel zijnquote:Op maandag 20 december 2010 14:09 schreef Geo3kant het volgende:
Nog een zo'n bagger nummer en ik ga wat eten maken
Zo'n geenstijl actie doen en een compleet niet top2000 nummer compleet omhoog stemmen, een vette hakkuhplaat ofzoquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 14:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Pearl Jam+ Neil Young = Mirror Ball album
Dat dit kan in nederland hequote:
Nu nog voor Chrome!quote:Op maandag 20 december 2010 14:10 schreef cheese. het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)-not-track-knop.html
Dat is 5 jaar te laat.
Haha, die krijgen dit:quote:
Alles mag van mij hoger dan Pearl Jam.quote:Op maandag 20 december 2010 14:10 schreef purplerose het volgende:
[..]
[..]
Dat dit kan in nederland he
Ja. En die lijst wordt met het jaar kleiner.quote:Op maandag 20 december 2010 14:08 schreef djkoelkast het volgende:
Die top 2000 is niet erg objectief want heel veel muziek staat niet in de keuzelijst. Tuurlijk kun je zelf invullen, maar dat soort platen komen er nooit in.
en dit heb je wel eens vaker gezegdquote:Op maandag 20 december 2010 14:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat heb je wel es geiler gezegd.
quote:
Nee Roel, nee Roel.quote:Op maandag 20 december 2010 14:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat heb je wel es geiler gezegd.
quote:Op maandag 20 december 2010 14:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Alles mag van mij hoger dan Pearl Jam.
vanochtend rond 8 uurquote:Op maandag 20 december 2010 14:12 schreef djkoelkast het volgende:
Wel zielig voor Lange Frans, staat al 2 dagen in de top 3 meest aangevraagd en hij is nog nooit gedraaid op een normaal tijdstip (is 'ie uberhaupt wel gedraaid?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |