HAHA, ik vind t wel een mooi excuus eigenlijk, of eigenlijk een mooie grapquote:Op maandag 20 december 2010 15:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zoals een neger ooit tegen mij zei toen ik vroeg: Waarom mag jij wel vreemdgaan en je vriendin niet?
"Bij haar is het inwendig, bij mij uitwendig"
En dat meende hij serieus. Ik heb hem uitgelachen.
Ze hebben heul geen rare piemels.quote:Op maandag 20 december 2010 15:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
En het is een neger. Die hebben rare piemels en vagina's.
Kroesschaamhaar?quote:Op maandag 20 december 2010 15:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze hebben heul geen rare piemels.
Wel raar schaamhaar
Die ga ik onthouden.quote:Op maandag 20 december 2010 15:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zoals een neger ooit tegen mij zei toen ik vroeg: Waarom mag jij wel vreemdgaan en je vriendin niet?
"Bij haar is het inwendig, bij mij uitwendig"
En dat meende hij serieus. Ik heb hem uitgelachen.
Ja die hoger opgeleide bontkraagjes hebben andere manieren om te verleiden dan psst meissie.. Maar blijft zelfde.quote:Op maandag 20 december 2010 15:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mwhoa, de door mij genoemde groep is wel het slag meiden die voor de foute bontkraagjes en negers vallen.....
Slimmere meiden vallen voor de hoger opgeleide bontkraagjes en negers.....
Psst dushi is geen negertaaaalquote:Op maandag 20 december 2010 15:27 schreef Kluts het volgende:
Ik vind de meeste negers gewoon engerds. En ik val niet voor "psssttt, dushi" en dat soort versiertrucs en ik wil een betrouwbare vent, geen notoire vreemdgaande vrouwenmepper.
Om even te generaliseren.
Ik welquote:Op maandag 20 december 2010 15:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb geen handson ervaring. Wel tv-ervaring.
Ik heb gehoord dat homo's hun vrouwen nooit slaanquote:Op maandag 20 december 2010 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Psst dushi is geen negertaaaal
En je kent echt de verkeerde negers denk ik als je denkt dat het notoire vrouwenmeppers zijn
Generaliseren ftw. Zat white trash die hun vrouwen slaat, dus je zou hetzelfde kunnen zeggen over blanken.
Jawel hoor... in de race naar de uitverkoopquote:Op maandag 20 december 2010 15:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat homo's hun vrouwen nooit slaan.
quote:Op maandag 20 december 2010 15:31 schreef Kluts het volgende:
Mijn karakter past ook totaal niet bij dat van een buitenlander, zoals negers en moslims.
Wut, ben jij zo generaliserend?quote:Op maandag 20 december 2010 15:31 schreef Kluts het volgende:
Mijn karakter past ook totaal niet bij dat van een buitenlander, zoals negers en moslims.
Dat is het ook, ik lig nooit op 1 lijn met een buitenlandse lijkt het wel, kan het wel prima vinden met de kerels opzich, maar heb nog nooit vlinders bij een donker meisje gehad...quote:Op maandag 20 december 2010 15:31 schreef Kluts het volgende:
quote:Op maandag 20 december 2010 15:31 schreef Kluts het volgende:
Ik heb in de loop der jaren meerdere vriendinnen gehad die alleen maar op negers vallen.quote:Op maandag 20 december 2010 15:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Psst dushi is geen negertaaaal
En je kent echt de verkeerde negers denk ik als je denkt dat het notoire vrouwenmeppers zijn
Generaliseren ftw. Zat white trash die hun vrouwen slaat, dus je zou hetzelfde kunnen zeggen over blanken.
Extra grote bobbel, je weets.quote:Op maandag 20 december 2010 15:32 schreef STING het volgende:
[..]
In de 60's/70's hadden ze daar ook een Afro kapsel?
En alle negers en moslims zijn buitenlandersquote:Op maandag 20 december 2010 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja want die hebben allemaal een soortgelijk karakter
Ik val ook zowat van mijn stoelquote:Op maandag 20 december 2010 15:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wut, ben jij zo generaliserend?
Best wel eigenlijk, als het om mezelf in combinatie met relaties met iemand van een andere cultuur gaat. Ik heb om me heen gewoon teveel geouwehoer gezien om dat te willen.quote:Op maandag 20 december 2010 15:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wut, ben jij zo generaliserend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |