MBP.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:49 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel eens OSX op zo'n Lenovo netbookje gedraaid. Werkte op zich prima, alleen sleep deed soms raar. Maar goed was het toch niet helemaal dus toen heb ik maar een MBP gekocht.
.
Dus ik kan, puur theoretisch gezien, die spelletjes weg doen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:38 schreef YPPY het volgende:
Kunnen spelletjes op cd-rom van een oude pc (zo'n stoffig ding) in een mac?
Precies! Jij snapt 'm!quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:05 schreef NJ het volgende:
Er is geen nieuwe printer die nog op een printerpoort wordt aangesloten. Er worden volgens mij ook geen moederborden meer verkocht die überhaupt een printerpoort hebben. Toch had ik tot een paar weken geleden nog drie van die kabels hier liggen. Je weet maar nooit, ten slotte.
Als je alle koperbaantjes uit al die kabels pulkt dan dan dan...!quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Al bewaar je ze voor het metaal wat er in zit!
HP Jetdirect worden nog best vaak gebruikt en dan heb je die nodig!quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:05 schreef NJ het volgende:
Er is geen nieuwe printer die nog op een printerpoort wordt aangesloten. Er worden volgens mij ook geen moederborden meer verkocht die überhaupt een printerpoort hebben. Toch had ik tot een paar weken geleden nog drie van die kabels hier liggen. Je weet maar nooit, ten slotte.
Net als de langspeelplaat! Je weets!quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Die dingen worden vanzelf weer een keer hip.
Die is nooit uit geweest toch?quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:12 schreef Armageddon het volgende:
Net als de langspeelplaat! Je weets!
Daar ware nwe voor bezig JK , die gaan we dus ook doen . Wel alvast stukkie aanbetalen , dan hoeven we minder lang te hoeren !quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jij had toch zo een hoerketel?
Gelukkig doet de oude het nog JKquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Al is nu zonder verwarming zitten sowieso kut natuurlijk.
Nee hoor. Mijn man is ook nog niet thuis. 17:00 vertrokken van zijn werk met OV. En zit nu vast op het station in Zoetermeerquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik ben zeker weer de enige die nog niet thuis is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |