Gewoon uit de buurt van grote steden blijven, veel te eng joh!quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:40 schreef Joene het volgende:
Dus ik moet onze nieuwe Voiture straks ergens op een park en ride parkeren wil ik hem heel houden ?
Hij is via zijn buitenvrouw gegaan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:04 schreef Tally het volgende:
Ik heb mijn man om 8 uur op het station af gezet en nu is hij in Voorschoten. Hij moet naar Den Haag
Ik hoop dat ze hem dan goed heeft opgewarmd. Maar erg warm vond hij het niet.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hij is via zijn buitenvrouw gegaan?
Ja misschien doettie dat bij haar welquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, buitensex in de sneeuw dus.
Jaquote:
Check, nog even vandaag en morgen en dan fuckaansie! Eindelijk!quote:
Ik heb tussendoor natuurlijk nog even hendig sjiek in het ziekenhuis gelegen maar dat telt niet vind ik!quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Check, nog even vandaag en morgen en dan fuckaansie! Eindelijk!
Eerste keer meer dan 1 dag vrij sinds juni..
Ik heb 14 weken op bed geleden! En mijn vakantie onderbroken om in de tussentijd nog even in het ziekenhuis te gaan liggen voor een aantal dagen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:53 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik heb tussendoor natuurlijk nog even hendig sjiek in het ziekenhuis gelegen maar dat telt niet vind ik!
Ik heb ooit wel eens OSX op zo'n Lenovo netbookje gedraaid. Werkte op zich prima, alleen sleep deed soms raar. Maar goed was het toch niet helemaal dus toen heb ik maar een MBP gekocht.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:46 schreef Armageddon het volgende:
Moet je even windows emuleren op de mac.
He Jarno, Ik heb gisteren mac os leopard op mijn HP intel notebook geinstalleerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |