GVD LEKKER GVD.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:02 schreef KingOfMars het volgende:
Ik ben thuis dus. En heb tevensch verkansie.
ik ook J . Dat Faillisement dus.quote:
Ik verstook 1400m3. Met mijn 11 jaar oude ketel. In een hoekhuis. Waar al 7 jaar permanent iemand thuis is.quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Gelukkig doet de oude het nog JK
We gaan alleen met de nieuwe ongeveer terug van 2100 , naar 1500m3 ofzo.
Oude ketel was 20 jaar oud , hoekhuis vol in de windquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik verstook 1400m3. Met mijn 11 jaar oude ketel. In een hoekhuis. Waar al 7 jaar permanent iemand thuis is.
Hmmz herman den blijkert dan maar denk ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vind ik alles best.A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
Ja een beetje zo van GVD kut ziggo GVDquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:44 schreef KingOfMars het volgende:
Ziggo probleempje schat, heb je wel eens he.
Playboys is geen kut (whheheehe ) an men.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:44 schreef KingOfMars het volgende:
Hm, nzb met alle Playboys van 2010. Da's pas leuk voor op de iPad!.
Ingescanned met trekvlekken en al?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:49 schreef Joene het volgende:
[..]
Playboys is geen kut (whheheehe ) an men.
Laatst zag ik zo een NZB van de Seventeen ! wist niet eens dat dat hippe blaadje nog bestond
Nee men gelekte shit die naar de drukker moest zegmaarquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:50 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ingescanned met trekvlekken en al?.
Bron, link?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:54 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee men gelekte shit die naar de drukker moest zegmaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |