sluimeren kan dus ook weer opvlammen zomaar en daar ben ik dus wel bang voor.quote:Op maandag 20 december 2010 11:03 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee, ik denk dus, als leek, dat ik misschien te soepel ben geworden met eten (vetten/kruiden enzo) maar geen idee of dat het is.
Nu blijft die pancreatitis altijd wel sluimeren is mij verteld en is het al heel wat dat ik zelden last heb maar als je dan eens last heb dan schrik je dus idd meteen heel erg.
jaquote:
golfer was eerst bang dat ie gehacked was (je zag dus niet dat het met een hoofdletter i geschreven was, verder had rijst alles overgenomen) dus die mailde naar forumfok.nl of ie verwijderd kon worden.. en dat hebben ze dus netjes gedaanquote:Op maandag 20 december 2010 10:30 schreef Isabeau het volgende:
Had rijst dat gedaan?Nou ja, die naam is dus nu eeuwig geband
Ja dat hebben ze gezegd. Waardes waren in sept bijna keurig maar helemaal goed worden ze nooit meer verwachtten ze. Dus t kan ook weer sneller terugkomen dan als je helemaal op 0 weer staat zeg maar.quote:Op maandag 20 december 2010 11:07 schreef Isabeau het volgende:
Blijft zo'n pancreatitis altijd een beetje sluimeren, DE? Dat wist ik helemaal niet!
Vanmiddag pas hequote:Op maandag 20 december 2010 11:10 schreef FutureFairytale het volgende:
zou niet de weg opgaan naar utrecht Bluezz..
hmm het blijft voorlopig blauw en droog, alleen vriezen maar er is ok gestrooid dus kan wel denk, mits rustig natuurlijk. beter vandaag dan morgen!quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 11:08 schreef ColdFeet het volgende:
Poeh. Kijk inderdaad maar uit, Elfje
Wat eng dan, zo'n kleine tijdbom in je lijf. Het hoeft natuurlijk nooit weer mis te gaan, maar het idee er aan lijkt mij niet zo prettig. Gesprek met je arts over je klachten van de afgelopen tijd lijkt me wel goed.quote:Op maandag 20 december 2010 11:10 schreef DarkElf het volgende:
Ja dat hebben ze gezegd. Waardes waren in sept bijna keurig maar helemaal goed worden ze nooit meer verwachtten ze. Dus t kan ook weer sneller terugkomen dan als je helemaal op 0 weer staat zeg maar.
ze verwachten vanavond nog sneeuw en vanuit t zuiden ijsregen dus misschien een paar daagjes wachten nog? vanaf woensdag stijgen de temperaturen zag ik.quote:Op maandag 20 december 2010 11:09 schreef Bluezz het volgende:
Twijfel hier of we vanmiddag de weg opgaan om in Utrecht te gaan kijken bij nieuwe huis van m'n vriendje SCH....
Ja mammiequote:Op maandag 20 december 2010 11:12 schreef ColdFeet het volgende:
Nou vooruit. Maar wel voor het donker thuis![]()
quote:Op maandag 20 december 2010 11:09 schreef Bluezz het volgende:
Twijfel hier of we vanmiddag de weg opgaan om in Utrecht te gaan kijken bij nieuwe huis van m'n vriendinnetje SCH....
Ja ga ik zeker doen, alleen denk ik dat dat wel kan wachten tot 5 januari. (of eigenlijk 12 jan heb ik dan een uitgebreid gesprek met mijn chirurg over alle uitslagen enzo..)quote:Op maandag 20 december 2010 11:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat eng dan, zo'n kleine tijdbom in je lijf. Het hoeft natuurlijk nooit weer mis te gaan, maar het idee er aan lijkt mij niet zo prettig. Gesprek met je arts over je klachten van de afgelopen tijd lijkt me wel goed.
Yups doen hoor!quote:Op maandag 20 december 2010 11:14 schreef DarkElf het volgende:
Ja ga ik zeker doen, alleen denk ik dat dat wel kan wachten tot 5 januari. (of eigenlijk 12 jan heb ik dan een uitgebreid gesprek met mijn chirurg over alle uitslagen enzo..)
Maar mocht ik nog eens pijn ervaren voor 5 jan dan bel ik meteen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |