Ja.
Situatie is als volgt: Dit is het 3e jaar dat ik studeer, studiefinanciering ontvang en dus ook collegegeld betaal. September 2011 begin ik een nieuwe studie. Zonder mijn huidige studie af te ronden. Dit wordt hoogstwaarschijnlijk een dure grap, alhoewel ik nog steeds hoop dat de Senaat roet in het eten gaat gooien wat betreft álle kabinetsplannen. Maar daar ga ik maar even niet van uit.
Voor mij gaat dus of komend collegejaar, of het collegejaar daarop mijn collegegeld stijgen met 3000,- per jaar, en de instelling gaat een boete krijgen van 3000,- per jaar. Nu ben ik aan het overwegen om het collegegeld voor de opleiding te gaan lenen bij een bank. Ik was benieuwd of men hier ervaringen mee heeft, en of iemand een beeld kan geven hoe dit in zijn werk gaat. Ik ben wel wat research aan het doen maar kom vooral 'studentenkredieten' van 5000,- euro tegen. Behalve bij ABN Amro, waar ik mogelijkheden tegenkwam om collegegeld te kunnen lenen voor je studie.
Verder wellicht belangrijk voor mijn situatie: Ik werk, en zoveel mogelijk, ik volg dit jaar al een extra cursus als voorbereiding op mijn studie die me 3000,- kost, en merk nu dat dit erg veel geld is, en kom moeilijk rond. Verder gaat het aantal uren met mijn komende studie per week ongeveer verdubbelen, dus dat wordt sowieso een lastig verhaal. Verder is misschien belangrijk dat het om een kunstvakopleiding gaat.
Ik hoop dat iemand kan helpen!
Als de postcode ontbreekt komt de brief niet aan.