Ben bijna alle nachten in Groningen geweest vorig jaar. Was echt de hele nacht feest toenquote:Op maandag 20 december 2010 00:43 schreef Succinyl het volgende:
[..]
Ik ben één avond in Groningen geweest (was ook op de zondag volgens mij), toen was het al best vroeg rustig..
quote:
No wayquote:Op maandag 20 december 2010 00:46 schreef djkoelkast het volgende:
Miss Montreal is beter hoor dan deza del
Geile wijven zijn t oh.quote:Op maandag 20 december 2010 00:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind er weinig aan, aandachtsgeil ja
quote:
je bent gestoord en nu naar 538quote:Op maandag 20 december 2010 00:46 schreef djkoelkast het volgende:
Miss Montreal is beter hoor dan deza del
Denet.quote:
Alles uit de OP zou gewoon moeten werken op XPquote:Op maandag 20 december 2010 00:48 schreef Meddo het volgende:
die webcam app. uit de OP doet het niet bij mijWerkt ie niet op xp?
doeiselssssquote:
O, ik vind ze wel geil.quote:
Wat een kutonzin zeg. Alleen omdat ik jouw smaak niet deel? Pleur toch op.quote:Op maandag 20 december 2010 00:47 schreef hole1988 het volgende:
[..]
je bent gestoord en nu naar 538
Die brand heb ik dan weer gemist, Kane helaas nietquote:
quote:
Hoe kon je dat missen. De hele markt stond naar dat brandje te kijkenquote:Op maandag 20 december 2010 00:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die brand heb ik dan weer gemist, Kane helaas niet
dat kloptquote:Op maandag 20 december 2010 00:49 schreef porsche1 het volgende:
nu weet ik weer wie je bent iBenny.Jij had vroeger zoeen ava met een blauw spookje ofzo.
quote:Op maandag 20 december 2010 00:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou... dit dan. Speciaal voor jou
Het lag aan de snelkoppeling. Van uit program files openen lukt welquote:Op maandag 20 december 2010 00:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alles uit de OP zou gewoon moeten werken op XP
Zelfs Roel zou Miss Montreal zijn nest niet uit werken.quote:Op maandag 20 december 2010 00:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat een kutonzin zeg. Alleen omdat ik jouw smaak niet deel? Pleur toch op.
Kwam ineens in me op. Ik vond je nogal stom hiervoor, doordat je mod was. Maar als ik wist dat jij die persoon was had ik je nooit stom gevonden.quote:Op maandag 20 december 2010 00:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat klopt
Dat je dat nog weet
Is een hele tijd geleden
quote:Op maandag 20 december 2010 00:50 schreef djkoelkast het volgende:
Kuttenlikkertjes hebben ze.
Wat een dozen
quote:Op maandag 20 december 2010 00:50 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Kwam ineens in me op. Ik vond je nogal stom hiervoor, doordat je mod was. Maar als ik wist dat jij die persoon was had ik je nooit stom gevonden.
quote:
Daar trap je je hond nog af, maar dat zegt toch verder niets over de zangkwaliteiten.quote:Op maandag 20 december 2010 00:50 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Zelfs Roel zou Miss Montreal zijn nest niet uit werken.
dat heb je hè?quote:
Geil is geilquote:
Allemaal wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |