ff teruglezen dan maarquote:Op maandag 20 december 2010 00:26 schreef Krambo het volgende:
Oh ik heb maar 20 topics gemist zie ik
Ik post de laatste jaren ook steeds minder, maar tijdens SR zie je elk jaar een uitschieter in de grafiekenquote:Op maandag 20 december 2010 00:25 schreef CindieY het volgende:
Dam, ik sta ook in die lijst. Normaal post ik niet eens zoveel in een week
Iedereen hoort het verschil> spijkerman schreeuwt erdoorheenquote:Op maandag 20 december 2010 00:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ken het origineel niet, dus geen idee of ik het verschil ga horen
barbaarquote:Op maandag 20 december 2010 00:27 schreef porsche1 het volgende:
Ik vind dit een stom nummer.Ja, maak me maar uit voor barbaar.
Ik vind er ook niet zoveel aanquote:Op maandag 20 december 2010 00:27 schreef porsche1 het volgende:
En dit was nog maar de zaterdag zie ik nuquote:Op maandag 20 december 2010 00:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik post de laatste jaren ook steeds minder, maar tijdens SR zie je elk jaar een uitschieter in de grafieken.
quote:
quote:
pics.quote:
En dan komen de maandag dinsdag woensdag donderdag en vrijdag er nog bijquote:Op maandag 20 december 2010 00:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
En dit was nog maar de zaterdag zie ik nuIk geloof dat ik vandaag (zondag) toch een pietsje meer gepost heb
Te laat.quote:
moest je vanmiddag komenquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 00:27 schreef porsche1 het volgende:
quote:
4, maar wie houdt dat nou bij.quote:Op maandag 20 december 2010 00:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
moest je vanmiddag komen
een topic was binnen 5 minuten vol
8 minuut 40.quote:Op maandag 20 december 2010 00:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
moest je vanmiddag komen
een topic was binnen 5 minuten vol
quote:
Hahaha ok, dat gaat wel opvallen dan.quote:Op maandag 20 december 2010 00:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Iedereen hoort het verschil> spijkerman schreeuwt erdoorheen
Dinsdag en woensdag 4 uurtjes werken, donderdag 4 uurtjes werken + kerstborrel, vrijdag reizen en dinsdag ook nog. Mwahquote:Op maandag 20 december 2010 00:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
En dan komen de maandag dinsdag woensdag donderdag en vrijdag er nog bij.
Die stats komen bijna.quote:Op maandag 20 december 2010 00:28 schreef Waalwijker het volgende:
En, hoe is 't met de 3FM'ers in de stats.
De cameraman is ze flink aan het hosselen inderdaad.quote:
quote:
Ik heb vandaag 8 uurtjes gewerktquote:Op maandag 20 december 2010 00:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dinsdag en woensdag 4 uurtjes werken, donderdag 4 uurtjes werken + kerstborrel, vrijdag reizen en dinsdag ook nog. Mwah
Goeden camera manquote:Op maandag 20 december 2010 00:29 schreef JD_SLR het volgende:
[..]
De cameraman is ze flink aan het hosselen inderdaad.
Je intrigeert me, het ene moment wil ik je een aai over de bol geven het andere moment wil ik je een draai om de oren geven.quote:Op maandag 20 december 2010 00:27 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Jawel, jij daarentegen zit er middenin.
quote:
Zou ik doen, maar wie ben ik.quote:
de enige echte Edwin Edwinquote:Op maandag 20 december 2010 00:29 schreef JD_SLR het volgende:
[..]
De cameraman is ze flink aan het hosselen inderdaad.
Trusten, Cee!quote:Op maandag 20 december 2010 00:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Je intrigeert me, het ene moment wil ik je een aai over de bol geven het andere moment wil ik je een draai om de oren geven.
Ik ga m'n nest in. Trusten allemaal, in het bijzonder Waalwijker, omdat ik denk dat ie eigenlijk gewoon best een leuk manneke is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |