Heb jij enig idee wat FHF inhoudt?quote:Op zondag 19 december 2010 23:35 schreef Durjee het volgende:
En je wil em dus betalen met tegoedbonnen van Blokker ??No tx
Ja, maar je vraagt toch niet per se om een gratis DVD toch. Je wil de DVD en wil deze betalen met Blokkerbonnen. Als iemand zijn exemplaar wil ruilen voor een blokkerbon is het nog steeds FHF'ers.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ja, maar waarom noem je die Blokkerbonnen? Je kunt het ook vragen zonder te noemen dat je ze wilt hebben maar dat Blokker ze niet meer heeft en je dus je Blokkerbonnen niet kunt besteden.quote:
Ja. Dus daarom, die hele toevoeging was overbodig. Ze mag van mij 100 DVD's vragen, maar juist door specifiek Blokker te noemen icm de bonnen vond ik het raar staan,quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:50 schreef loecje het volgende:
als Ireth alleen had gezegd :wie heeft deze dvd liggen want de Blokker heeft hem niet,
dan had je geroepen van ga eens naar de FRS ofzo.
ik vind dat je overdrijft.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:01 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja. Dus daarom, die hele toevoeging was overbodig. Ze mag van mij 100 DVD's vragen, maar juist door specifiek Blokker te noemen icm de bonnen vond ik het raar staan,
volgens mij lees je mijn tekst niet goed want ik vind het juist niet raar...quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:01 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja. Dus daarom, die hele toevoeging was overbodig. Ze mag van mij 100 DVD's vragen, maar juist door specifiek Blokker te noemen icm de bonnen vond ik het raar staan,
Ow echt waar?? Wat onwijs lief! Ik pm je ff!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:16 schreef S.VanOekel het volgende:
Ik heb hem nog liggen toevallig.
Nooit tijd gehad om hem te kijken omdat ie me iets te lang duurt (meer dan 3 uur). Als ik je er echt blij mee kan maken hoor ik het graag. Kan hem morgen nog versturen zodat je hem nog nét vóór kerst binnen hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |