Iets met het puur als hobby doen en geen idee hebben van wat je je op de hals gehaald hebtquote:Op maandag 20 december 2010 14:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ga dan snel naar een andere!
[..]
En hoe betaal je die goede advocaat. Juist! Gestolen geld!![]()
Maargoed, dat soort dingen opzoeken is sowieso niet slim om te doen.
Implantaat is al af, tijdelijke kroon zit er al op, maar was toen door m'n wekker heengeslapen enzo.quote:Op maandag 20 december 2010 14:39 schreef x3ro het volgende:
[..]
Denk meer die 1500 dan 500.. Dat zit echt tegen de prijs van kaak implantaten aan
Wachten tot na die periode geen optie?
Pfff, je overal voor verslapen is verdomme mijn trademarkquote:Op maandag 20 december 2010 14:42 schreef TripleP het volgende:
[..]
Implantaat is al af, tijdelijke kroon zit er al op, maar was toen door m'n wekker heengeslapen enzo.
Puur als hobby dingen hacken enzo? Lijkt me niet zo slim, maargoed, ik weet niet wat hij aan 't doen was natuurlijk.quote:Op maandag 20 december 2010 14:42 schreef x3ro het volgende:
[..]
Iets met het puur als hobby doen en geen idee hebben van wat je je op de hals gehaald hebtHad hij nog geluk dat zijn ouders hem met het financiėle deel van de advocaat geholpen hebben
quote:Op maandag 20 december 2010 14:42 schreef TripleP het volgende:
[..]
Implantaat is al af, tijdelijke kroon zit er al op, maar was toen door m'n wekker heengeslapen enzo.
Ach, in de ict branche kan zoiets op je CV je toch aardig helpen bij bepaalde bedrijvenquote:Op maandag 20 december 2010 14:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Puur als hobby dingen hacken enzo? Lijkt me niet zo slim, maargoed, ik weet niet wat hij aan 't doen was natuurlijk.
[..]Stomme fout, jammer als het 1500 kost.
Je moet het vooral zelf leuk en mooi vinden, is nogal een erg smaak gerelateerde hobbyquote:Op maandag 20 december 2010 14:46 schreef kanovinnie het volgende:
Eigen foto's die je gewoon tof vindt #4
Denk niet dat ze het ooit met me eens is
Weet ik, immers doe ik 't zelf ookquote:Op maandag 20 december 2010 14:47 schreef x3ro het volgende:
[..]
Je moet het vooral zelf leuk en mooi vinden, is nogal een erg smaak gerelateerde hobby
Ach, hier gaat het ook; Sickest squad - Santana - 2Pac - Afrojack - Ozzyquote:Op maandag 20 december 2010 14:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
The backstreet boys in m'n playlist!
quote:Op maandag 20 december 2010 14:53 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ach, hier gaat het ook; Sickest squad - Santana - 2Pac - Afrojack - Ozzy
Tis ju b0y keeeempiiiiquote:
sja hij maakt wel hardu pokoes en heeft een skere tattoo in zn gezicht en wordt wakker in du cel dus zeker een eindbaasquote:
Daar rofl'de ik 'm echt ffquote:Op maandag 20 december 2010 15:01 schreef robr0 het volgende:
[..]
sja hij maakt wel hardu pokoes en heeft een skere tattoo in zn gezicht en wordt wakker in du cel dus zeker een eindbaas
je zou inderdaad bijna nog gaan denken dat hij zich expres laat oppakken met een pipa op zak om aan te tonen wat voor echte g hij isquote:Op maandag 20 december 2010 15:05 schreef x3ro het volgende:
[..]
Daar rofl'de ik 'm echt ff
Ook zo briljant dat je in dat nr zo dan z'n broer uit hoort leggen dat hij niet is, gewoon normale jonge blabla. Vervolgens rapt kempi in 't zelfde nummer iets van 'die mannen die me mattie waren die me mattie lastigvallen zou ze moeten blazen (blazen) zonder genade neer knallen'
Stel speeltuin gangsters
Ik heb gewoon aanvullend verzekerd voor de tandarts.quote:Op maandag 20 december 2010 14:40 schreef x3ro het volgende:
[..]
Word nog maar tot een bepaald bedrag vergoed, althans bij mij.
Eey swa deze boy spreekt waarheid!quote:Op maandag 20 december 2010 15:01 schreef robr0 het volgende:
[..]
sja hij maakt wel hardu pokoes en heeft een skere tattoo in zn gezicht en wordt wakker in du cel dus zeker een eindbaas
quote:Op maandag 20 december 2010 16:56 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Eey swa deze boy spreekt waarheid!
Je hebt de groetjes van d'r. Moest ik even doorgeven.quote:Op maandag 20 december 2010 18:21 schreef Aapvis het volgende:
Oké o.0 wtf
toennet gedumpt omdat ik teveel over dingen praat die ze dus blijkbaar niet leuk vind ( graffiti enzo )
maar dat heeft ze nooit tegen mij gezegd en dat geeft ze zelf ook toe dat ze daar fout zat (__! )
maar ze wilt me nooit meer terug![]()
Wat een kutdag
Groeten terugquote:Op maandag 20 december 2010 18:27 schreef Bob_Mdmarley het volgende:
[..]
Je hebt de groetjes van d'r. Moest ik even doorgeven.
Kalverliefdequote:Op maandag 20 december 2010 18:21 schreef Aapvis het volgende:
Oké o.0 wtf
toennet gedumpt omdat ik teveel over dingen praat die ze dus blijkbaar niet leuk vind ( graffiti enzo )
maar dat heeft ze nooit tegen mij gezegd en dat geeft ze zelf ook toe dat ze daar fout zat (__! )
maar ze wilt me nooit meer terug![]()
Wat een kutdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |