vind ik ook.quote:Op zondag 19 december 2010 21:48 schreef peaceman het volgende:
Toch vind ik de algehele sfeer wat meer gelaten overkomen, dan in andere jaren of ligt dat aan mij?
Als je 'm nooit gezien hebt kan je toch niet oordeluh!!quote:Op zondag 19 december 2010 21:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ook niet, en dat gebeurt ook niet.
Kutfilm.
quote:Op zondag 19 december 2010 21:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Roel had er vorig jaar of twee jaar terug 1200
Komt door Eendhoven.quote:
Sterrenstof is de enige die ik gehoord heb.quote:Op zondag 19 december 2010 21:48 schreef TheFamousMan het volgende:
welk nummer van de jeugd van tegenwoordig was er?
*stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp**stamp stamp stamp*quote:
quote:
hoi flipje.quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 21:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar morgen ga ik kijken voor iets wat zeker 2,5x zo groot is!![]()
[..]
sterrenstofquote:Op zondag 19 december 2010 21:48 schreef TheFamousMan het volgende:
welk nummer van de jeugd van tegenwoordig was er?
koewlquote:Op zondag 19 december 2010 21:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Sterrenstof is de enige die ik gehoord heb.
Klopt. Ga ze steeds meer waarderenquote:Op zondag 19 december 2010 21:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
koewl![]()
da's zo'n gruwelijk nummer
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |