Ik wil dat best evt doen als jij daar waarde aan hecht. Maar ik hoop wel dat jij de enige bent die zo over mij denkt. En wat wil je precies dat ik nuanceer?quote:Op zondag 19 december 2010 21:58 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Nee, ik zeg alleen hoe die redenatie in elkaar zit. Ik hoop voor jou dat je in je hoofd meer nuance aanbrengt op die stelling.
quote:Maar een hele generatie die jarenlang gratis heeft kunnen wonen is een hele andere kwestie. Dit heeft in een scheve situatie tussen de generaties geresulteerd. Niet alleen is de staatsschuld doorgeschoven naar de toekomst, door de huizenzeepbel is het vermogen doorgeschoven naar de oudere generaties. Dit is een situatie die je niet zonder pijn kan corrigeren en ook niet zonder pijn in stand kan houden.
Bron: Vermogenskloof tussen de generaties
Mocht dit op mij slaan, ik heb geen verstand van php hoorquote:
Nee, het slaat op een kwartier stilte in de slowchat, niet op jou persoonlijk.quote:Op zondag 19 december 2010 22:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mocht dit op mij slaan, ik heb geen verstand van php hoor
Excuus, ben een docu aan het kijken die jou echt enorm zal aanspreken: Capitalism: A Love Story van Michael Moore.quote:
Gezien. Flinterdun.quote:Op zondag 19 december 2010 22:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Excuus, ben een docu aan het kijken die jou echt enorm zal aanspreken: Capitalism: A Love Story van Michael Moore.
Ach, ik weet dat Moore een eenzijdig verhaal brengt. Desodanks heeft hij wel degelijk een punt.quote:
Ach, pc's was een van mijn jeugdige uitspattingen, ik heb mij verdiept in het bouwen van websites en die dingen en zodoende stuit je dan al snel op php, maar ik ben er destijds alweer snel mee gekapt aangezien ik het behoorlijk saai vond.quote:Op zondag 19 december 2010 22:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, het slaat op een kwartier stilte in de slowchat, niet op jou persoonlijk.
Hoezo heb jij als phpmystyle niet veel verstand van php?
Er is altijd een punt in dit soort docu's.quote:Op zondag 19 december 2010 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, ik weet dat Moore een eenzijdig verhaal brengt. Desodanks heeft hij wel degelijk een punt.
Staat nu bij torrent.quote:Op zondag 19 december 2010 22:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Excuus, ben een docu aan het kijken die jou echt enorm zal aanspreken: Capitalism: A Love Story van Michael Moore.
Feit is natuurlijk dat het kapitalisme leidt tot vreemde excessen. Daar mag best eens op worden gewezen. Dan doel ik bijvoorbeeld op de levensverzekering die werkgevers afsluiten op hun werknemers. Volstrekt legaal, maar ethisch zwaar onverantwoord.quote:Op zondag 19 december 2010 22:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Er is altijd een punt in dit soort docu's.
The Obama Deception idem dito en zo lust ik er nog wel wat.
Maar dit soort documentaires maken is net zo simpel als een bepaalt systeem afzeiken; totaal niet moeilijk zolang je het ondersteund met cherry-picked research results.
Kan je nu al verklappen dat de docu je niet gaat bevallen.quote:
Je bent een onheilsprofeetquote:Op zondag 19 december 2010 22:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kan je nu al verklappen dat de docu je niet gaat bevallen.
Ach, beetje politiek incorrect gevoetbal, je kan wel zeggen dat de strekking van het verhaal anders is, maar het vertoont toch opvallend gelijke elementen. Corporatisme, bedrijfsleven, ander anti-kapitalistisch gewauwel. Ik vind levensverzekeringen die werkgevers afsluiten op hun werknemers ethisch noch onetisch. Zolang er transparantie wordt geboden kan een werknemer op basis van deze kennis doen wat hij wilt.quote:Op zondag 19 december 2010 22:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Feit is natuurlijk dat het kapitalisme leidt tot vreemde excessen. Daar mag best eens op worden gewezen. Dan doel ik bijvoorbeeld op de levensverzekering die werkgevers afsluiten op hun werknemers. Volstrekt legaal, maar ethisch zwaar onverantwoord.
Verder is het ronduit onzinnig om de docu's van Moore op een lijn te leggen met die van Alex Jones.
Jawel, de sterke kant van kapitalisten is het analyseren van problemen en daar een accurate oplossing voor bieden om zodoende ervoor te zorgen dat het systeem kan blijven bestaan.quote:Op zondag 19 december 2010 22:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kan je nu al verklappen dat de docu je niet gaat bevallen.
Dat is uiteraard persoonlijk, maar ik vind zo'n verzekering wel degelijk onethisch. Vooral omdat er dikwijls geen sprake is van transparantie. Verder wordt kritiek al snel weggezet als anti-kapitalistisch gewauwel. Dat baart mij zorgen: het gros van de mensen beschouwt kritiek op kapitalisme als een doodzonde.quote:Op zondag 19 december 2010 22:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, beetje politiek incorrect gevoetbal, je kan wel zeggen dat de strekking van het verhaal anders is, maar het vertoont toch opvallend gelijke elementen. Corporatisme, bedrijfsleven, ander anti-kapitalistisch gewauwel. Ik vind levensverzekeringen die werkgevers afsluiten op hun werknemers ethisch noch onetisch. Zolang er transparantie wordt geboden kan een werknemer op basis van deze kennis doen wat hij wilt.
Er is geen sprake van een probleem. Althans, niet voor degenen aan de top die de lakens uitdelen.quote:Op zondag 19 december 2010 22:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jawel, de sterke kant van kapitalisten is het analyseren van problemen en daar een accurate oplossing voor bieden om zodoende ervoor te zorgen dat het systeem kan blijven bestaan.
Ach, dan ben jij een van de weinige verlichten in deze samenleving vol blinden, zo erg is het toch niet? Je kan niet zeggen dat jij niet genoeg je best hebt gedaan op Fok om anderen hun ogen te openen. Dan kan je nog zo'n charismatische neo zijn, als iedereen de blue pill neemt, kan je daar weinig aan veranderen. Zolang jij de vrijheid hebt om kritiek op het kapitalisme te uiten, is alles in orde, zodra jij die mogelijkheid niet meer hebt zal ik ingrijpenquote:Op zondag 19 december 2010 22:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is uiteraard persoonlijk, maar ik vind zo'n verzekering wel degelijk onethisch. Vooral omdat er dikwijls geen sprake is van transparantie. Verder wordt kritiek al snel weggezet als anti-kapitalistisch gewauwel. Dat baart mij zorgen: het gros van de mensen beschouwt kritiek op kapitalisme als een doodzonde.
ik heb anders ook geen probleem met het kapitalisme hoor.quote:Op zondag 19 december 2010 22:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er is geen sprake van een probleem. Althans, niet voor degenen aan de top die de lakens uitdelen.
Reagonomicsquote:Op zondag 19 december 2010 22:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jawel, de sterke kant van kapitalisten is het analyseren van problemen en daar een accurate oplossing voor bieden om zodoende ervoor te zorgen dat het systeem kan blijven bestaan.
Maar wel met linkse politici?quote:Op zondag 19 december 2010 22:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
ik heb anders ook geen probleem met het kapitalisme hoor.
Misschien snap ik het niet goed..quote:Op zondag 19 december 2010 22:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik wil dat best evt doen als jij daar waarde aan hecht. Maar ik hoop wel dat jij de enige bent die zo over mij denkt. En wat wil je precies dat ik nuanceer?
Duidelijk is dat je het terplekke verzon om even te katten op " links" ..quote:De crisis komt van links omdat links vindt dat arme mensen desondanks hun lage inkomen ook een huis moeten kunnen financieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |