quote:Op zondag 19 december 2010 20:44 schreef Egamer het volgende:
Oh en ja, exact vier jaar geleden overigens dat ik begon met Hattrick. Hoi allemaal
Opnieuw begonnen?quote:Op zondag 19 december 2010 20:44 schreef Egamer het volgende:
Oh en ja, exact vier jaar geleden overigens dat ik begon met Hattrick. Hoi allemaal
Hehe yes, ik had er echt nooit mee moeten stoppen eigenlijk.quote:
En hij mag mij ook wel even toesprekenquote:Op zondag 19 december 2010 20:46 schreef Drassss het volgende:
Klootzzzzzzzzzzzz waar ben je. Ik heb je nodig in de 2e helft.
Hij laat het ook 1x afweten op de zondag en meteen verlies ik....quote:Op zondag 19 december 2010 20:47 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
En hij mag mij ook wel even toespreken
Wat is je teamnaam?quote:Op zondag 19 december 2010 20:47 schreef Egamer het volgende:
[..]
Hehe yes, ik had er echt nooit mee moeten stoppen eigenlijk.Ach ja, nu sta ik alweer 2-0 voor, dus.
Mardy Bums (1006752)quote:
Whehe, nu weer omhoogquote:Op zondag 19 december 2010 20:53 schreef Egamer het volgende:
[..]
Mardy Bums (1006752)
Zelfde naam als de vorige keer
quote:Op zondag 19 december 2010 21:04 schreef klootzzz het volgende:
Avond mensen,
Beetje laat aanwezig maar zat vast in de sneeuw vanaf de centrale bank in de huiskamer naar te pc kamer toe!
Help mij ookquote:Op zondag 19 december 2010 21:05 schreef klootzzz het volgende:
[..]
Hahaha
Scoor!!!! De zweep erover drasss
Derde kans om zeepquote:Allard Boender had de voorsprong van Bifröst op zijn voet, maar zijn striemende schot vanaf rechts verdween net over de doellat.
Gv, ze gaan het alle 3 doen, dan word ik dus 5dequote:Op zondag 19 december 2010 20:04 schreef FrituurVetPet het volgende:
Zo, eens even kijken hoeveel van de 3 teams die me op papier in kunnen halen omdat ik verlies dat ook daadwerkelijk doen.
De stand boeit maar op 1 moment...en da's pas na de 14e wedstrijdquote:Op zondag 19 december 2010 21:08 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Gv, ze gaan het alle 3 doen, dan word ik dus 5de
Hmm niet gezien dat hij ook uit de buurt komt! Geldt voor een derby in de comp ook geen verschil in mid ratings zoals in de beker?quote:00:00
Supportersgroepen van beide teams uit Amsterdam probeerden elkaar te overstemmen met aanmoedigingen voor hun favorieten, zodat het stadion veranderde in één grote heksenketel.
00:00
Bij fraai zonnig weer vulde een publiek van 21022 mensen De Meer.
Grr Vink als scheids of die schele Nijhuisquote:04:36
Het publiek vond dat (Jiang) (Hengsheng) een penalty had moeten krijgen in de 4e minuut, nadat hij werd neergehaald door keeper Jonathan Revyn bij een poging langs hem te komen.
Onmogelijk!!quote:Op zondag 19 december 2010 21:13 schreef Drassss het volgende:
Bagger nog geen goals Klootzzz. Je magie is weg helaas.
Dat is zeker waar, maar aangezien ik dus vanwege de beker vandaag de wedstrijd laat varen, zit de enige spanning hem erin hoeveel tegenstanders me voorbij schieten. Dat wordt dus 3 uit de mogelijke 3. Ik vond het wel leuk om de VI als 2de binnen te wandelenquote:Op zondag 19 december 2010 21:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
De stand boeit maar op 1 moment...en da's pas na de 14e wedstrijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |