Ik heb niks gekookt... de frituurpan frituurde wat patat voor mequote:Op zondag 19 december 2010 19:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
weetikveel
wat je hebt gekookt
dat is ook goed, ik kan wel wat gebruiken nuquote:Op zondag 19 december 2010 19:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb niks gekookt... de frituurpan frituurde wat patat voor me
Ik ben min of meer verplicht om te koken ALs de begeleiding er achter komt dat ik de hele week doe met magnetron-ovenmaaltijden of steeds naar de snackbar ga, zit ik met een groot probleem.quote:Op zondag 19 december 2010 19:43 schreef iBenny het volgende:
En om terug te komen op dat koken... ik kan niet veel, maar wel iets koken
Prima stok achter de deur toch!quote:Op zondag 19 december 2010 19:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben min of meer verplicht om te koken ALs de begeleiding er achter komt dat ik de hele week doe met magnetron-ovenmaaltijden of steeds naar de snackbar ga, zit ik met een groot probleem.
Wel terechte gedoe.quote:Op zondag 19 december 2010 19:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het zou wat zijn zeg, alleen om dat eten gedoe
En, heb je 3 uur in de rij gestaan om een euro te geven?quote:
En sowieso,,al maak je niet te vreten voer, je gaat het toch als lekker zien, omdat jij hetzelf hebt gemaakt.quote:Op zondag 19 december 2010 19:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook niet... ouders enzo.
Maar als het nodig kan ik wel het een en ander
Dat wel, maar ik vind koken ook gewoon leuk, dus heb ik dat probleem niet. Ja ik kook steeds vaker voor 2 dagen dat ik het dus de andere dag opwarm in de magnetron, maar dat wordt volgens mij wel gezien als zelf koken.quote:
Integendeel...quote:Op zondag 19 december 2010 19:51 schreef Boudibou het volgende:
[..]
En sowieso,,al maak je niet te vreten voer, je gaat het toch als lekker zien, omdat jij hetzelf hebt gemaakt.
Quid pro quo...jij kookt voor me, ik bescherm je als alleen thuis bent..quote:Op zondag 19 december 2010 19:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
En, heb je 3 uur in de rij gestaan om een euro te geven?
Ik kook ook niet, alleen als ik alleen thuis ben
ja dat wel, want dan heb je wel gekookt, en het is zonder om eten weg te gooienquote:Op zondag 19 december 2010 19:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik vind koken ook gewoon leuk, dus heb ik dat probleem niet. Ja ik kook steeds vaker voor 2 dagen dat ik het dus de andere dag opwarm in de magnetron, maar dat wordt volgens mij wel gezien als zelf koken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |