Ik heb niks gekookt... de frituurpan frituurde wat patat voor mequote:Op zondag 19 december 2010 19:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
weetikveel
wat je hebt gekookt
dat is ook goed, ik kan wel wat gebruiken nuquote:Op zondag 19 december 2010 19:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb niks gekookt... de frituurpan frituurde wat patat voor me
Ik ben min of meer verplicht om te koken ALs de begeleiding er achter komt dat ik de hele week doe met magnetron-ovenmaaltijden of steeds naar de snackbar ga, zit ik met een groot probleem.quote:Op zondag 19 december 2010 19:43 schreef iBenny het volgende:
En om terug te komen op dat koken... ik kan niet veel, maar wel iets koken
Prima stok achter de deur toch!quote:Op zondag 19 december 2010 19:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben min of meer verplicht om te koken ALs de begeleiding er achter komt dat ik de hele week doe met magnetron-ovenmaaltijden of steeds naar de snackbar ga, zit ik met een groot probleem.
Wel terechte gedoe.quote:Op zondag 19 december 2010 19:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het zou wat zijn zeg, alleen om dat eten gedoe
En, heb je 3 uur in de rij gestaan om een euro te geven?quote:
En sowieso,,al maak je niet te vreten voer, je gaat het toch als lekker zien, omdat jij hetzelf hebt gemaakt.quote:Op zondag 19 december 2010 19:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook niet... ouders enzo.
Maar als het nodig kan ik wel het een en ander
Dat wel, maar ik vind koken ook gewoon leuk, dus heb ik dat probleem niet. Ja ik kook steeds vaker voor 2 dagen dat ik het dus de andere dag opwarm in de magnetron, maar dat wordt volgens mij wel gezien als zelf koken.quote:
Integendeel...quote:Op zondag 19 december 2010 19:51 schreef Boudibou het volgende:
[..]
En sowieso,,al maak je niet te vreten voer, je gaat het toch als lekker zien, omdat jij hetzelf hebt gemaakt.
Quid pro quo...jij kookt voor me, ik bescherm je als alleen thuis bent..quote:Op zondag 19 december 2010 19:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
En, heb je 3 uur in de rij gestaan om een euro te geven?
Ik kook ook niet, alleen als ik alleen thuis ben
ja dat wel, want dan heb je wel gekookt, en het is zonder om eten weg te gooienquote:Op zondag 19 december 2010 19:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik vind koken ook gewoon leuk, dus heb ik dat probleem niet. Ja ik kook steeds vaker voor 2 dagen dat ik het dus de andere dag opwarm in de magnetron, maar dat wordt volgens mij wel gezien als zelf koken.
met wat bescherm je me dan?quote:Op zondag 19 december 2010 19:51 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Quid pro quo...jij kookt voor me, ik bescherm je als alleen thuis bent..
Ask your dad, ik vind er geen zak aanquote:Op zondag 19 december 2010 19:52 schreef Lutte het volgende:
What the banaan is er zo leuk aan patience?!
oooh mag ik je nu aanraken?quote:Op zondag 19 december 2010 19:52 schreef tdrone het volgende:
glazen huis was leuk de rij van mensen voor de brievenbus viel reuze me (in Breda was hij langer)
verder wel best koud
en heb sterretje van oh oh cherso nog gezien
In Breda was er echt geen beginnen aan.quote:Op zondag 19 december 2010 19:52 schreef tdrone het volgende:
glazen huis was leuk de rij van mensen voor de brievenbus viel reuze me (in Breda was hij langer)
verder wel best koud
Je bent op tv geweest?quote:Op zondag 19 december 2010 19:52 schreef tdrone het volgende:
verder wel best koud
wanneer ga jij nu?quote:Op zondag 19 december 2010 19:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
In Breda was er echt geen beginnen aan.
Maar tof!
Hier in de buurt hadden ze het Gazen Huis.quote:Op zondag 19 december 2010 19:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
in Amstelveen hebben ze in het Amstelpark een glazen huisje met computers erin ook het Glazen huis genoemd
quote:Op zondag 19 december 2010 19:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hier in de buurt hadden ze het Gazen Huis.
Lichaamswarmte en bepaalde lichaamsdelen..quote:Op zondag 19 december 2010 19:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
met wat bescherm je me dan?
Ik doe het wel soms hoor, eten weggooien, eet nog steeds af en toe heel slecht, maar niet zo slecht als 1.5 jaar geleden, toen was ik zo depressief dat er maar 5 happen in konden ofzo.quote:Op zondag 19 december 2010 19:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja dat wel, want dan heb je wel gekookt, en het is zonder om eten weg te gooien
ik denk het niet... we stonden op een gegeven moment wel vooraan maar niet op een plaats waar de camera's vaak filmenquote:
Jij wilt CC beschermen met je zwans?quote:Op zondag 19 december 2010 19:56 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Lichaamswarmte en bepaalde lichaamsdelen..
oehh dat lijkt me wel watquote:Op zondag 19 december 2010 19:56 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Lichaamswarmte en bepaalde lichaamsdelen..
Fijn dat het nu wat beter gaat danquote:Op zondag 19 december 2010 19:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik doe het wel soms hoor, eten weggooien, eet nog steeds af en toe heel slecht, maar niet zo slecht als 1.5 jaar geleden, toen was ik zo depressief dat er maar 5 happen in konden ofzo.
Oh Oh Cherso..daar hoor je ook niets meer over. Stelletje eendagsvliegen.quote:Op zondag 19 december 2010 19:52 schreef tdrone het volgende:
verder wel best koud
Balen, ik ga iig woensdag nog even kijken. Misschien nog een andere keer, maar ja ik heb het geluk dat ik 15-20 minuten lopend van de Markt af woon.quote:Op zondag 19 december 2010 19:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Niet meer denk ik. Of misschien donderdagnacht met Ron en ouders.
Barbie wilt in de playboyquote:Op zondag 19 december 2010 19:57 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Oh Oh Cherso..daar hoor je ook niets meer over. Stelletje eendagsvliegen.
*kijkt naar UI*quote:Op zondag 19 december 2010 19:57 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Oh Oh Cherso..daar hoor je ook niets meer over. Stelletje eendagsvliegen.
Ja, dat was geen fijne periode.. Nu ben ik met af en toe een terugval op de goede weg gelukkigquote:Op zondag 19 december 2010 19:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oehh dat lijkt me wel wat
[..]
Fijn dat het nu wat beter gaat dan
Je kunt het Bos.quote:Op zondag 19 december 2010 19:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat was geen fijne periode.. Nu ben ik met af en toe een terugval op de goede weg gelukkig
geenidee, ik lees dat ding nietquote:Op zondag 19 december 2010 19:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat wilten de mensjens die de Playboy 'lezen' toch niet?
Oke sterkte dan Bosquote:Op zondag 19 december 2010 19:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat was geen fijne periode.. Nu ben ik met af en toe een terugval op de goede weg gelukkig
Lichaamsdelen als in armen, voeten...quote:Op zondag 19 december 2010 19:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij wilt CC beschermen met je zwans?_____!
Ja, ik zit de laatste dagen weer even in wat zwaarder weer, maar daar kom ik wel weer uit hoor. Net als de vorige keren bij een terugval.quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 20:00 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Lichaamsdelen als in armen, voeten...
Bovendien kan ik ook met mijn leuter haa me beschermen Ja, maar dan moet er eerst ff flink getrokken zijn, zodat ik de overvaller/inbreker blind kan spuiten
Ff eten
geef er een schop tegen!quote:Op zondag 19 december 2010 20:01 schreef iBenny het volgende:
Dat grafinternet hier ligt er telkens uit
quote:Op zondag 19 december 2010 20:01 schreef iBenny het volgende:
Dat grafinternet hier ligt er telkens uit
Ik ga geen meetlat in de grond stoppen, maar hier volgens mij wel meer dan 15 cmquote:
hier denk ik 21 ofzoquote:Op zondag 19 december 2010 20:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik win... wij hebben nu nog 19cm liggen
en een IK hou van Lutte?quote:Op zondag 19 december 2010 20:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
En ik heb nog geen sneeuwpop gemaakt
Ik ook niet, de sneeuw was te poederigquote:Op zondag 19 december 2010 20:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
En ik heb nog geen sneeuwpop gemaakt
Hier ookquote:Op zondag 19 december 2010 20:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ook niet, de sneeuw was te poederig
ik woon niet in Utrechtquote:Op zondag 19 december 2010 20:31 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Liefje, je doet dus iets niet goed als ik me verveel.![]()
uhuquote:Op zondag 19 december 2010 20:34 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Das een ding..![]()
Maar wie weet tot snel...
LOI nederlandsquote:Op zondag 19 december 2010 20:35 schreef iBenny het volgende:
Ik heb een hit, omdat er Fuk Joe in zit
danny padinero in the house!quote:Op zondag 19 december 2010 20:35 schreef iBenny het volgende:
Ik heb een hit, omdat er Fuk Joe in zit
LOI engels danquote:Op zondag 19 december 2010 20:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
haha, u faalt... het is namelijk Engels
Sorry ccquote:Op zondag 19 december 2010 20:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Niks mee te maken, je schrijft het gewoon niet zo
quote:Op zondag 19 december 2010 20:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet, al begrijp ik van wel.
Is al Goed Bennyquote:
geenidee, bij jou thuis dan?quote:Op zondag 19 december 2010 20:48 schreef Boudibou het volgende:
We hadden toch al besloten de meet ergens anders dan Stairway te houden?
Dat is een optie!quote:Op zondag 19 december 2010 20:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
geenidee, bij jou thuis dan?
en de rest dan?quote:Op zondag 19 december 2010 20:53 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Sorry, er miste wel iets..
Dat is een optie...voor jou
stad?quote:Op zondag 19 december 2010 20:53 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Laat ik tegen die tijd wel weten, mocht het zover komen.
Kom maar met de bus naar Uithoorn dan haalt Benny ons opquote:Op zondag 19 december 2010 20:59 schreef Oceanview het volgende:
Tenzij CC me wilt komen ophalen en brengen
Okquote:Op zondag 19 december 2010 21:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Kom maar met de bus naar Uithoorn dan haalt Benny ons op
Komt goedquote:Op zondag 19 december 2010 21:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Bij breukelen hedat weet ik wel te vinden :
Cc heeft, in dat geval, een slaapplekquote:Op zondag 19 december 2010 20:59 schreef Oceanview het volgende:
Tenzij CC me wilt komen ophalen en brengen
HOAX, het is overdag, en ik wil thuis slapenquote:Op zondag 19 december 2010 21:05 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Cc heeft, in dat geval, een slaapplek
Wat is overdag?quote:Op zondag 19 december 2010 21:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
HOAX, het is overdag, en ik wil thuis slapen
Ow,,dan wordt het een ander verhaal..quote:Op zondag 19 december 2010 21:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
weetikveel vanaf 1 uur ofzo tot een uur of 8/9
ja ik hou van Sesamstraatquote:Op zondag 19 december 2010 21:14 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ow,,dan wordt het een ander verhaal..
In de middag een meet?![]()
Moeten we op tijd zijn voor Seee-sam-straaaaat tudududu ofzeauw?
sommige mensen moeten nog een heel stuk reizen..quote:Op zondag 19 december 2010 21:14 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ow,,dan wordt het een ander verhaal..
In de middag een meet?![]()
Moeten we op tijd zijn voor Seee-sam-straaaaat tudududu ofzeauw?
Amsterdam en ben jong dus mag niet zover reizen in mijn eentje naar een paar autistenquote:Op zondag 19 december 2010 21:04 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Want jij woont in een betere stad?
oke dan, ik weet niet hoelang ik erover doe naar Utrecht,,,32 km...quote:Op zondag 19 december 2010 21:23 schreef tdrone het volgende:
ik denk dat utrecht iets centraler ligt...
maar voor mij maakt het niet zoveel uit 4,5 uur of 5 uur
Allebé plein met al de criminelenquote:Op zondag 19 december 2010 21:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Kunnen we daar niet meeten?
Je ze gingen naar me schreeuwen gekquote:Op zondag 19 december 2010 21:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Allebé plein met al de criminelen
Was ikquote:Op zondag 19 december 2010 21:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je ze gingen naar me schreeuwen gek
Wanneer...?quote:Op zondag 19 december 2010 21:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Kunnen we daar niet meeten?
ik kan in toekomst kijken jwzquote:Op zondag 19 december 2010 21:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha toen zat ik nog niet op FOK!
ik kom toch nietquote:Op zondag 19 december 2010 21:35 schreef 92Merel het volgende:
Jullie zijn druk bezig een meet te regelen zo te zien?
Mooie stad Amsterdam. Studeer er ook, primaquote:Op zondag 19 december 2010 21:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Amsterdam en ben jong dus mag niet zover reizen in mijn eentje naar een paar autisten
Kom je uit Parijs ofzoquote:Op zondag 19 december 2010 21:23 schreef tdrone het volgende:
ik denk dat utrecht iets centraler ligt...
maar voor mij maakt het niet zoveel uit 4,5 uur of 5 uur
Volgende week? Zou kunnenquote:Op zondag 19 december 2010 21:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Geenidee, in de week voor oud en nieuw ofzo>?
Ah mooizoquote:Op zondag 19 december 2010 21:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja hoor , lekker gewerkt gisteren
Oh tof ! Geen last gehad van de sneeuw enzo dan met er komen en weer terug gaan?quote:Op zondag 19 december 2010 21:37 schreef tdrone het volgende:
[..]
net naar serious request geweest in Eindhoven
Mooizoquote:
Okee, even kijken wat mn werkrooster is maar ik zou opzich wel doorkunnen rijden naar Amsterdam CSquote:
okquote:Op zondag 19 december 2010 21:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Okee, even kijken wat mn werkrooster is maar ik zou opzich wel doorkunnen rijden naar Amsterdam CS![]()
Ook best primaquote:
van Amstelveen naar Brabant Lutte ontvoeren Amsterdamquote:Op zondag 19 december 2010 21:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
ok
Rijden we om, om Lutte te ontvoeren?
Met bruut geweld?quote:Op zondag 19 december 2010 21:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
ok
Rijden we om, om Lutte te ontvoeren?
Zie daar het trieste niet van in. Ken er genoeg die met dit weer moesten afrijden...nou dat hebben ze geweten..quote:Op zondag 19 december 2010 21:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ook best prima![]()
Kom er alleen net wel achter dat mn rijles voor morgen uitvalt, vrijdag viel het ook al uit en woensdag tussentijdsetoets, dus gaat lekker
Ai dat is balen.. Maar heb je wel vertrouwen in die toets? Dan kan 1 les missen toch geen kwaad. of zie ik het verkeerd? (heb geen rijbewijs en stam ook uit de tijd dat de tussentijdse toets er nog niet eens was volgens mijquote:Op zondag 19 december 2010 21:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ook best prima![]()
Kom er alleen net wel achter dat mn rijles voor morgen uitvalt, vrijdag viel het ook al uit en woensdag tussentijdsetoets, dus gaat lekker
TTT is nog niet afgezegd he.. En ik heb 31 december mn examen.quote:Op zondag 19 december 2010 21:43 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Zie daar het trieste niet van in. Ken er genoeg die met dit weer moesten afrijden...nou dat hebben ze geweten..
Hm tja ik heb lessen van 2 uur, dus dan heb ik 4 uur gemist en dat is aardig wat..quote:Op zondag 19 december 2010 21:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ai dat is balen.. Maar heb je wel vertrouwen in die toets? Dan kan 1 les missen toch geen kwaad. of zie ik het verkeerd? (heb geen rijbewijs en stam ook uit de tijd dat de tussentijdse toets er nog niet eens was volgens mij).
spannend!quote:Op zondag 19 december 2010 21:43 schreef 92Merel het volgende:
[..]
TTT is nog niet afgezegd he.. En ik heb 31 december mn examen.
Dat beantwoordt mijn vraag, in een iets andere hoedanigheid gesteld, niet.quote:Op zondag 19 december 2010 21:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
overstappen, vertraging,,....
nee limburg was toen nog goed bereikbaarquote:Op zondag 19 december 2010 21:39 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah mooizo![]()
[..]
Oh tof ! Geen last gehad van de sneeuw enzo dan met er komen en weer terug gaan?
als je ergens anders vandaan moet komen kan het even duren voor je er bent ...quote:Op zondag 19 december 2010 21:44 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat beantwoordt mijn vraag, in een iets andere hoedanigheid gesteld, niet.
Ah mooizoquote:Op zondag 19 december 2010 21:44 schreef tdrone het volgende:
[..]
nee limburg was toen nog goed bereikbaar
Ja, ok, dat begrijp ik. Maar bedoelde te zeggen dat gemiste lessen en misschien het uitstellen van je examen niet eens zo slecht is.quote:Op zondag 19 december 2010 21:43 schreef 92Merel het volgende:
[..]
TTT is nog niet afgezegd he.. En ik heb 31 december mn examen.
Vergeet alleen telkens mn meetpunten met parkeren en ik kijk nog te slechtquote:
Het spijt me.quote:Op zondag 19 december 2010 21:37 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Mooie stad Amsterdam. Studeer er ook, prima
Ben geen autist btw. Dank!
Okee duidelijkquote:Op zondag 19 december 2010 21:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hm tja ik heb lessen van 2 uur, dus dan heb ik 4 uur gemist en dat is aardig wat..
TTT is opzich niet heel belangrijk, maar ik wil het wel halen eigenlijk.
We begrijpen elkaar niet. Waar moet die 5 uur durende vent vandaan komen?quote:Op zondag 19 december 2010 21:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als je ergens anders vandaan moet komen kan het even duren voor je er bent ...
Limburg ofzo?quote:Op zondag 19 december 2010 21:47 schreef Boudibou het volgende:
[..]
We begrijpen elkaar niet. Waar moet die 5 uur durende vent vandaan komen?
Maastricht - Utrecht is 2 uur als ik het me goed herinner, naar Amsterdam komt er dan nog 45 min bij ongeveer. Dus aan die 5 uur kom je echt niet in Nederland..quote:
Ja oke daar zit wat inquote:Op zondag 19 december 2010 21:46 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ja, ok, dat begrijp ik. Maar bedoelde te zeggen dat gemiste lessen en misschien het uitstellen van je examen niet eens zo slecht is.
tja hij kan er niks aan doenquote:Op zondag 19 december 2010 21:51 schreef Boudibou het volgende:
[..]
In welk gat moet je dan wonen om er 5 uur over te doen?
Kan niet he..
Jawel..geen onzin verkopen.quote:Op zondag 19 december 2010 21:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tja hij kan er niks aan doen
sowieso doe ik er al een uur tot 1,5 uur over dus zo vreemd is het nietquote:
Onzin.quote:Op zondag 19 december 2010 21:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
sowieso doe ik er al een uur tot 1,5 uur over dus zo vreemd is het niet
nou ik heb geen idee maar naar breukelen is sowieso half uur dus een uur zekerquote:Op zondag 19 december 2010 21:56 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Onzin.
Ik heb het uiteraard niet over deze chaotische periode he..in het algemeen. Amstelveen-Utrecht is never nooit anderhalf uur.
Dan ga je met de sprinter ofzo..quote:Op zondag 19 december 2010 21:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nou ik heb geen idee maar naar breukelen is sowieso half uur dus een uur zeker
nee dat is zoquote:Op zondag 19 december 2010 22:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Voor jou is het toch ook niet zolang?
Ja heel erg, ben er dan ook zo'n 5-6 dagen per weekquote:
Het is goedquote:Op zondag 19 december 2010 22:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja oke het was gewoon een schatting
oke dan, voor je werk?quote:Op zondag 19 december 2010 22:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja heel erg, ben er dan ook zo'n 5-6 dagen per week
2 dagen werk, 3 dagen school en dan vaak nog als ik wat leuks ga doen en anders wel met rijlessen.quote:
Iets meer dan een uur. 15 minuten lopen naar station en dan 50 min in de treinquote:
Houtuh?quote:Op zondag 19 december 2010 22:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, dat is een minuut of 5 naar centraal
Oke vooruit... jij mag datquote:Op zondag 19 december 2010 22:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik zeur wanneer ik wel
En ten nagedachtenis van HT:
[ afbeelding ]
lekker je broer inpeperenquote:Op zondag 19 december 2010 22:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
CC!
Er ligt hier echt veel sneeeeuw!
Hier ook best wel. Had net nog even mijn lage kappa's aan toen ik even naar de brievenbus liep. Maar daarna maar snel mijn hogere schoenen aangedaan toen ik naar de schuur liep voor bier.quote:Op zondag 19 december 2010 22:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
CC!
Er ligt hier echt veel sneeeeuw!
heerlijk he dat natte gevoelquote:Op zondag 19 december 2010 22:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier ook best wel. Had net nog even mijn lage kappa's aan toen ik even naar de brievenbus liep. Maar daarna maar snel mijn hogere schoenen aangedaan toen ik naar de schuur liep voor bier.
Mijn broekspijpen waren namelijk best wel wit aan de onderkant
...quote:Op zondag 19 december 2010 22:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
heerlijk he dat natte gevoel
Nou niet echt, het matje bij de voorduer lag helemaal vol met sneeuw.quote:Op zondag 19 december 2010 22:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
heerlijk he dat natte gevoel
ja best wel irritantquote:Op zondag 19 december 2010 22:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou niet echt, het matje bij de voorduer lag helemaal vol met sneeuw.
Maar ik had wel mazzel. Net toen ik de post in de bus had geduwd, kwam de wagen van TNT aangereden. En de bus staat ook nog iets van 100 meter verderop, dus echt een verre wandeling is dat nietquote:
ooh mazzelquote:Op zondag 19 december 2010 22:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar ik had wel mazzel. Net toen ik de post in de bus had geduwd, kwam de wagen van TNT aangereden. En de bus staat ook nog iets van 100 meter verderop, dus echt een verre wandeling is dat niet
Slaap lekker ccquote:Op zondag 19 december 2010 22:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik ga slapen
Truste lekkertjes
Dankje... al denk ik nog wel fftjes wakker blijfquote:Op zondag 19 december 2010 22:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Thnx Benny, jij ook voor straks
Nogmaals trusten.quote:Op zondag 19 december 2010 22:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik ga slapen
Truste lekkertjes
Trusten.quote:Op zondag 19 december 2010 22:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik ga slapen
Truste lekkertjes
Dan alquote:
Ja. Maar ik ga wel meteen naar boven, dus ben om kwart voor wel weg.quote:
Ik mag dat anders ook echt niet hoor! Doordeweeks tien uur, en als er een leuk programma is half elf.quote:Op zondag 19 december 2010 22:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan al![]()
Hoewel ik wel begrijp dat meisjes van 15 op tijd naar bed moeten. Toen ik 15 was lag ik allang op bed om dit tijdstip
Okequote:Op zondag 19 december 2010 22:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja. Maar ik ga wel meteen naar boven, dus ben om kwart voor wel weg.
Maar hoef morgen pas om tien voor half twaalf op school te zijn, dus ben er 's ochtends wel even.
Okeequote:Op zondag 19 december 2010 22:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik mag dat anders ook echt niet hoor! Doordeweeks tien uur, en als er een leuk programma is half elf.
Vrijdag/zaterdag mag ik zelf bepalen, want dan maak ik het toch niet later dan twaalf uur.
En zondag, half elf ook wel, alleen nu dus iets later, omdat uitslapen.
IK laat Arrow op staanquote:
Wederhelftquote:
quote:Op maandag 20 december 2010 08:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wederhelft![]()
![]()
Goede reis gehad van het weekend?
Lekker, kleine is uit logeren geweest, dus die had ook een super weekendquote:Op maandag 20 december 2010 08:22 schreef NBT het volgende:
[..]
![]()
Heee!
![]()
Ja dat is goed bevallen! Geen last van de sneeuw gehad, het viel allemaal mee!Hoe was jou weekend?
Dus jij heb het lekker rustig gehad?!quote:Op maandag 20 december 2010 08:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Lekker, kleine is uit logeren geweest, dus die had ook een super weekend
tdrone!quote:
Tering, ben je gek!quote:Op maandag 20 december 2010 08:40 schreef tdrone het volgende:
ben gisteren naar serious request in Eindhoven geweest
heb wel ijskoude voeten nu omdat er hier 20 cm sneeuw ligt
Naar Geleen geweest!quote:
quote:Op maandag 20 december 2010 08:47 schreef NBT het volgende:
[..]
Naar Geleen geweest!Wat zou ik daar toch graag willen wonen, jammer dat mijn vriend dat niet wil!
Ik heb een feestje gehad, ik was de enige die de hele tijd op de dansvloer stond!
Biesenhof!quote:Op maandag 20 december 2010 08:51 schreef tdrone het volgende:
[..]
daar loop ik stage (en ben ik nu dus)
waar ben je geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |