ok duidelijk genoegquote:Op zondag 19 december 2010 19:34 schreef Jolene22 het volgende:
Niks. En ze reageert niet en ze heeft al een jaar een andere vriend. Lijkt me helder toch?
Als ze je echt leuk genoeg vond om ook maar te overwegen om haar vriend te verlaten had je dat al wel gemerkt en dan heb ik het niet over even aankijken.
Als ze niet reageert dan wil ze niet met je praten/mailen. Zo simpel is het.
Balen voor je maar volgens mij wist je dit ook al wel een beetje of dacht je echt dat ze interesse had puur alleen omdat ze je soms wat langer aankijkt dan gemiddeld?quote:
Het is ver met je gekomen? Wat bedoel je daarmee?quote:
niks jongen, grapjequote:Op zondag 19 december 2010 20:21 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Het is ver met je gekomen? Wat bedoel je daarmee?
Ja idd.. Als je geen antwoord terug krijgt van iemand weet je al genoeg. Ik weet er ook alles van, altijd geprobeert , kreeg wel soms een antwoord terug als ik geluk had, pas een paar lange dagen later, pff. Of helemaal niets. Nou nu stuur ik ook geen mail meer anders lijkt het idd op stalk gedrag, en zo wil je natuurlijk ook niet overkomen!quote:Op zondag 19 december 2010 20:04 schreef Keep_Walking het volgende:
Je stuurt haar elke maand een brief, maar zij antwoord nooit daarop terug?
...eng.
Niet doen, man. Dat is stalker gedrag.
Jij bent inderdaad ver heen.quote:Op zondag 26 december 2010 18:30 schreef Clovert het volgende:
Ik weet wel dat ze met me speelt, ben enkel benieuwd naar de uitkomst van haar spelletje.
Heeft ze een vriend?quote:
Ik zou het ook niet moeten hebben, hij vond het blijkbaar niet erg.quote:Op zondag 26 december 2010 19:16 schreef Snoepje5 het volgende:
Je weet dat je haar een mail hebt gestuurd die haar niet beviel.
Je weet dat ze een vriend heeft.
Wat is je probleem? Laat haar met rust.
Dat die vriend van haar vriendelijk tegen jou is verbaasd mij zeer. Ik zou jou alles behalve vriendelijk vinden als je mijn vriendin zo lastigvalt met mails.
Waarschijnlijk weet hij het hele verhaal en heeft hij gewoon medelijden met TS. + dat die vriend zelfverzekerd genoeg is om te weten dat hij TS geen enkele bedreiging vormt.quote:Op zondag 26 december 2010 19:16 schreef Snoepje5 het volgende:
Dat die vriend van haar vriendelijk tegen jou is verbaasd mij zeer. Ik zou jou alles behalve vriendelijk vinden als je mijn vriendin zo lastigvalt met mails.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |