SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PerksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UnlockablesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness![]()
hihi, nummer in topictitel vergenten aan te passen..
laatste post :Indeed, maar op de een of andere manier kan ik gewoon niet van die button afblijven..quote:Roll with the fastest
Ik vind prestige voor de vrouwen onder ons; geen keuze kunnen maken dus willen ze extra classes unlocken. Als ze al hun pro perks en shit daar voor over hebben prima, maar niet voor mij![]()
![]()
Om uiteindelijk bij prestige 15 uit te komen en alles te hebben wil ik het wel doen maar het is gewoon zo lang grinden en grinden en grinden. Maar ik own hard
rice rice baby tututututedudududum![]()
Hetzelfde als Xblister. Ik had zoiets van, ok 1 keer prestigen en daar blijft het bij. Ben ik 1 uur level 50 en voila, ben ik zowaar prestige 2![]()
![]()
Ja ik vind die icoontjes zo lelijk, ik ben alleen geprestiged voor de leaderboard. Nu wacht ik gewoon tot er een mooie voorbij komt..quote:Op zondag 19 december 2010 16:16 schreef Fsmxi het volgende:
Hetzelfde als Xblister. Ik had zoiets van, ok 1 keer prestigen en daar blijft het bij. Ben ik 1 uur level 50 en voila, ben ik zowaar prestige 2Roll with the fastest
zoek een leven/vriendin/baanquote:
"Crescendo gramen sementat."
Op dinsdag 11 januari 2011 15:38 schreef Rossdale het volgende:
Veel gezopen + "Maar wel lekkere tieten" = Godsgruwelijk lelijk wijf wat al lang blij was met aandacht, die toevallig wel flinke memmen had?![]()
"Maar ik speel niet veel, hoor."quote:Op zondag 19 december 2010 18:10 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
zoek een leven/vriendin/baan![]()
![]()
Vanaf woensdag misschien 3 uurtjes gespeeldquote:Op zondag 19 december 2010 18:10 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
"Maar ik speel niet veel, hoor."![]()
Ik word er schijt ziek van dat ik matches kom waar het 1700 - 5700 staat en ik in de groep kom die 1700 heeft. Je kan dan het verschil niet omgooien, dat is gewoon onmogelijk.
En dan nog het feit dat je soms 4 tegen 4 speelt, of 4 tegen 6. Matchmaking is echt te slecht voor woorden.
Wat heeft die patch eigenlijk gedaan? Niks?![]()
"Crescendo gramen sementat."
Op dinsdag 11 januari 2011 15:38 schreef Rossdale het volgende:
Veel gezopen + "Maar wel lekkere tieten" = Godsgruwelijk lelijk wijf wat al lang blij was met aandacht, die toevallig wel flinke memmen had?![]()
![]()
Even snel een minitage gemaakt met wat sniperkills.
Na een tijdje wordt die L96A1 wel leuk.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Wat een kut muziekquote:Op zondag 19 december 2010 18:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
Na een tijdje wordt die L96A1 wel leuk.![]()
Totdat ie opeens geen deuk in een pakje boter kan slaan.quote:Op zondag 19 december 2010 18:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
Na een tijdje wordt die L96A1 wel leuk.![]()
![]()
Ik denk dat ze de wapens nog aan het tweaken zijn met van die hotfixes. De instellingen worden telkens gedownload als er "connecting" staat. Daar kunnen ze ook de stats van de wapens veranderen.![]()
Is zeker maar goed. Zou niet goed zijn als ik dat soort muziek onder me montages zou neerzetten.quote:Op zondag 19 december 2010 19:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Goed dat t mijn filmpje is en niet de jouwe toch.Niet om je aftezeiken of zo btw. Vond het er alleen niet helemaal bijpassen. Van de rest zitten er wel aardige kills tussen
[ Bericht 6% gewijzigd door mash_ op 19-12-2010 19:58:44 ]![]()
Leuk.. Mijn autootje flikkert door het level heen![]()
Wanneer gaat de kwaliteit van de spellen weer omhoog naar het labeltje "speelbaar"?
[ Bericht 0% gewijzigd door KoningStoma op 19-12-2010 20:40:35 ]![]()
Bij mij is het speelbaar. Al wekenquote:Op zondag 19 december 2010 20:30 schreef KoningStoma het volgende:
Leuk.. Mijn autootje flikkerd door het level heen![]()
Wanneer gaat de kwaliteit van de spellen weer omhoog naar het labeltje "speelbaar"?
Half bezopen is weggegooid geld.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: