O.quote:
Ik woon dan ook langs Eindhovenquote:Op zondag 19 december 2010 15:56 schreef porsche1 het volgende:
[..]
O.ik dacht dat het waar was, jij gebruikt ook van dat soort taal.
Dat klopt. maar alsnog.quote:Op zondag 19 december 2010 15:56 schreef Krambo het volgende:
[..]
Voor het goede doel maakt dat niks uit toch
Ik gok John Bakker bezopen.quote:Op zondag 19 december 2010 15:56 schreef MadMaster het volgende:
Er schijt een bijzondere gast te komen...
Ik gok op Bassie:
quote:Op zondag 19 december 2010 15:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik had zooooveel zin in SR steeds, maar ik voel me echt enorm kut en ben ingestort dus jullie zullen me moeten missen denk ik. Misschien van de week als ik in Eindhoven ben (ben nu bij mijn ouders), denk het wel, maar goed dat zien we dan wel weer. Viel Spass iig.
Met je kut accent.quote:
joe!quote:Op zondag 19 december 2010 15:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik had zooooveel zin in SR steeds, maar ik voel me echt enorm kut en ben ingestort dus jullie zullen me moeten missen denk ik. Misschien van de week als ik in Eindhoven ben (ben nu bij mijn ouders), denk het wel, maar goed dat zien we dan wel weer. Viel Spass iig.
Sterktequote:Op zondag 19 december 2010 15:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
Aaah Mexicaantje tocchquote:Op zondag 19 december 2010 15:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
quote:Op zondag 19 december 2010 15:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
"Dat soort taal".quote:Op zondag 19 december 2010 15:56 schreef porsche1 het volgende:
[..]
O.ik dacht dat het waar was, jij gebruikt ook van dat soort taal.
hoi knullenquote:
Sterktequote:Op zondag 19 december 2010 15:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
quote:Op zondag 19 december 2010 15:58 schreef Briggy het volgende:
Voor de mensen die liever niet naar de headlines kijken... Paul Rabbering![]()
[ afbeelding ]
Jullie gebruiken het ook door mij.quote:
Ik zet maar even mijn eigen muziek op.quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 15:58 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Jullie gebruiken het ook door mij.![]()
Vet he.
HAHAHA JA EN GEORGE SNAPTE DE KLOE NIE XdDDquote:Op zondag 19 december 2010 16:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar Guus Meeuw is.
Dit dus.quote:Op zondag 19 december 2010 16:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar Guus Meeuw is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |