ijssneeuwvrijquote:Op zondag 19 december 2010 15:39 schreef Zeroku het volgende:
Dat weer ook in Eindhoven. Fijn, dat ik daar morgen door naar school mag
Ik heb morgen tentamens.quote:
Bugje, als het topic vol is en hij wil autorefreshenquote:Op zondag 19 december 2010 15:39 schreef porsche1 het volgende:
Wat is dit voor AIDS? Ik krijg steeds van dat er een gevaarlijk script ofzo moet worden gestopt anders kan dit invloed hebben op mijn PC. Steeds na een tijdje dat ik een topic open heb staan.
IE zeker?quote:Op zondag 19 december 2010 15:39 schreef porsche1 het volgende:
Wat is dit voor AIDS? Ik krijg steeds van dat er een gevaarlijk script ofzo moet worden gestopt anders kan dit invloed hebben op mijn PC. Steeds na een tijdje dat ik een topic open heb staan.
ze hebben je IP gedetecteerd en waarschuwen je dat je binnen een kort tijdsbestek naar ONZ moet gaan, anders krijg je een banquote:Op zondag 19 december 2010 15:39 schreef porsche1 het volgende:
indeed!quote:
Lijkt wel een beetje op Hootie and the Blowfish.quote:
Nee, ook tussendoor.quote:Op zondag 19 december 2010 15:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bugje, als het topic vol is en hij wil autorefreshen
Waarom ga jij dan niet gezellig met hem mee.quote:Op zondag 19 december 2010 15:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ze hebben je IP gedetecteerd en waarschuwen je dat je binnen een kort tijdsbestek naar ONZ moet gaan, anders krijg je een ban
We hebben het over Giel, die wordt nog niet aantrekkelijk al zou je zijn hoofd eraf schroevenquote:Op zondag 19 december 2010 15:36 schreef djkoelkast het volgende:
Is er iemand die deze bril van Giel beter vindt staan dan de vorige?
Ik kan er niet over uit, wat een lelijk ding, een wangmeekijkding, die waren in de jaren '80 populair...
Ja, ik gebruik IE.quote:
owja hoor, laat ze maar komenquote:Op zondag 19 december 2010 15:40 schreef Swomp het volgende:
Eerlijk gezegd kan ik niet te veel van deze nummers horen ...
quote:Op zondag 19 december 2010 15:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ze hebben je IP gedetecteerd en waarschuwen je dat je binnen een kort tijdsbestek naar ONZ moet gaan, anders krijg je een ban
danst met je meequote:Op zondag 19 december 2010 15:40 schreef purplerose het volgende:
door de woonkamer danst en meeblert
Sorry hoor, maar hier in het 3fm topic ben ik een gerespecteerd user, jij bent nieuw hier en komt aanzetten van buiten om even leuk te doen tijdens SR. Dus, als je er last van hebt, ga jij maar weg.quote:Op zondag 19 december 2010 15:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waarom ga jij dan niet gezellig met hem mee.
ik heb een stuk of 4-5 browsers op me PC. Maar heb nog nooit een andere gebruikt dan IE. Weet niet waarom. Ben bang voor veranderingen.quote:Op zondag 19 december 2010 15:41 schreef D. het volgende:
[..]
ik had dat ook en sindsdien Fok ik op Chrome
you've been backtraced by the cyberpolice!quote:Op zondag 19 december 2010 15:39 schreef porsche1 het volgende:
heldquote:Op zondag 19 december 2010 15:42 schreef borisz het volgende:
Ik steun #3FM Serious Request met CHARLY LOWNOISE - WONDERFUL DAYS. Bied ook op jouw favoriete plaat, http://3fm.nl/plaat #sr10
quote:Op zondag 19 december 2010 15:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar hier in het 3fm topic ben ik een gerespecteerd user, jij bent nieuw hier en komt aanzetten van buiten om even leuk te doen tijdens SR. Dus, als je er last van hebt, ga jij maar weg.
Wonderful daysquote:Op zondag 19 december 2010 15:42 schreef borisz het volgende:
Ik steun #3FM Serious Request met CHARLY LOWNOISE - WONDERFUL DAYS. Bied ook op jouw favoriete plaat, http://3fm.nl/plaat #sr10
Volgens mij is iedereen hier welkom?quote:Op zondag 19 december 2010 15:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar hier in het 3fm topic ben ik een gerespecteerd user, jij bent nieuw hier en komt aanzetten van buiten om even leuk te doen tijdens SR. Dus, als je er last van hebt, ga jij maar weg.
quote:Op zondag 19 december 2010 15:42 schreef borisz het volgende:
lol!quote:Op zondag 19 december 2010 15:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daaromquote:Op zondag 19 december 2010 15:42 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen hier welkom?
quote:Op zondag 19 december 2010 15:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik stond er ook niet om te springen, maar het probleem was daarmee wel opgelostquote:Op zondag 19 december 2010 15:42 schreef porsche1 het volgende:[/b]
[..]
ik heb een stuk of 4-5 browsers op me PC. Maar heb nog nooit een andere gebruikt dan IE. Weet niet waarom. Ben bang voor veranderingen.
Jij doet echt alsof jij de baas hier bent...quote:Op zondag 19 december 2010 15:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, dat is Roelquote:Op zondag 19 december 2010 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij doet echt alsof jij de baas hier bent...
Dit heb ik ook! Sowieso gaat het allemaal heel langzaam en kut sinds de nieuwe lay-out!quote:Op zondag 19 december 2010 15:39 schreef porsche1 het volgende:
Ik hou niet van 4tjan.quote:Op zondag 19 december 2010 15:42 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
you've been backtraced by the cyberpolice!
quote:Op zondag 19 december 2010 15:43 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Ik stond er ook niet om te springen, maar het probleem was daarmee wel opgelost
Je kunt alles uitzetten, bij optiesquote:Op zondag 19 december 2010 15:43 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dit heb ik ook! Sowieso gaat het allemaal heel langzaam en kut sinds de nieuwe lay-out!
Goede keus!quote:Op zondag 19 december 2010 15:42 schreef borisz het volgende:
Mwoah, dat langzaam heb ik niet echt last van.quote:Op zondag 19 december 2010 15:43 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dit heb ik ook! Sowieso gaat het allemaal heel langzaam en kut sinds de nieuwe lay-out!
Ach, laat 'm maar, iedereen weet beterquote:Op zondag 19 december 2010 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij doet echt alsof jij de baas hier bent...
Idd, Chromequote:Op zondag 19 december 2010 15:44 schreef Zeroku het volgende:
Sowieso is de nieuwe layout niet echt fijn op IE. Chrome/FF werken het best.
Flikker dat eens in een spoiler.quote:
Ja ik heb die autorefresh maar uitgezet, echt een drama is hetquote:Op zondag 19 december 2010 15:43 schreef Guanabana het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |