Dank, Hansquote:Op zondag 19 december 2010 13:17 schreef -Hans- het volgende:
Goed bezig die Rock. En Roel natuurlijk.
vergeet jezelf niet schat!quote:Op zondag 19 december 2010 13:17 schreef -Hans- het volgende:
Goed bezig die Rock. En Roel natuurlijk.
ik zou wel gek zijnquote:Op zondag 19 december 2010 13:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik dcht ff dat je Wijd Open had aangevraagd!
laat het je smaken!quote:
quote:
Zetten ze er niet bij welk nummer je aangevraagd hebt . . .quote:Op zondag 19 december 2010 13:15 schreef naatje_1 het volgende:
Beste Nathanael,
Dank voor je donatie voor 3FM Serious Request 2010! Jij steunt hiermee de actie van 3FM en het Rode Kruis.
Download Wijd Open van BLOF
Als dank hebben we voor jou de single van BLOF - WIJD OPEN, gratis!
Download hier de mp3
Dit zijn je gegevens:
- Donatiebedrag: € 15,00
-knip-
3FM Serious Request
18 t/m 24 december 2010
De Markt, Eindhoven
Het was afgelopen nacht hoorquote:
Neequote:Op zondag 19 december 2010 13:18 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zetten ze er niet bij welk nummer je aangevraagd hebt . . .![]()
En welk nummer is dat dan ??quote:
quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 13:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik zou wel gek zijnNee, Fix Your Accent van Fake Blood
Volgens mij van dit jaar, maar anders eind 2009.quote:Op zondag 19 december 2010 13:19 schreef Cee het volgende:
Mooi liedje is dit zeg.![]()
Ik kende 't niet. Is het een oud nummer? Nu voel ik me dom.
Was een terupactie van Giel. Een tijdje geleden had Frank ook de deur niet opengedaan voor een ontbijtje.quote:Op zondag 19 december 2010 13:13 schreef ThunderChild het volgende:
Lullig van Giel dat 'ie gisterochtend niet open deed . . .![]()
Nee, die komen Wijd Oh Oh pen zingen.quote:Op zondag 19 december 2010 13:19 schreef TheVulture het volgende:
Komt de cast van Oh Oh Cherso nog een variant zingen op Wijd Open?
"Wijd Openstaandekletsnatteochtendkut mooie heuvel achter de duinen"
2009 dacht ik.quote:Op zondag 19 december 2010 13:19 schreef Cee het volgende:
Mooi liedje is dit zeg.![]()
Ik kende 't niet. Is het een oud nummer? Nu voel ik me dom.
quote:Op zondag 19 december 2010 13:19 schreef TheVulture het volgende:
Komt de cast van Oh Oh Cherso nog een variant zingen op Wijd Open?
"Wijd Openstaandekletsnatteochtendkut mooie heuvel achter de duinen"
quote:
ik zie er vooral nick inquote:Op zondag 19 december 2010 13:21 schreef Cee het volgende:
Daar heb je Where's Waldo met die Nickensimon.
.quote:Op zondag 19 december 2010 13:21 schreef Ruud het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hoogtepunt van de avond! by 3FM, on Flickr
[ link | afbeelding ]
Go! by 3FM, on Flickr
quote:Op zondag 19 december 2010 13:21 schreef Ruud het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Go! by 3FM, on Flickr
quote:
Where's Waldoquote:Op zondag 19 december 2010 13:21 schreef Cee het volgende:
Daar heb je Where's Waldo met die Nickensimon.
jakkie bah!quote:Op zondag 19 december 2010 13:21 schreef Ruud het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Go! by 3FM, on Flickr
Of eentje voor tegen Blöfquote:Op zondag 19 december 2010 13:22 schreef TheVulture het volgende:
Is er al een comite om geld in te zamelen om Miss Montreal NIET te draaien?
Waar kan ik me melden?quote:Op zondag 19 december 2010 13:22 schreef TheVulture het volgende:
Is er al een comite om geld in te zamelen om Miss Montreal NIET te draaien?
ben ik blij dat ik geen auto heb!quote:Op zondag 19 december 2010 13:23 schreef MadMaster het volgende:
Aangezien er hier nogal wat Miss Montreal fans zijn:
"@MissMontreal: Ik ga dinsdag trouwens de hele dag liften voor #seriousrequest Ik stap in bij de hoogste bieder en ga liedjes zingen in de auto :-)"
Hoe weet ze nou of de volgende meer gaat bieden dan de auto die stopt voor haarquote:Op zondag 19 december 2010 13:23 schreef MadMaster het volgende:
"@MissMontreal: Ik ga dinsdag trouwens de hele dag liften voor #seriousrequest Ik stap in bij de hoogste bieder en ga liedjes zingen in de auto :-)"
Dat is letterlijk spookrijden.quote:Op zondag 19 december 2010 13:23 schreef MadMaster het volgende:
Iemand zei dat vanochtend al, dacht dat het een grap wasquote:Op zondag 19 december 2010 13:23 schreef MadMaster het volgende:
Iedereen geld bij elkaar leggen, en als ze dan komt vragen of ze haar mond wil houden?quote:Op zondag 19 december 2010 13:23 schreef MadMaster het volgende:
met een dikke bulbar op je autoquote:
Ik hoop dat de laatste lifter een seriemoordenaar blijkt te zijn die haar gevierendeeld op de Oostvaardersplassen uitstrooitquote:Op zondag 19 december 2010 13:23 schreef MadMaster het volgende:
kan ze er niet voor gaan liggen?quote:Op zondag 19 december 2010 13:23 schreef MadMaster het volgende:
Die waren vet hequote:
Ik hoop de eerstequote:Op zondag 19 december 2010 13:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop dat de laatste lifter een seriemoordenaar blijkt te zijn die haar gevierendeeld op de Oostvaardersplassen uitstrooit
quote:Op zondag 19 december 2010 13:25 schreef purplerose het volgende:
[..]
Die waren vet he
en omg John Bakker lam aan de telefoon
dat dusquote:
En dan maar op zoek naar de eerste boom die je tegenkomt - ik kan me niet voorstellen dat je dat een paar nummers kunt aanhorenquote:Op zondag 19 december 2010 13:23 schreef MadMaster het volgende:
gewoon, legendarischquote:Op zondag 19 december 2010 13:25 schreef purplerose het volgende:
[..]
Die waren vet he
en omg John Bakker lam aan de telefoon
quote:Op zondag 19 december 2010 13:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop dat de laatste lifter een seriemoordenaar blijkt te zijn die haar gevierendeeld op de Oostvaardersplassen uitstrooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |