Great minds think alike.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:25 schreef Marie30 het volgende:
[..]
of kwader![]()
Knap dat we hetzelfde dachten.
Je wist ook niet dat ze een vrouw is?quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:25 schreef Jojoortje het volgende:
Ja heel knap
Maar ik wist echt niet dat je een Belg was, dus het was niet op de man gespeeld. Trek het je alsjeblieft niet zo aan
Ook al was ze een lama, dan had ik nog hetzelfde gepost.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je wist ook niet dat ze en vrouw is?
Je snapt het echt niet he?quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ook al was ze een lama, dan had ik nog hetzelfde gepost.
Het ging over een vrouw op het PODIUM. Omgquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:29 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je snapt het echt niet he?
Jij typt eerst dat we jou niet kunnen betrappen op een belediging naar vrouwen toe, vervolgens laten we je een quote zien waarbij je typt je over 2 negatieve, vrouw + belg.
En dan ga jij reageren op het Belg stukje.
Ze was ook heel veel afgevallen zag ik, misschien daarom wel.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:32 schreef Amicitia het volgende:
Ik vind Sara Kroos zoveel leuker nu ik laatst hoorde dat zij zwaar depressief geweest is enzo.
Vrouwen op het podium zijn geen vrouwen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het ging over een vrouw op het PODIUM. Omg
Vrouwen die op het podium staan worden beoordeeld, hoe dan ookquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:43 schreef snakelady het volgende:
[..]
Vrouwen op het podium zijn geen vrouwen?
nog steeds niets jongens ??quote:Op maandag 20 december 2010 22:05 schreef ainoo het volgende:
er zijn maar een paar mannen die echt grappig zijn en die zijn hier al genoemd. helaas horen jullie er allemaal niet bij dus ik zou maar niet zo mans doen omdat je toevallig een piemeltje hebt:p
ik neem mn woorden terug als ik eindelijk wat grappigs lees of kunnen jullie echt niks beters verzinnen dan vrouwen zijn dom ze kunnen niks alleen neuken ha - ha - ha oeeei wat een goeie grap oh wacht ik weet er nog 1 vrouwen die een mening hebbenohhh hahah wat een grap ik zou zo het podium op kunnen
Je smileys stijgen op.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:27 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik vind die coach uit glee wel grappig eerlijk gezegd, Sue Sylvester heet ze daarin.
![]()
![]()
Vrouwen die over piemeltjes praten neemt men sowieso niet serieus.quote:
opzich goede reactie voor dit topic maar niet op mijn quote . want ondertussen gaat het erover dat alle vrouwen niet grappig zijn, of je nou cabaretier bent of niet. en alle mannen zijn wel grappig ineens (het volk met piemel dus, ik weet idd wel dat je niet pas humor hebt als je een piemeltje hebt maar fijn dat je daar zo serieus op in gaat:p ) of nouja 'voelen' zich nogal grappig en superieur hier maar ik wacht nog steeds op die ene grap van jullie die enigszins grappig moet voorstellen . maar nee, de enige reacties zijn weer 'dit begint echt een schijttopic te worden' en 'jezus wat een verzuurde dozen hier, ga weg' .quote:Op dinsdag 21 december 2010 02:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Vrouwen die over piemeltjes praten neemt men sowieso niet serieus.
[ afbeelding ]
"Zij hebben een piemeltje en ikke niet...het is niet eerlijk."
Het ligt niet aan piemeltjes of niet, het ligt aan humor. Er zijn helaas gewoon weinig vrouwen die het echt durven, denk ik. En weinig vrouwen die zich dan een houding kunnen geven. Het komt gewoon heel erg vreemd over. Misschien is het inherent aan het vrouw zijn. Dat jullie onderling geen grappen durven te maken ofzo. Bang voor roddels, achterklap en dat soort dingen. Bij mannen is het toch anders. Het ene moment heeft iemand een ontzettende kutgrap en het andere moment een goede. Het boeit allemaal niet zo veel. Vrouwen spelen wat dat betreft misschien te veel op safe.
En de paar vrouwen die dan cabaretier worden zijn van die niet-vrouw-vrouwen. Eigenlijk een soort neppe versies van mannelijke cabaretiers. Waarschijnlijk omdat de paar vrouwen die meer aan grapjes hebben gedaan vroeger toch al niet goed lagen bij vriendinnen en daarom veel met jongens omgingen. Maar dat is eigenlijk best zielig want dan hoor je nergens bij als vrouw. Niet echt bij de jongens en niet echt bij de meisjes. En ja daar komen dan gedrochten als Sara Kroos uitrollen.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 03:52 schreef ainoo het volgende:
[..]
opzich goede reactie voor dit topic maar niet op mijn quote . want ondertussen gaat het erover dat alle vrouwen niet grappig zijn, of je nou cabaretier bent of niet. en alle mannen zijn wel grappig ineens (het volk met piemel dus, ik weet idd wel dat je niet pas humor hebt als je een piemeltje hebt maar fijn dat je daar zo serieus op in gaat:p ) of nouja 'voelen' zich nogal grappig en superieur hier maar ik wacht nog steeds op die ene grap van jullie die enigszins grappig moet voorstellen . maar nee, de enige reacties zijn weer 'dit begint echt een schijttopic te worden' en 'jezus wat een verzuurde dozen hier, ga weg' .
en wat ik me dan ook afvraag. als je in dit topic als meisje meedoet met de vrouwenhaterij dan is het niet goed want hallo je bent zelf een vrouw. als je een naam noemt van een vrouwelijke cabaretier die je wel grappig vind is het niet goed want nee kan niet . als je zegt dat vrouwen idd niet zo grappige cabaretiers zijn dan is het goed, maar ineens zijn gewoon alle vrouwen niet grappig maar HO niet tegenin gaan want dan ben je een zeikwijf .. met een MENING![]()
de vrouwen zijn niet grappig, maar ineens zijn het ook allemaal zwakbegaafde onderdanen (??) haha ik kan er wel om lachen , vooral omdat ik nu al weet wat voor reactie hier op krijg
'jezuuuus die wijven moeten echt opkankeren met hun gejank hier omdat ze niet grappig zijn'
of iets dergelijks![]()
![]()
ohja enne om even op jouw stukje terug te komen .. ik weet niet wat voor vrouwen er bij jou in de buurt wonen maar bij mij is dat wel anders . mijn vriendinnen en ik zouden nooit een grapje niet maken omdat we neit durven hahaha omg misschien logisch dat jullie zo over vrouwen denken, ik ben de enige met grappige vriendinnen zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |