ja snel doen, ik ga er denk ik ook snel een aanschaffen want dan kan ik in mn bed fokkenquote:Op zondag 19 december 2010 12:45 schreef tdrone het volgende:
ben er nog een half uur... daarna ga ik naar eindhoven
pfff moet me echt een ipod aanschaffen want heb nu weer niks te doen in de trein
ik heb het geld dus moet er maaar eens iets mee doenquote:Op zondag 19 december 2010 12:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja, ik wacht alleen wel tot mn salaris gestort is
ik heb het geld ook wel, maar ik moet ook nog naar Engeland volgend jaar zomer,quote:Op zondag 19 december 2010 12:55 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik heb het geld dus moet er maaar eens iets mee doen
ja draadloos internet toch?quote:Op zondag 19 december 2010 12:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
maar dan moet je toch WiFi hebben voor een ipod?
ja misschien doe ik dat welquote:Op zondag 19 december 2010 12:57 schreef Myraela het volgende:
Neem dan meteen een iPad. Scheelt niet eens zo heel veel in prijs en is een stuk handiger.
maar ik heb draadjesinternetquote:Op zondag 19 december 2010 12:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar je kunt er geen internet op zetten van een provider hè.
Had al antwoord gegeven.quote:Op zondag 19 december 2010 12:58 schreef tdrone het volgende:
LUTTE
vraagje voor een ipod heb je toch alleen draadloos internet nodig?
Ik mag het niet meer.quote:Op zondag 19 december 2010 12:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar ik heb draadjesinternet
Mijn droom om in bed te FOK!ken is vervlogen ;'(
ik laat hem dan gewoon op mn kamer, ze weten toch niet wat ik in mn kamer uitspookquote:
hoe bedoel je dat??quote:Op zondag 19 december 2010 12:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar je kunt er geen internet op zetten van een provider hè.
op je computer heb je een provider meestal, wij hebben Hetnet en op je ipod kan dat nietquote:
Ze moesten eens weten.quote:Op zondag 19 december 2010 13:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik laat hem dan gewoon op mn kamer, ze weten toch niet wat ik in mn kamer uitspook
Maar ik ga weer aan de gang, hopelijk ben ik dan rond een uur of drie, vier klaar en dan dan dan... Beer.quote:Op zondag 19 december 2010 13:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja precies, dat willen ze niet weten
ik hoop om 3 uurquote:Op zondag 19 december 2010 13:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar ik ga weer aan de gang, hopelijk ben ik dan rond een uur of drie, vier klaar en dan dan dan... Beer.
Heb je een router? Of een internetstekkertje?quote:Op zondag 19 december 2010 13:03 schreef tdrone het volgende:
maar hoe weet ik of ik thuis wifi kan ontvangen?
dat zit ik me ook af te vragen....quote:Op zondag 19 december 2010 13:03 schreef tdrone het volgende:
maar hoe weet ik of ik thuis wifi kan ontvangen?
ik heb een Kastje van Kpnquote:Op zondag 19 december 2010 13:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heb je een router? Of een internetstekkertje?
routerquote:Op zondag 19 december 2010 13:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heb je een router? Of een internetstekkertje?
Ik ben compleet niet technisch, ons Ron zei dat we WiFi hadden, dus toen wist ik het.quote:
Vraag het even aan jullie Ronquote:Op zondag 19 december 2010 13:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben compleet niet technisch, ons Ron zei dat we WiFi hadden, dus toen wist ik het.
Hier ga ik jullie niet mee kunnen helpen, sorry.
Die weet toch niet of jullie een router hebben.quote:Op zondag 19 december 2010 13:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Vraag het even aan jullie Ron
Zeg dan tegen hem, ze heeft een router en ze weet niet of er WiFi opzitquote:Op zondag 19 december 2010 13:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die weet toch niet of jullie een router hebben.
quote:Wat kan ik met WiFi?
Zoals eerder genoemd is één van de meest gebruikte toepassingen voor WiFi het draadloze thuisnetwerk. Bij de meeste ADSL abonnementen kunt u tegenwoordig kiezen voor een wireless-modem, zodat het niet langer noodzakelijk is bekabeling aan te leggen tussen uw computer en de meterkast. Dit is met name een groot voordeel wanneer u meerdere computers heeft aangesloten op het internet, of wanneer u regelmatig op uw laptop wilt internetten zonder eerst een kabel aan te sluiten.
Als je een router hebt heb je WiFi. Toch?quote:Op zondag 19 december 2010 13:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zeg dan tegen hem, ze heeft een router en ze weet niet of er WiFi opzit
nee je moet een router hebben die draadloos ondersteundquote:Op zondag 19 december 2010 13:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als je een router hebt heb je WiFi. Toch?
Geenidee, zal het eens proberen met de Qtec van mn moederquote:Op zondag 19 december 2010 13:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als je een router hebt heb je WiFi. Toch?
Okay.quote:Op zondag 19 december 2010 13:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb dat liedje steeds in mn hoofd
Ja is goed, ik help je herinnerenquote:Op zondag 19 december 2010 13:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay.
Maar nu ga ik echt want ik word vreselijk van mijn werk gehouden.En ik moet weg zijn voor Benny zich meldt want dan krijg je me helemaal niet meer weg x
Help je me herinneren dat ik nog over een stalker en beer moet vertellen CC?
uhu gedaanquote:Op zondag 19 december 2010 13:50 schreef Lutte het volgende:
Klote!! CC doe eens even gauw je PM checken.
Goedquote:
Aawh wat sneuquote:Op zondag 19 december 2010 13:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
GoedMet jou?
Alleen heb ik Dania al anderhalve week niet gezien, en ze zou vandaag komen, maar door het weer lijkt dat plan ook in de soep te vallen
Waaromquote:Op zondag 19 december 2010 14:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
Damn ik zit hem echt te flippen hiero
Ik doe mee.quote:Op zondag 19 december 2010 14:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
Damn ik zit hem echt te flippen hiero
Onscherpe foto, jij en ik weten allebei dat het een schatje isquote:Op zondag 19 december 2010 14:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het lijkt hier net een Alien... sorry Mich
ja gelukkig weten wij datquote:Op zondag 19 december 2010 14:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Onscherpe foto, jij en ik weten allebei dat het een schatje is
Ik begrijp je pijn, ik voel je pijn en ik wilde dat ik het kon verzachten, zal ik je adopteren?quote:
Nee snap ik, dit is klotequote:Op zondag 19 december 2010 14:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben al gestaakt met leren, dè guh zo ech nie.
Ik kan maar beter geen ruzie met jou krijgen nu.quote:Op zondag 19 december 2010 14:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Het gaf me een ongelooflijke kick
haha zo snel maak ik geen ruzie met iemand hoorquote:Op zondag 19 december 2010 14:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kan maar beter geen ruzie met jou krijgen nu.
het is ookquote:Op zondag 19 december 2010 15:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het natuurlijk ook wel!
DAT IS HET OOKquote:Op zondag 19 december 2010 16:03 schreef iBenny het volgende:
Hoe langer ik erover nadenk, hoe lulliger ik het vind![]()
Ja helaas welquote:
Ik wil iets (voor dr) doen, maar zou niet weten watquote:Op zondag 19 december 2010 16:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
DAT IS HET OOK
ik word hier gewoon boos erom,
het is zo flauw
quote:[..]
Ja helaas wel
Bel naar dr ouders ofzo?quote:Op zondag 19 december 2010 16:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wil iets (voor dr) doen, maar zou niet weten wat
[..]
ik snap hetquote:Op zondag 19 december 2010 16:06 schreef Lutte het volgende:
Ik heb een enorme R&P - Hoe voel je je nu? bui.
Ik ook.quote:Op zondag 19 december 2010 16:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat dat averechts zou werken
even door de zure appel heen bijten, koel blijven en zeggen dat je hun dochter beschermt met je leven, werkt perfectquote:Op zondag 19 december 2010 16:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ook.Dat gaat je telefoonoor niet overleven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 december 2010 16:11 schreef Michhas het volgende:
Maar Lut, nogmaals, wat had je dan verwacht?
Om eerlijk te zijn zag ik dit moment wel aankomen, dit hadden jullie gewoon kunnen verwachten...Dat heb ik al gePMd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zullen we er in het topic even over ophouden? Weet ik veel wat ze allemaal lezen.![]()
quote:Op zondag 19 december 2010 16:11 schreef Michhas het volgende:
Maar Lut, nogmaals, wat had je dan verwacht?
Om eerlijk te zijn zag ik dit moment wel aankomen, dit hadden jullie gewoon kunnen verwachten...dankjewel MichSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
het is wel klaar nu, Big Brother is watching u
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Graag gedaan hoorquote:Op zondag 19 december 2010 16:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dankjewel Mich![]()
het is wel klaar nu, Big Brother is watching u
aawh wat een cutiequote:Op zondag 19 december 2010 16:14 schreef Michhas het volgende:
Robbie heeft zichzelf genesteld tussen mijn tas, mijn pantoffels en mijn Allstars in, nu ligt hij lekekr te pitten
Heel vermoeidquote:Op zondag 19 december 2010 16:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hoe is het dan met de Bou?
mwa nee niks spannends, geslapenquote:Op zondag 19 december 2010 16:30 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Heel vermoeid![]()
En met mijn poepje dan? Nog spannende dingen meegemaakt?
Gisteravonnd tot vanmorgen feestje gepakt, en toen wezen tukkenquote:Op zondag 19 december 2010 16:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mwa nee niks spannends, geslapen![]()
en jij?
Jep was wel gezellig, was 11 uur weer thuisquote:Op zondag 19 december 2010 16:38 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Gisteravonnd tot vanmorgen feestje gepakt, en toen wezen tukken
Nog lekker gebliept gister?
Hehe,,gezellig.. mooiquote:Op zondag 19 december 2010 16:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jep was wel gezellig, was 11 uur weer thuis
mwa ze hadden bier gehaald dus voor de Ah nog even wat gedronkenquote:Op zondag 19 december 2010 16:46 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hehe,,gezellig.. mooi
En daarna nog met je coole collega's gezellig een drankje gedaan?
Kijk,,das prettigquote:Op zondag 19 december 2010 16:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mwa ze hadden bier gehaald dus voor de Ah nog even wat gedronken
Bourgondischelaan in Amstelveen, vlakbij Amstelveenseweg, kalfjeslaan die meukquote:Op zondag 19 december 2010 16:55 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Kijk,,das prettig.
Waar is je Appie eigenlijk gelegen?
Okee,,en welke dagen werk je allemaal?quote:Op zondag 19 december 2010 16:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Bourgondischelaan in Amstelveen, vlakbij Amstelveenseweg, kalfjeslaan die meuk
Volgende week Dinsdag,Woensdag,Donderdag en Vrijdagquote:Op zondag 19 december 2010 17:00 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Okee,,en welke dagen werk je allemaal?
Ahaa,,en hoe laat?quote:Op zondag 19 december 2010 17:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Volgende week Dinsdag,Woensdag,Donderdag en Vrijdag
ehm dinsdag van 4 tot half 8quote:
Jammer..quote:Op zondag 19 december 2010 17:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ehm dinsdag van 4 tot half 8
en de rest weet ik eigenlijk niet meer
Lijkt me een puik planquote:Op zondag 19 december 2010 17:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat dan?
Ik kan het dinsdag wel even posten
haha is goed, ik post het dinsdag meteenquote:Op zondag 19 december 2010 17:15 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Lijkt me een puik plan
Gewoon,,misschien ben ik 'in de buurt' en wil je dan wel zien..drankje doen voor je werk..werk je ook een stuk lekkerder
Okey, sweetiequote:Op zondag 19 december 2010 17:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha is goed, ik post het dinsdag meteen
Ik...quote:Op zondag 19 december 2010 17:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jawel, maar ik wil ook lachen dus wat is er grappig?
Toch niets stouts he.quote:Op zondag 19 december 2010 18:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nou ik heb aan je gedacht hoor
Oee...quote:
mwa Lutte heeft het vrij drukquote:Op zondag 19 december 2010 18:20 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Oee...
Waarom heb ik zo'n gevoel dat er meerdere mensen met deze chat meekijken, zonder te reageren
*kuch Lutte *kuch
Ik heb de hele dag geleerd, heb net gegeten en kom nu onder de douche uit.quote:Op zondag 19 december 2010 18:20 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Oee...
Waarom heb ik zo'n gevoel dat er meerdere mensen met deze chat meekijken, zonder te reageren
*kuch Lutte *kuch
heb je lekker gegetenquote:Op zondag 19 december 2010 18:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag geleerd, heb net gegeten en kom nu onder de douche uit.
Verder heb ik genoeg andere dingen aan mijn hoofd, dus ik ben bang dat ik je teleur moet stellen.
mmmh lekker, ik at een of andere rauwkost en vlees met kaas erinquote:
Oeh, omnomnom!quote:Op zondag 19 december 2010 18:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mmmh lekker, ik at een of andere rauwkost en vlees met kaas erin
Ik merk het..quote:Op zondag 19 december 2010 18:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mwa Lutte heeft het vrij druk
Kan je goed koken ofniet? Anders hebben jij en ik al veel minder zin..quote:Op zondag 19 december 2010 18:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mmmh lekker, ik at een of andere rauwkost en vlees met kaas erin
Ik kan wel goed koken jaquote:Op zondag 19 december 2010 18:32 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Kan je goed koken ofniet? Anders hebben jij en ik al veel minder zin..
Ik ben ook van de partijquote:Op zondag 19 december 2010 18:36 schreef Lutte het volgende:
Als jullie zin hebben kunnen we vanavond op TC, ben bijna home alone dus ik kan sowieso.
Ojeej.quote:Op zondag 19 december 2010 18:51 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Laten we het hopen, sweetie![]()
Belangrijkste onderdeel v.e. relatie.
Tja, voor mij dan he. Maar als een goede maaltijd hem (Benny) lief is en je kan niet koken, zou ik daar wat aandacht aan gaan besteden. Dan komt Benny met bloemetjes thuis, en is attenter..quote:
Doe deze maar, kan wel even wat egokrikken gebruiken.quote:Op zondag 19 december 2010 18:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
http://tinychat.com/luttedeliefste
haha jouw ego mag altijd gekrikt wordenquote:Op zondag 19 december 2010 18:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Doe deze maar, kan wel even wat egokrikken gebruiken.
En CC is stiekem de liefste.Hè Bou?
Ik kan wel een beetje koken. En aardappels schillen enzo. Maar je moet niks culinair hoogstaands verwachten. Ik kon amper boven het aanrecht uit joh.quote:Op zondag 19 december 2010 18:53 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Tja, voor mij dan he. Maar als een goede maaltijd hem (Benny) lief is en je kan niet koken, zou ik daar wat aandacht aan gaan besteden. Dan komt Benny met bloemetjes thuis, en is attenter..
Jawel, heb jou bij liefste user. Ja boven Benny ja! Die heb ik al bij vier andere dingen.quote:Op zondag 19 december 2010 18:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha jouw ego mag altijd gekrikt worden
Niet waar
ik kan alleen nederlandse potten makenquote:Op zondag 19 december 2010 18:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kan wel een beetje koken. En aardappels schillen enzo. Maar je moet niks culinair hoogstaands verwachten. Ik kon amper boven het aanrecht uit joh.
ik heb benny ook echt bij 20 dingen ofzoquote:Op zondag 19 december 2010 18:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jawel, heb jou bij liefste user. Ja boven Benny ja! Die heb ik al bij vier andere dingen.
Kan ik moeilijk ontkennen,., C-C is gewoon top.quote:Op zondag 19 december 2010 18:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Doe deze maar, kan wel even wat egokrikken gebruiken.
En CC is stiekem de liefste.Hè Bou?
A.....quote:Op zondag 19 december 2010 18:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik kan alleen nederlandse potte. maken
quote:Op zondag 19 december 2010 18:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kan wel een beetje koken. En aardappels schillen enzo. Maar je moet niks culinair hoogstaands verwachten. Ik kon amper boven het aanrecht uit joh.
Benny en ik moeten maar eens ff gaan praten wat we hier nou mee aan moeten..quote:Op zondag 19 december 2010 18:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik kan alleen nederlandse potten maken
Ja communiceer daar maar over met hemquote:Op zondag 19 december 2010 18:58 schreef Boudibou het volgende:
[..]
[..]
Benny en ik moeten maar eens ff gaan praten wat we hier nou mee aan moeten..
Emancipatie!quote:Op zondag 19 december 2010 18:58 schreef Boudibou het volgende:
[..]
[..]
Benny en ik moeten maar eens ff gaan praten wat we hier nou mee aan moeten..
Wij eten keivaak spaghetti enzo. Geef mij maar friet of stamp. Zuurkool.quote:Op zondag 19 december 2010 18:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja communiceer daar maar over met hem
soberzo eet ik vrij weinig buitenlandse dingen
leuk ga ik met mn eentje kletsenquote:Op zondag 19 december 2010 18:59 schreef Michhas het volgende:
Ik ben even gamen, ben straks wel op tc
ZUURKOOLquote:Op zondag 19 december 2010 19:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wij eten keivaak spaghetti enzo. Geef mij maar friet of stamp. Zuurkool.
quote:Op zondag 19 december 2010 18:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Andijvie?![]()
dat kan ik maken ja
Dag Zwarte Pietje!quote:Op zondag 19 december 2010 18:59 schreef Michhas het volgende:
Ik ben even gamen, ben straks wel op tc
Dubbeldate!quote:Op zondag 19 december 2010 19:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ZUURKOOL![]()
Kom dan maar bij mij eten, ik eet vaak Nederlandse potjes
Robbie?quote:Op zondag 19 december 2010 19:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dag Zwarte Pietje!
Komt Robbie ook op TC vanavond?
Goed ideeeequote:
Jepquote:Op zondag 19 december 2010 19:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dag Zwarte Pietje!
Komt Robbie ook op TC vanavond?
Oeeh LUTTE dikke roddel terug van je BAM BAM BAMquote:Op zondag 19 december 2010 19:04 schreef Lutte het volgende:
Oeeh CC dikke roddel zo van je BAM BAM BAM!!!
Poepje toch..quote:Op zondag 19 december 2010 18:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja communiceer daar maar over met hem
soberzo eet ik vrij weinig buitenlandse dingen
Emancipatie geldt alleen als wij, de mannen, ons niet hoeven aan te passen. Emancipeer jullie maar, door deuren open te houden, stoel aan te schuiven, rekening betalen e.d..quote:
dit gaat hem niet wordenquote:Op zondag 19 december 2010 19:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Poepje toch.., je niet wat.
En zuurkool? Nahh..stamp/hutspot met andijvie, boerenkool, e.d. kan ik wel waarderen, maar zuurkool...
[..]
Emancipatie geldt alleen als wij, de mannen, ons niet hoeven aan te passen. Emancipeer jullie maar, door deuren open te houden, stoel aan te schuiven, rekening betalen e.d..
Nou, das een mooie. Ik was uit met een jongen, en toen moest ik gewoon zijn hand vastpakken. En ik moest verkering vragen.quote:Op zondag 19 december 2010 19:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Poepje toch.., je niet wat.
En zuurkool? Nahh..stamp/hutspot met andijvie, boerenkool, e.d. kan ik wel waarderen, maar zuurkool...
[..]
Emancipatie geldt alleen als wij, de mannen, ons niet hoeven aan te passen. Emancipeer jullie maar, door deuren open te houden, stoel aan te schuiven, rekening betalen e.d..
ja dat kan nog wel maar niet al die andere dingenquote:Op zondag 19 december 2010 19:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou, das een mooie. Ik was uit met een jongen, en toen moest ik gewoon zijn hand vastpakken. En ik moest verkering vragen.
Einde.
Deur openhouden enzo, gewoon gelijk.quote:Op zondag 19 december 2010 19:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja dat kan nog wel maar niet al die andere dingenW
uhu preciesquote:Op zondag 19 december 2010 19:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Deur openhouden enzo, gewoon gelijk.
En emancipatie werkt wel twee kanten op, dat geef ik Koetjeboe na.
Zo denk ik overigens niet echt hoor..een vrouw moet bepaalde privileges hebben.quote:Op zondag 19 december 2010 19:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou, das een mooie. Ik was uit met een jongen, en toen moest ik gewoon zijn hand vastpakken. En ik moest verkering vragen.
Einde.
Papa strijkt hier hoor.quote:Op zondag 19 december 2010 19:14 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Zo denk ik overigens niet echt hoor..een vrouw moet bepaalde privileges hebben.
Maar ook een aantal plichten, plicht van het strijkijzer, aanrecht en dergelijke.
ehh...ik strijk nietquote:Op zondag 19 december 2010 19:14 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Zo denk ik overigens niet echt hoor..een vrouw moet bepaalde privileges hebben.
Maar ook een aantal plichten, plicht van het strijkijzer, aanrecht en dergelijke.
Ik strijk zelf ookquote:
Ik denk dat Benny daar niet zo ouderwets in is.quote:Op zondag 19 december 2010 19:17 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik strijk zelf ook
Het wordt echter gewaardeerd als het voor je gedaan wordt. Maar dat zal ik eens ff goed bij C-C inpeperen.
doe je best maarquote:Op zondag 19 december 2010 19:17 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik strijk zelf ook
Het wordt echter gewaardeerd als het voor je gedaan wordt. Maar dat zal ik eens ff goed bij C-C inpeperen.
Wat is er ouderwets aan je dingen zelf te doen, maar te hopen dat iemand anders ze zal doen, zodat je zelf geen moeite hoeft te doen?quote:Op zondag 19 december 2010 19:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik denk dat Benny daar niet zo ouderwets in is.
Die zin moest ik een keer of tien lezen voor ik hem snapte.quote:Op zondag 19 december 2010 19:21 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wat is er ouderwets aan je dingen zelf te doen, maar te hopen dat iemand anders ze zal doen, zodat je zelf geen moeite hoeft te doen?
Moet ervoor zorgen dat je bij onze eerste ontmoeting staat te watertanden, zodat je alleen maar 'aaaaa...quote:
Aha..quote:Op zondag 19 december 2010 19:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die zin moest ik een keer of tien lezen voor ik hem snapte.
En ik doelde op de aanrecht dingen.
ja dat welquote:Op zondag 19 december 2010 19:23 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Moet ervoor zorgen dat je bij onze eerste ontmoeting staat te watertanden, zodat je alleen maar 'aaaaa...' uitslaat.
Als je blijft kwijlen, dan zeg je overal Ja tegen..
Als ik tijd heb -niet hoef te leren ofzo- zou ik juist helpen met/aanbieden te koken.quote:Op zondag 19 december 2010 19:25 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Aha..
Zelfde principe. Als ik moet koken, voor mezelf ofzo, dan fix ik wel wat. Liever dat iemand anders het voor me doet.
Het schattigste schatje van FOK!.quote:Op zondag 19 december 2010 19:28 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wat een schatje is cctoch, he Lut!
Das ook goed.quote:Op zondag 19 december 2010 19:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als ik tijd heb -niet hoef te leren ofzo- zou ik juist helpen met/aanbieden te koken.
Haha, ik kan rijst, spaghetti, babi pangang maken. En paella en pizza. En vast nog wel iets.quote:Op zondag 19 december 2010 19:29 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Das ook goed.
Maar een tip aan jullie beiden: orienteer je in de toekomst ook op niet-Nederlandse maaltijden.
ik lust geen buitenlandse meukquote:Op zondag 19 december 2010 19:29 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Das ook goed.
Maar een tip aan jullie beiden: orienteer je in de toekomst ook op niet-Nederlandse maaltijden.
Helemaal niks uit het buitenland? Zelfs geen spaghetti of andere pastagerechten?quote:Op zondag 19 december 2010 19:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik lust geen buitenlandse meuk
quote:Op zondag 19 december 2010 19:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, ik kan rijst, spaghetti, babi pangang maken. En paella en pizza. En vast nog wel iets.
Lutquote:Op zondag 19 december 2010 19:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik lust geen buitenlandse meuk
mwa alleen tomaat kaas pizzaquote:Op zondag 19 december 2010 19:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Helemaal niks uit het buitenland? Zelfs geen spaghetti of andere pastagerechten?
ik kan het wel eten alleen ik vind het niet lekkerquote:Op zondag 19 december 2010 19:38 schreef Bos81 het volgende:
Ik eet wel 1 keer in de 2 weken iets van pasta, soms zelfs 2-3 keer in de week.
Okee, dat kanquote:Op zondag 19 december 2010 19:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mwa alleen tomaat kaas pizza
Okeequote:Op zondag 19 december 2010 19:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik kan het wel eten alleen ik vind het niet lekker
Precies. Ik lust bijvoorbeeld geen wortelstampquote:
nee dat lust ik ook nietquote:Op zondag 19 december 2010 19:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Precies. Ik lust bijvoorbeeld geen wortelstamp
quote:Op zondag 19 december 2010 19:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik weet, ik ben teleurstellend
Lekker man, wortel/boerenkoolstamppot. Met appelmoesquote:Op zondag 19 december 2010 19:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Precies. Ik lust bijvoorbeeld geen wortelstamp
oehh lekkerquote:Op zondag 19 december 2010 19:43 schreef iBenny het volgende:
En om terug te komen op dat koken... ik kan niet veel, maar wel iets koken
sorry, maar had je de PI niet gezien of zit je weer mobielquote:
het zou wat zijn zeg, alleen om dat eten gedoequote:Op zondag 19 december 2010 19:44 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Zo gemakkelijk laat ik je niet gaan![]()
Wat?quote:Op zondag 19 december 2010 19:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oehh lekker
Stuur maar wat op
Het was maar een grapje Bos.quote:Op zondag 19 december 2010 19:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
sorry, maar had je de PI niet gezien of zit je weer mobiel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |