Jochem Myer slaapgastquote:Op zondag 19 december 2010 12:17 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja. Jochem Meyer woont daar om de hoek, dus die zal zeker langs komen
quote:Op zondag 19 december 2010 12:20 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ik heb dit dus gisteren ook nog gedaan, maar die had ik ook nog nodig voor school blijkbaar.
Dat ga ik dus zo even fixen.quote:Op zondag 19 december 2010 12:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wil een tweede scherm, 1tje om te kijken en 1tje om te FOK!ken
Ik heb een tweede scherm maar die is groot, HEEL groot.quote:
Hm, ik zit te denken, terug in Zwolle zou ik het kunnen realiseren. Denk ik. Ik heb nog een oude laptop waarvan het beeldscherm niet meer werkt maar wel als je er een extern beeldscherm op aansluit. Maar dat is echt nog zo'n scherm met een enorme kont er aan.quote:Op zondag 19 december 2010 12:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb een tweede scherm maar die is groot, HEEL groot.
18 inch, CRTquote:Op zondag 19 december 2010 12:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hm, ik zit te denken, terug in Zwolle zou ik het kunnen realiseren. Denk ik. Ik heb nog een oude laptop waarvan het beeldscherm niet meer werkt maar wel als je er een extern beeldscherm op aansluit. Maar dat is echt nog zo'n scherm met een enorme kont er aan.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa lang leve de HDMI kabelquote:Op zondag 19 december 2010 12:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wil een tweede scherm, 1tje om te kijken en 1tje om te FOK!ken
Ik heb 22'' 1280x1024quote:Op zondag 19 december 2010 12:23 schreef Geo3kant het volgende:
22 inch 1920x1080 past prima in de breedte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |