Zooo voorspelbaar dit weer...quote:Op zondag 19 december 2010 12:30 schreef borisz het volgende:
Rabbering gaat zijn ruitenvloeistof veilen.
Briggyquote:
wat zijn de problemen danquote:Op zondag 19 december 2010 12:24 schreef Dichterbijer het volgende:
Kritische noot richting de TV regie... wat een waardeloze regie dit jaar! Zo erg is het de laatste jaren niet geweest... moest het ff kwijt.
quote:Op zondag 19 december 2010 12:31 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
Paul gaat er meer en meer op lijken.
Treffendquote:Op zondag 19 december 2010 12:31 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
yup, temparaturen onder t vriespunt en veel sneeuwquote:
hier loopt die vloeiendquote:Op zondag 19 december 2010 12:31 schreef naatje_1 het volgende:
klote internetverbinding van 150 kb/s
Iemand die weet hoe?quote:Op zondag 19 december 2010 12:20 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe kan ik op mn bureaublad een snelkoppeling maken zodat WMP http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bb opent?
Chrome eraf gooien.quote:Op zondag 19 december 2010 12:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Iemand die weet hoe?
Als ik nu een snelkoppeling maak opent hij in Chrome
Errug hequote:
rechtermuisklik op t icoontje, eigenschappen, openen met ? kun je daar wellicht iets mee?quote:Op zondag 19 december 2010 12:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Iemand die weet hoe?
Toevoegen aan WMP als playlist-item en dan vervolgens die playlist opslaan op het bureaublad.quote:Op zondag 19 december 2010 12:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Iemand die weet hoe?
of ditquote:
quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 12:34 schreef Dichterbijer het volgende:
Dit visual radio stream is stukken strakker dan die andere streams van het Glazen Huis.
Je kunt natuurlijk ook zelf copypastenquote:Op zondag 19 december 2010 12:35 schreef Dagoduck het volgende:
Vorig jaar stond er in de OP zo'n link, als ik daarop klikte opende hij in WMP
* MadMaster wel degelijk, geen enkel probleem dan ook...quote:Op zondag 19 december 2010 12:35 schreef Cee het volgende:
Wat zijn er weinig mensen hier die via 101tv naar SR kijken!
Ik zo wel weerquote:Op zondag 19 december 2010 12:35 schreef Cee het volgende:
De stream is hetzelfde, en anders moet me de hele tijd omdraaien als ik wil kijkenquote:Op zondag 19 december 2010 12:35 schreef Cee het volgende:
Alleen de beeldkwaliteit is best wel bagger...quote:Op zondag 19 december 2010 12:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De stream is hetzelfde, en anders moet me de hele tijd omdraaien als ik wil kijken
Ik zie hetquote:Op zondag 19 december 2010 12:31 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |