Ik ben allang uitgedouchtquote:Op zondag 19 december 2010 12:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij gingtoch douche? ik sta al te wachten!
(ja, ik fok onder de douche!)
Ok, dan heb ik niet opgelet toenquote:Op zondag 19 december 2010 12:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat werd tegelijkertijd bekend gemaakt
quote:
stond ik dus onder de verkeerde douche te wachtenquote:
jij de mijne?quote:Op zondag 19 december 2010 12:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik las et al
heb je mijn pm gezien?
quote:
Gerardquote:
Sorryquote:Op zondag 19 december 2010 12:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
stond ik dus onder de verkeerde douche te wachten
Ja, maar dat kost parkeerplekken en inkomsten uit parkeergeldquote:Op zondag 19 december 2010 12:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Garenmarkt kan ook, Die is ook groot genoeg... Waarom niet op het dek van de hoogvliet
Nee, stuur hem nog eens.quote:
Even snel tijdens de update. Als vaste luisteraar mis je daar toch niet zo veel aanquote:Op zondag 19 december 2010 12:15 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Goddomme! Nu je het zegt.. dat moet ik nog gaan doen.
Een vluggertjequote:Op zondag 19 december 2010 12:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Even snel tijdens de update. Als vaste luisteraar mis je daar toch niet zo veel aan
ik ga nu kijkenquote:
Nieuw Beestenmarkt wordt het zeker. Daar heb je de MAC, Rijn.. En tevens hebben we culthelden als Jochem Myer en Armin van Buurenquote:Op zondag 19 december 2010 12:15 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja, maar dat kost parkeerplekken en inkomsten uit parkeergeld
quote:
Ik heb geen ziggo preview kanaal meer op mn analogequote:Op zondag 19 december 2010 12:16 schreef CindieY het volgende:
Ik moet alleen wel zo lunchen met m'n ouders. Is er op dit moment ook wat op analoge tv? Anders moet ik beneden zo lang zappen tot ik 3fm tegenkom.
Ja. Jochem Meyer woont daar om de hoek, dus die zal zeker langs komenquote:Op zondag 19 december 2010 12:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nieuw Beestenmarkt wordt het zeker. Daar heb je de MAC, Rijn.. En tevens hebben we culthelden als Jochem Myer en Armin van Buuren
ja, in de headlines is dat zo gepieptquote:Op zondag 19 december 2010 12:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Even snel tijdens de update. Als vaste luisteraar mis je daar toch niet zo veel aan
De TV-stream? Die werkt in WMPquote:Op zondag 19 december 2010 12:17 schreef naatje_1 het volgende:
Heeft iemand voor mij de WMP stream, want volgens mij staat in de OP de silverlight stream...
mja die moet ik ook hebbenquote:Op zondag 19 december 2010 12:17 schreef naatje_1 het volgende:
Heeft iemand voor mij de WMP stream, want volgens mij staat in de OP de silverlight stream...
http://tempo06.omroep.nl/(...)0ccb8b97b&t=4d0de5b7quote:Op zondag 19 december 2010 12:17 schreef naatje_1 het volgende:
http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bb bedoel je?quote:Op zondag 19 december 2010 12:17 schreef naatje_1 het volgende:
WMP> url openen> http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bbquote:Op zondag 19 december 2010 12:17 schreef naatje_1 het volgende:
Beetje veel.quote:
Koop zo'n netbookje voor er bij, kun je altijd overal lekker FOK!kenquote:Op zondag 19 december 2010 12:18 schreef JaneDoe het volgende:
1 keer per jaar, tijdens SR, overweeg ik een laptop te kopen
zodat ik overal in huis mee kan fokken
beetje een dure grap voor 6 dagen per jaar
Je leven zal nooit meer het zelfde zijn. Op een positieve, maar ook tijdsverslindende manier.quote:Op zondag 19 december 2010 12:18 schreef JaneDoe het volgende:
Ik wil een tweede scherm, 1tje om te kijken en 1tje om te FOK!kenquote:Op zondag 19 december 2010 12:18 schreef JaneDoe het volgende:
Ik heb dit dus gisteren ook nog gedaan, maar die had ik ook nog nodig voor school blijkbaarquote:Op zondag 19 december 2010 12:18 schreef JaneDoe het volgende:
Dat wil ik ookquote:Op zondag 19 december 2010 12:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wil een tweede scherm, 1tje om te kijken en 1tje om te FOK!ken
Jochem Myer slaapgastquote:Op zondag 19 december 2010 12:17 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja. Jochem Meyer woont daar om de hoek, dus die zal zeker langs komen
quote:Op zondag 19 december 2010 12:20 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ik heb dit dus gisteren ook nog gedaan, maar die had ik ook nog nodig voor school blijkbaar.
Dat ga ik dus zo even fixen.quote:Op zondag 19 december 2010 12:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb een tweede scherm maar die is groot, HEEL groot.quote:
Hm, ik zit te denken, terug in Zwolle zou ik het kunnen realiseren. Denk ik. Ik heb nog een oude laptop waarvan het beeldscherm niet meer werkt maar wel als je er een extern beeldscherm op aansluit. Maar dat is echt nog zo'n scherm met een enorme kont er aan.quote:Op zondag 19 december 2010 12:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb een tweede scherm maar die is groot, HEEL groot.
18 inch, CRTquote:Op zondag 19 december 2010 12:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hm, ik zit te denken, terug in Zwolle zou ik het kunnen realiseren. Denk ik. Ik heb nog een oude laptop waarvan het beeldscherm niet meer werkt maar wel als je er een extern beeldscherm op aansluit. Maar dat is echt nog zo'n scherm met een enorme kont er aan.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa lang leve de HDMI kabelquote:Op zondag 19 december 2010 12:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb 22'' 1280x1024quote:Op zondag 19 december 2010 12:23 schreef Geo3kant het volgende:
22 inch 1920x1080 past prima in de breedte
Ja, dat weet ik.quote:Op zondag 19 december 2010 12:25 schreef D. het volgende:
Iemand die weet of de cam ook via iPhone te bekijken is?
quote:Op zondag 19 december 2010 12:20 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe kan ik op mn bureaublad een snelkoppeling maken zodat WMP http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bb opent?
Dat komt vast nog wel voorbij. Ik gok: zo ergens aan het einde van deze avond/deze nacht.quote:Op zondag 19 december 2010 12:27 schreef CindieY het volgende:
Hey, hadden die luitjes van de glazenhuisloop niet Brabant aangevraagd? Of heb ik die nou weer gemist tijdens het douchen?
quote:
Niet waar.quote:Op zondag 19 december 2010 12:28 schreef dasorakel het volgende:
Achterhoek? Zou je niet zeggen. Blij dat ik accentloos nederlandse praat
Dit, hij is vannacht ook al voorbij gekomen.quote:Op zondag 19 december 2010 12:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat komt vast nog wel voorbij. Ik gok: zo ergens aan het einde van deze avond/deze nacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |