hulde voor deze luiheidquote:Op zondag 19 december 2010 12:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De stream is hetzelfde, en anders moet me de hele tijd omdraaien als ik wil kijken
Volgensmij kijk ik niet via 101tv, maar het is hier wel gewoon op tv. Met stream kan ik niet snel posten op FOK!.quote:Op zondag 19 december 2010 12:35 schreef Cee het volgende:
Wat zijn er weinig mensen hier die via 101tv naar SR kijken!
Nee, werkt blijkbaar niet..quote:Op zondag 19 december 2010 12:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook zelf copypasten
quote:
quote:
De tv-stream uit de OP pakken, copy, WMP openen, ctrl + u, paste. Zou moeten werkenquote:
zon lekker deuntje die in je kop blijft hangenquote:Op zondag 19 december 2010 12:37 schreef JaneDoe het volgende:
![]()
padapadapampampadapadapampadapampampadapampadapadapampam
![]()
Van de stream? die is goed hoor:quote:Op zondag 19 december 2010 12:36 schreef Swomp het volgende:
[..]
Alleen de beeldkwaliteit is best wel bagger...
stop the cavalery van Jona Lewiequote:
Jona Lewie - Stop The Cavaleryquote:
Do you like fishdicks?quote:Op zondag 19 december 2010 12:38 schreef Swomp het volgende:
Niemand in de gaten dat er steeds sms'jes voorbij komen over vissticks ?
Ah ik had die van de site van 3fm, die was echt waardeloosquote:Op zondag 19 december 2010 12:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Van de stream? die is goed hoor:
http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bb
Als je het vergelijkt met mijn tv, is hij misschien nog wel beter
Dan gok ik dat dit dequote:Op zondag 19 december 2010 12:38 schreef Swomp het volgende:
Niemand in de gaten dat er steeds sms'jes voorbij komen over vissticks ?
Deze stream gebruik ik eigenlijk altijd al, staat standaard in mn bladwijzerbalkquote:Op zondag 19 december 2010 12:39 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ah ik had die van de site van 3fm, die was echt waardeloos
De schi..eh, tijd zal het leren.quote:Op zondag 19 december 2010 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaan we met Guus nog aan de schijt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |