Sja. What else is new.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:16 schreef De_Groene_Democraat het volgende:
De kerk laat zien buiten de wet om toch schadevergoedingen te geven.![]()
Dat je nog reageert op de zoveelste relitroll die in een eeuwenoud topic nog even wat propaganda voor zijn versie van Sinterklaas probeert te maken.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:59 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Sja. What else is new.
Mensen die gehoorzamen aan de Grote Onzichtbare Luchttovenaar hoeven zich immers niet aan onze minderwaardige wereldlijke wetten te houden, nietwaar?
Ach ja.'t Is nu even een verloren moment tussen thuiskomen en slapen gaan....quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:07 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat je nog reageert op de zoveelste relitroll die in een eeuwenoud topic nog even wat propaganda voor zijn versie van Sinterklaas probeert te maken.
Sja.Bijgeloof draait om geld en wereldlijke macht, dat maakt deze laatste update weer eens schrijnend duidelijk.quote:En nog wel door een vulgaire afkoopsom als gerechtigheid voor te stellen.
Ik weet niet hoe dat bij de katholieken is, maar Lutheranen hebben zich aan de wet te houden. Ik vind het heel joviaal dat ze ook bij niet bewezen zaken een schadevergoeding geven.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:59 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Sja. What else is new.
Mensen die gehoorzamen aan de Grote Onzichtbare Luchttovenaar hoeven zich immers niet aan onze minderwaardige wereldlijke wetten te houden, nietwaar?
Ieder woord is waar van wat ik heb geschreven. Het is niet om te trollen. Wat ik heb gezien is voor mij wereldschokkend en ik wilde dat delen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:07 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat je nog reageert op de zoveelste relitroll die in een eeuwenoud topic nog even wat propaganda voor zijn versie van Sinterklaas probeert te maken.
En nog wel door een vulgaire afkoopsom als gerechtigheid voor te stellen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |