quote:Op zondag 19 december 2010 03:52 schreef Guanabana het volgende:
Ik deed een keer geld in de brievenbus, en toen keek Gerard, en toen deed ik een gebaar van 'brr koud', en toen deed hij een gebaar van 'kom binnen dan!"![]()
goed begin van de avond johquote:Op zondag 19 december 2010 03:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Over het algemeen heb ik wel wat anders te doen op mijn vrijdagavonden
Nick Drake... ondergewaardeerde artiestquote:Op zondag 19 december 2010 03:52 schreef purplerose het volgende:
Oe katje wil Nick Drakedat valt me nog mee van dr zeg!!
BAMM!!quote:Op zondag 19 december 2010 03:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
TURBOOOOOOO
DJ PAUL DJ PAUL
*Stamp stamp stamp stamp*
Dan ookquote:Op zondag 19 december 2010 03:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En de vrijdagnacht? Nachtegiel en Ekdom in de nacht.
KUT!!!quote:Op zondag 19 december 2010 03:53 schreef Yurithemaster het volgende:
gaan we die new kids troep nog vaak horen
ik hoop het nietquote:Op zondag 19 december 2010 03:53 schreef Yurithemaster het volgende:
gaan we die new kids troep nog vaak horen
Jammer dat paul er niet in zitquote:Op zondag 19 december 2010 03:54 schreef djkoelkast het volgende:
Lekkere stevige hakkuhplaat! Daar is het tijd voor
die mag wel langskomen maar die 'grappige' zinnen mogen nou wel eens optiefenquote:Op zondag 19 december 2010 03:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
TURBOOOOOOO
DJ PAUL DJ PAUL
*Stamp stamp stamp stamp*
Jammer dat Gabbering er niet inzit dit jaar, wat was dat toen tofquote:Op zondag 19 december 2010 03:54 schreef djkoelkast het volgende:
Maar dat kun je later kijken via uitzendinggemist.nl.quote:
Dat zei ikquote:Op zondag 19 december 2010 03:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Jammer dat Gabbering er niet inzit dit jaar, wat was dat toen tof
Zeker wetenquote:Op zondag 19 december 2010 03:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nick Drake... ondergewaardeerde artiest
Ik twijfel nog. Slapen of nog blijven kijken.quote:Op zondag 19 december 2010 03:55 schreef Qunix het volgende:
Laatste plaat dan nieuws en dus echt slapen anders slaap ik vannacht niet
Mijn ideale glazen huis was paul, michiel en gerardquote:Op zondag 19 december 2010 03:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Paul Gabbering![]()
En laat Giel dan maar een jaartje thuis.
als je kiest moet je het nu doen, tijdens de break anders blijf je toch weer hangen!quote:Op zondag 19 december 2010 03:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik twijfel nog. Slapen of nog blijven kijken.
I knowquote:
Sssstttt, anders doen ze het om 0400 twee keer.quote:Op zondag 19 december 2010 03:56 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ze hebben om 3.00u trouwens niet de headlines gedaan, of wel?
Niks mis met Giel.quote:Op zondag 19 december 2010 03:57 schreef Guanabana het volgende:
Het 'hoort' (hier?) nogal om Giel stom te vinden toch? Ik vind niks mis met hem eigenlijk.
Snel mijn post weer verwijderen!quote:Op zondag 19 december 2010 03:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Sssstttt, anders doen ze het om 0400 twee keer.
Ik vind hem ook prima hoorquote:Op zondag 19 december 2010 03:57 schreef Guanabana het volgende:
Het 'hoort' (hier?) nogal om Giel stom te vinden toch? Ik vind niks mis met hem eigenlijk.
Geen idee of het "hoort".... maar ik vind hem gewoon niks.... Komt gewoon niet natuurlijk over die gast....quote:Op zondag 19 december 2010 03:57 schreef Guanabana het volgende:
Tijdens zn ochtendshow wel ja, met SR is er niks mis metquote:Op zondag 19 december 2010 03:57 schreef Guanabana het volgende:
Dit ook goed?quote:Op zondag 19 december 2010 03:54 schreef djkoelkast het volgende:
quote:
ik heb zo'n vermoeden dat dit hem wordt, the anthem. Al hoop ik op moneygrabberquote:
Mmmmmm. Ik blijf nog wel even een uurtje.quote:Op zondag 19 december 2010 03:57 schreef purplerose het volgende:
[..]
als je kiest moet je het nu doen, tijdens de break anders blijf je toch weer hangen!
het 'hoort' niet, veel mensen vinden hem gewoon niet leukquote:Op zondag 19 december 2010 03:57 schreef Guanabana het volgende:
liever heb ik ook money grabberquote:Op zondag 19 december 2010 03:58 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[..]
ik heb zo'n vermoeden dat dit hem wordt, the anthem. Al hoop ik op moneygrabber
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |